Gå til innhold

Viktigste mat i verden


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Gjest DyneTryne

Hobgoblin: De har iallfall på mega, og mange andre plasser og! :-)

Cocopuff: ja, et eller annet hvitt som iallfall ikke har nøtter i seg for da hadde jeg vært død :P Ta den beste orgasmen du har fått og gang den med 1000 så begynner du å nærme deg smaken! (neida jeg har ikke sett trainspotting) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh de er så nam, men her blir de alltid utsolgt med en gang, og så får de ikke inn mer :( i fjor var de utsolgt i HELE Trondheim etter null tid! Jeg må løpe og kjøpe i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hmm, lenge siden jeg har smakt de, og jeg er på slankekur. :tristbla: Kanskje jeg unner meg ett til påske.

Men det er uansett ikke den viktigste maten i verden, det er lakris, melk og vin (det er mye mat i god drikke og alt det der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en slik av en venninne en gang. Den skulle være SÅ god.

Det er noe av det mest kvalmende jeg har spist. Følte jeg måtte spise opp hele siden det tydeligvis var et lite offer for henne å tillby meg en :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jeg hadde blitt rasende yo! :ler: Hver gang jeg har kjøpt en 4pakning og en eller flere gnauler om å få et, dør en liten bit av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri smakt de jeg.. er det fyll i eller noe?

Et slags hvitt fyll. Antar delvis hvit sjokolade. Fyllet er ganske hardt om man har eggene i kjøleskapet før de spises, men mye mindre i rumtemperatur. Det følger med en skje i pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke: Men må som regel dele med mannen i mitt liv, og da må jeg se på at han spiser sine to ulidelig sakte... Jeg vil glefse dem i meg, og spise dem alle!  :ler:

Jeg bare skynder meg å spise alle, før han rekker å få lyst på dem. Og dersom han spør om det er noen igjen, hender det jeg lyver og sier nei, når jeg egentlig har lagt noen til side... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81

Endelig - idag fikk jeg kjøpt meg en lilla eske jeg også !!

Ååååå - det var like godt som i fjor :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Det dumme er at det nå ligger lilla eggekartonger, pappbånd og plastskjeer overalt. Dere er flinke og kaster i søpla, sant..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en slik av en venninne en gang. Den skulle være SÅ god.

Det er noe av det mest kvalmende jeg har spist. Følte jeg måtte spise opp hele siden det tydeligvis var et lite offer for henne å tillby meg en  :ler:

Helt enig!

Hadde skyhøye forventninger da jeg kjøpte de, men spiste ikke opp ett en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta
Helt enig!

Hadde skyhøye forventninger da jeg kjøpte de, men spiste ikke opp ett en gang.

Jeg klarte å spise opp et par egg, men kjente liksom at jeg ble svimmel i løpet av fortæringen. Tipper det var blodsukkeret som gikk i taket og vel så det. Unner meg heller litt (eller mye) ekstra påskemarsipan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...