Gå til innhold

Sex-lokker ungjenter med gratis sprit

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

må bare ofre en kommentar på lasse som sier det er ganske vanlig at 14-åringer har sex, og blir alenemødre i 16-årsalderen "der oppe".

statistisk sett er gjennomsnittsalderen for debut noe lavere i de nordlige fylkene, enn lenger sørover. forskerne mener dette henger sammen med et åpnere syn på sex generelt i befolkningen.

det vanlige her, som ellers i landet er at ungdommen har sex med jevnaldrende, og ikke med godt voksne mennesker opp i mot 30.

det er jo dette det reageres på.

antall alenemødre har jeg ingen oversikt over, men det er nok like uvanlig som ellers i landet at en 16-åring blir mor "her oppe".

de fleste jentene fra små steder nordpå forsvinner faktisk ut for å ta utdanning akkurat i denne alderen.

*ravna* som bor "der"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sprit + sex....

Jenter nede i 13 års alderen har praktisert gruppesex med menn i slutten av 20 årene, er jo forferdelig og høre om.

Kommer selv fra distriktet så jeg vet hva som skjer, dette har jo skjedd en stund. Tror ikke det er bare sprit jentene er ute etter.... har en mistanke at det gjelder narkotika også.

Det er jo gifte familie folk som er innvolvert i dette. Plassen er jo også liten så alle vet om alle...... hvem som knuller katta og hvem som

knuller naboen.

Disse jentene vet hva de gjør, men ikke konsekvensene som vil følge dem livet ut.

Men "gubbene" burde ha skjønt så pass at de burde la dattra få ha venninene sine i fred....

Det finns mange raringer rundt omkring!

Hilsen Lillemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene kan ikke ha mye mellom ørene 14 år eller ikke.

Hun ene som dette hadde hendt med, hadde hatt et intervju på radioen hvor hun sa at "han lovet at det bare skulle være oss to bla bla bla". Ingen jente på denne alderen med sunn fornuft hadde ville bli sammen med en som kunne vært faren hennes.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Canei
De jentene kan ikke ha mye mellom ørene 14 år eller ikke.  

Hun ene som dette hadde hendt med, hadde hatt et intervju på radioen hvor hun sa at "han lovet at det bare skulle være oss to bla bla bla". Ingen jente på denne alderen med sunn fornuft hadde ville bli sammen med en som kunne vært faren hennes.. :-?

Jeg vet hvem noen av de fornærmede er og kankje har de ikke så mye mellom øra. Overgriperne har hatt ett dårlig rykte så lenge jeg kan huske og jeg kan i min villeste fantasi ikke forestille meg hvordan ungjentene kan bli forelsket i dem.

Jeg har selv vært på fester med overgriperne tidligere og jeg får vel prise meg lykkelig for at de ikke drev med slike ting da, og for at jeg var ansvarlig nok til å passe på meg selv.

Tror ikke det er bare sprit jentene er ute etter.... har en mistanke at det gjelder narkotika også.

Jeg vet at i alle fall en av overgriperne allerede for 6-7 år siden delte ut hasj til 15/16 åringer som var på fest hos han. Hørte forresten nettopp om en som tidligere gikk i klassen min som ble arrestert med exstacy i Oslo. Dette var visstnok narkotika som skulle selges videre til Lofoten. Så du kan være sikker på at dette ikke bare handler om gratis sprit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...