Gjest Peppa Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 ja, da starter jeg atter en ny dagbok... så kom innom på en :kaffe: , og prat tøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 idag har jeg vasket klær.... hengt opp klær.... lagt sammen klær... og nå ha jeg laget hjemmelaget grønsaksuppe..mmm...kjempegodt!!!! Og så har jeg bestilt hotellrom til oss når vi skal besøke Hunderfossen i sommer. Jenta mi er så glad i "7. far i huset" og "flåklypa", så det blir nok stas! Husker da jeg var der selv når jeg var liten, bror min forsvant inni trollet og vi lette alle mann! huff... jeg fikk kjøre bil da! d var gøy!!! ikke minst å få sertifikat etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. februar 2007 #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Var litt for gammel da jeg var på (i?) Hunderfossen, men eventyrtrollet er stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 28. februar 2007 #4 Del Skrevet 28. februar 2007 Ja, d er stilig, gleder meg nesten som en unge selv til å dra dit. Ekstra morsomt nå som jeg har egen familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 28. februar 2007 #5 Del Skrevet 28. februar 2007 For mange mange år siden da vimsa var ung og naiv, var hun også i Hunderfossen, faktisk! Husker ikke så mye av det, bortsett fra noe bilkjøring og noe greier, og en skummel stemme :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 28. februar 2007 #6 Del Skrevet 28. februar 2007 en skummel stemme??......hmm..... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 28. februar 2007 #7 Del Skrevet 28. februar 2007 fikk nettopp melding om at jeg får besøk av to venniner med barn imorgen, så da bli d jubaluba! 5 unger ... oj, best å kjøpe inn noe snacks til imorgen da ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mars 2007 #8 Del Skrevet 1. mars 2007 Grattis med ny dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 1. mars 2007 #9 Del Skrevet 1. mars 2007 Tusen takk Annie Uff, nå er jeg helt pest......4 jenter på snart 3 år i samme hus greier jammen å snu opp ned på ting gitt! jeg fant planten min ute i gangen helt fri for blad... ja ja... nå er d middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. mars 2007 #10 Del Skrevet 1. mars 2007 Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 1. mars 2007 #11 Del Skrevet 1. mars 2007 Takk for det! Blir vel sittende her ikveld som vanlig, he he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. mars 2007 #12 Del Skrevet 1. mars 2007 Gøy med besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 1. mars 2007 #13 Del Skrevet 1. mars 2007 ja, d var jo kjempekjekt da, bare synd plantene mine ble strippet da men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. mars 2007 #14 Del Skrevet 1. mars 2007 Litt svinn må man regne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 1. mars 2007 #15 Del Skrevet 1. mars 2007 ja, det er sant det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. mars 2007 #16 Del Skrevet 1. mars 2007 God unnskyldning for å dra på shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 1. mars 2007 #17 Del Skrevet 1. mars 2007 he he... den var smart Vimse! Spørs om jeg skal moderere den som smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 1. mars 2007 #18 Del Skrevet 1. mars 2007 Tar på med aktive unger i hus ja... De har nå vertfall kost seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 1. mars 2007 #19 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja vi får satse på det! Hmm...holder på å vurdere om jeg skal bestille nye støvler til jenta, såg på disse her ; http://taylorshoes.com/kidsgeorgie.htm hva tror dere om disse? sikkert lette å gå i. jeg har selv de vanlige crocks skoene og de er kjempegode!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. mars 2007 #20 Del Skrevet 1. mars 2007 Mange kule farger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå