Gå til innhold

Sex-lokker ungjenter med gratis sprit

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg leste denne saken i dag og ble skikkelig kvalm- hva slags jenter er det som lar seg lokke til dette pga. sprit?

Menn er menn- det vet alle!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jenter som foreldrene bør passe GODT på.. om det kan dreie seg om sin datter,så bør de ha mistanke om det..

hadde jeg kommet full hjem hver helg da jeg var 14 så hadde jeg blitt drept..

stort sett ikke snakk om å være ute til langt på natt heller..

Som sagt, foreldrene som må passe på her..

Er faktisk ikke alle 14 åringer som ser konsekvensene av hva de gjør..

En skikkelig prat med barna sine hadde forhåpentligvis gjort godt det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Synes ikke at man skal legge skylden på jentene; d er de voksne som stter premissene for hva slags kontakt det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Fryktelig lei sak dette !

Mener også de voksne skal ta ansvaret sitt her. Når man er fjorten år kan man være en smule naiv..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver dere å fortelle meg at det ikke finnes jenter som er på jakt etter gratis drikke og benytter seg av kroppen sin for å få de nevnte varene?

Haha, det blir bare for dumt.

Litt rart at jenter ikke kjenner seg selv bedre med tanke på hvor mye tid dem bruker foran speilet...

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
I alle tilfeller Waco så bør da menn slå foten ned å si you evil woman dont play your wicked game vith me.

Du må ikke snakke engelsk til waco ss, han blir så forvirret vet du.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver dere å fortelle meg at det ikke finnes jenter som er på jakt etter gratis drikke og benytter seg av kroppen sin for å få de nevnte varene?

Klart det skjer. Men en 14-åring er i denne sammenhengen et barn (uansett hvor mye pupper hun har og hvor mye sex hun har hatt) og dermed blir det den voksnes ansvar. Uansett hvor mye du vrir og vender på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusenfryd' date=' har ikke jeg gjentatte ganger advart menn mot å spandere på jenter?[/quote']

Og ignorerer ikke de fleste menn dette - gjentatte ganger...?

Men det var vel ikke det vi skulle diskutere?

Voksne gubber som lokker småpiker er ufyselig, og de voksne må ta ansvaret. Ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Voksne gubber som lokker småpiker er ufyselig' date=' og de voksne må ta ansvaret. Ferdig.[/quote']

Dødsens heslig disse fyrene, rart at ikke en forbannet far har banket dem opp for lenge siden hvis dette har vært en offentlig hemlighet i såpass mange år.

Jeg tørr ikke å tenke på hva min far ville ha gjort hvis dette hadde skjedd med en av hans døttre.---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Jeg tørr ikke å tenke på hva min far ville ha gjort hvis dette hadde skjedd med en av hans døttre.---

Han hadde nok ikke stanset ved drap nei..... :kul:

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Selvfølgelig er det galt av disse mennene å gjøre dette mot jentene. Men jentene må også ta noe av ansvaret når de drar på disse festene kun for å få gratis drikke. Vil anbefale dere å lese artikkelen i lofotposten: http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/a...ticle464800.ece Den er litt mer detaljert, og gir et bedre bilde av hvordan det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenfryd, vær litt forsiktig med å fraskrive jenter for all ansvar.

For et par år siden skulle jeg hente fetteren min (22) som hadde vært på en fest og sovnet.

- Han våknet av at tre fulle jenter som alle var femten, - byttet på å suge ham.

W

Er egentlig møkkalei alle som påstår at jenter er så PREKTIGE OG USKYLDIGE HELE TIDEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...