Gå til innhold

Viktigste mat i verden


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er gode, men forferdelig mektige!!!

Må fordele ett over to dager jeg :overrasket:

Hehe...ikke for meg...I går OG forleden dag spiste jeg en hel pakke på under en halvtime....namnam... :sjarmor:

...og da selges de til halv pris i de fleste butikkene!  :ler:

Eller de er utsolgt overalt, slik de var i fjor... Derfor måtte jeg unne meg overnevnte utskeielse før det var for sent... ;)

Endret av Spire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81
Ikke glem DISSE!

Før dere vet ordet av det, er påsken over, og da har dere hjelp meg gud bare dere selv å takke!

Oppdaget de i går - de er farlig gode !!! :-D

Klarte å la vær å kjøpe i går, men i dag.. Må jo varme opp til påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på Påskesjokolade melkesjokolade, jeg. Har bare den dumme appelsin-og-kjeks i butikkem og jeg er redd den ikke kommer. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kolibri-egg er myyye viktigere for meg! Og de har fortsatt ikke fått det i butikken jeg bruker :sur: Påskemarsipan er jo så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Husker i fjor. Kjæresten hadde kjøpt slike egg, og jeg ville smake. Han sa: "det er nok ikke noe for deg, du vil synes det er for søtt". Han hadde veldig rett, det smakte jo knapt noe annet enn sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker i fjor. Kjæresten hadde kjøpt slike egg, og jeg ville smake. Han sa: "det er nok ikke noe for deg, du vil synes det er for søtt". Han hadde veldig rett, det smakte jo knapt noe annet enn sukker.

Fint. Da blir det mer til oss andre. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
...og da selges de til halv pris i de fleste butikkene!  :ler:

Nettopp. Jeg spiser de ikke selv, men etter påske er de greie å kjøpe til mann og unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er gode, men forferdelig mektige!!!

Må fordele ett over to dager jeg :overrasket:

Tuller du? Jeg kunne spist tre pakker på rappen, bare synd de er så innmari dyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tuller du? Jeg kunne spist tre pakker på rappen, bare synd de er så innmari dyre...

:Nikke: Men må som regel dele med mannen i mitt liv, og da må jeg se på at han spiser sine to ulidelig sakte... Jeg vil glefse dem i meg, og spise dem alle! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Drit i å se på, bare spis hans når han setter dem fra seg! :D Det gjorde jeg alltid i fjor, de heroinavhengige kan bare gå og legge seg når det kommer til hvem som er mest avhengig av noe her. Jeg merker jeg begynner å svette i hendene her fordi jeg ikke har penger til egg. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i å se på, bare spis hans når han setter dem fra seg! :D Det gjorde jeg alltid i fjor, de heroinavhengige kan bare gå og legge seg når det kommer til hvem som er mest avhengig av noe her. Jeg merker jeg begynner å svette i hendene her fordi jeg ikke har penger til egg. :overrasket:

:ler:

Herregud, ser for meg uttrykket hans om jeg spiste alt! Han liker det jo han også, men han bare spiser så saaaakteeeee. :sur:

Men må på butikkjakt etter noen som har fått inn egg etter jobb, fant ikke i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...