Søtnos Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 8. mars 2007 I dag har jeg kjøpt kjolen min Det ble den kjolen som jeg falt for i en annen by, men som hun fant fram her i byen også... Ikke galt å betale 5500 kr for en brudekjole Ville nok helst hatt en Maggie Sottero kjole, men når drømmekjolen var i et annet merke så får det bare bli som det blir Kjøpte også en nydelig tiara!!! Sko, slør og undertøy får jeg finne senere. Har fortsatt ikke funnet noe bilde av kjolen min på nettet, men skal kikke litt til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtnos Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 8. mars 2007 Side 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtnos Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Dette ligner veldig på kjolen min, bare at det er perler og strass øverst på den kanten Endret 12. mars 2007 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 9. mars 2007 #24 Del Skrevet 9. mars 2007 for kjolekjøp og side 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtnos Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 9. mars 2007 for kjolekjøp og side 2 ← Takk, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 9. mars 2007 #26 Del Skrevet 9. mars 2007 Kjolen var veldig skjønn, ren og pen vennen! Åssen tiara kjøpte du? Du kommer til å bli sååååå nydelig! Gleder meg så til å se den ordentlige! Har du den hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 9. mars 2007 #27 Del Skrevet 9. mars 2007 Satt å så litt på parfymer nå, og kom på at du ville ha forslag til noen du kunne prøve (litt OT bryllup men) har du prøvd Versace Bright Crystal eller Ralph Lauren Hot før? Tror det er parfymer du ville ha likt! Kjeeeempe gode på Ralph Lauren Romance, er jo også utrooolig god, kjempe ren og frisk duft, kunne vært en fin "bryllup parfyme" hihi.. Vi kan jo ta oss en tur til byen snart da, shoppet litt Om vi tørr... hehe, det blir nok fort dyrt med oss to sammen i byen.. hehehe. Donna karren, Cashmire Mist luker også nydelig forresten, lukter egntlig bare utrolig rent og nesten litt såpeaktig, helt fantstisk Dette er farlig altså!!! hihi Natta vennen Håper alt går bra, vi snakkes/ringes imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 10. mars 2007 #28 Del Skrevet 10. mars 2007 Kjolen var nydelig. Liker når de er enkle men elegante, og ikke minst stroppeløse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtnos Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 16. mars 2007 Ja, etter mye om og men fant jeg ut at jeg angret på kjolen jeg hadde kjøpt, det var ikke den rette... tenkte mye tilbake på en annen kjole jeg hadde prøvd og hadde mange søvnløse netter pga dette Dro på brudesalongen for å spørre om jeg kunne prøve den andre kjolen en gang til og eventuelt bytte. Der var de kjempe hjelpsomme, forsto jo veldig godt at jeg ikke ville angre på kjøpet mitt. Jeg var jo litt redd for at de skulle være vanskelige og bli sure. Men fikk som sagt kjempe god hjelp og forståelse. Da jeg prøvde kjolen var jeg ikke i tvil et sekund.. Den var NYDELIG, og passet meg mye bedre enn den andre. Så nå er jeg eier av en vakker MS kjole. Og jeg er ihvertfall ikke i tvil lenger.. det kiler i magen min når jeg tenker på den Gleder meg masse til å bruke den på vår store dag!! Kjolen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 16. mars 2007 #30 Del Skrevet 16. mars 2007 Gratulerer med ny kjole!! Bra at det ordnet seg, og det virker jo som om du har gjort et rett valg Kjolen er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 17. mars 2007 #31 Del Skrevet 17. mars 2007 Nydelig kjole du har fått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 18. mars 2007 #32 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei vennen! Så utrolig nydelig kjolen var!!! Gleder meg til å se den på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtnos Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 22. mars 2007 I går sendte vi ut invitasjonene, så nå begynner ting endelig å falle på plass! Dette er ordnet hittil: Lokale til vielse og mat/fest vigsler fotograf brudekjolen ønskelisten bryllupssuiten frisør forlover invitasjoner dette gjenstår Klær til sambo og sønnen vår Sko undertøy smykker(tiaraen er i boks) blomster kake bordkort program meny Det viktigste er ihvertfall ordnet, nå blir det spennende og se hvem som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtnos Skrevet 5. april 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 5. april 2007 Nå har jeg kjøpt undertøy Er vel egentlig mest tenkt til bryllupsnatten, siden det allerede er korsett i kjolen. Men håper ihvertfall mannen blir fornøyd Dette Har jeg kjøpt. Håper str ble riktig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 5. april 2007 #35 Del Skrevet 5. april 2007 Tror ikke han kan bli noe annet enn stor fornøyd med det undertøyet. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå