Gå til innhold

Hei Buffy-fans!

Gjest Nattblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, endelig en buffy-tråd! :hoppe: :hoppe:

Akkurat nå ser jeg på sesong 4, kjøpte buffyboksen fra amazon, så jeg har alle sesongene, og storkoser meg med å se!

Yndlingskarakterer må være Spike (etter han fikk chip-en i hodet), Drusilla Giles, Anya, Angel og Willow. Ehm, for å korte det ned får jeg si Spike og willow ;)

Værste må forøvrig være Dawn *grøsse* og Riley var jo bare kjedelig ..

Beste episode var "once more with feelings" digget den episoden, og gleder meg til å se den igjen snart! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i tråden jeg også. Lånte hele serien som var kommet ut til da hos en venninne for noen år siden. Så Buffy hver kveld i flere måneder :ler: . Året etterpå hadde selvsagt min venninne kjøpt neste sesong, men akk - på video (jeg har bare DVD). Stoooor skuffelse. Spørs om jeg ikke må gjøre noen investeringer selv.

Slutter meg til dem som har Willow og Spike som favoritter, og jeg synes også "Once more with feelings" episoden var morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Buffy-tråd! Spike er veldig bra. Humoren i serien er jo full av gullkorn og jeg vil gjerne ha det tilbake på tv igjen. Skal ønske meg Buffy i bursdagsgave.

Vil bare nevnte at sount tracket er veldig, veldig bra og en av mine favorittcd'er av alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattblomst
Altså "Buffy The Vampire Slayer: The Album"

:Nikke: Har det jeg også. :ler::sjenert:

Låta som heter It doesn`t matter er noe av det mest avslappende som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns den som Tara synger er så fin jeg: "I'm under your spell" (ikke sikkert den heter det). Hun som spiller Tara er flink å synge :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også denne serien og min favorittkarakter er definitivt Anya. Hun er bare helt utrolig festlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest niomi

Anya er kul, ja. Så keitete! I helga så jeg helloween-episoden hvor huset fanger de inne (sesong 4), og Anya skal komme i et skummelt kostyme. Hun kommer utkledd som en lyserosa kanin - kaniner er det skumleste hun vet! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfan av Buffy, og favoritten er Spike- både før og etter at han fikk chipen i hodet. :sjarmor:

Favorittsesongen er sesong 6.

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikkje så begeistra for Spike i Buffy, men derimot i Angel, siste sesongen, synest eg alle dei andre er så kjipe og tafatte, og berre Spike har litt tak i seg.

Go Spike!! :heiajente::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Var ikkje så begeistra for Spike i Buffy, men derimot i Angel, siste sesongen, synest eg alle dei andre er så kjipe og tafatte, og berre Spike har litt tak i seg.

Go Spike!!    :heiajente:  :ler:

Samme her.. Han var dritkul der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at Faith kommer tilbake til Sunnydale i sesong 5?? :klø:

Hun er tilbake i sesong 4, mot slutten ... og i siste eller nest siste sesongen, men er ikke sikker på om hun er tilbake litt før det også.

Jeg elsker også denne serien og min favorittkarakter er definitivt Anya. Hun er bare helt utrolig festlig :D

Enig! Det er det som gjør Anya så kul, hun sier ting rett fram, hun er skikkelig keitete og rar, livredd for kaniner og veldig lite vanlig "menneske" :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nattblomst

Jeg har hittil likt sesong 3 best, mest fordi man ser så mye av Faith i den. :sjenert:

Har kommet til slutten av sesong 4 nå, og fikk sesong 5 i posten i går, så nå blir det en del Buffy fremover ja. :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Buffy jeg også. Favoritt er Willow og Spike! Spikes kommentarer og aksent smelter meg totalt...

Kan anbefale serien "Firefly" og filmen "Serenity". Begge laget av Josh Wheedon. Ikke samme type handling. Men absolutt samme sjarm og humor! Bare synd han ikke fikk laget fler sesonger, filmen ble avslutningen på serien da han måtte gi seg etter bare en sesong :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Buffy er kjempegøy. Angel og i grunn, men liker ikke siste sesongen der. Ble for "fancy".. Favorittene er Angel og Spike. Også synes jeg Darla er litt kul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hittil likt sesong 3 best, mest fordi man ser så mye av Faith i den.  :sjenert:

Har kommet til slutten av sesong 4 nå, og fikk sesong 5 i posten i går, så nå blir det en del Buffy fremover ja.  :legrine:

Hvilken episode har du kommet til i ses 5?? Bare nysgjerring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...