Tulipanpiken Skrevet 27. februar 2007 #1 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har endelig kommet i gang med trening etter nyttår (kjempeforsinket) og har litt lyst til å prøve aerobic. Trener på studentidretten i Oslo, hovedsakelig Centrum Athletica. Ser at de har noen timer med aerobic på det enkleste nivået. Hvordan er egentlig disse, er det mulig å henge med? Jeg har aldri trent aerobic før, men vet at jeg har skikkelig dårlig koordinasjon når det gjelder slike trinn og bevegelser. Jeg var på høypulstimene et par ganger, og da hadde jeg enkelte ganger problemer med å følge med på noen av trinnene. Det sier vel det meste Så hva tror dere, er det håp for meg? Er ikke så farlig å få det til 100%, men det er kjedelig å bli stående der hvis alt bare blir feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Alle kløner litt på aerobic de første gangene, men man kommer fort inn i det. Prøv et par ganger og se! Endret 28. februar 2007 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Hehe, ja det er vel den eneste måten jeg finner det ut på Og det ser jo skikkelig gøy ut med aerobic da! Får bare manne meg opp og slenge meg med neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå