JERKYLL Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #41 Skrevet 24. mai 2007 Det er tuftet på psykolog og profesjonell konfliktbehandler Jan Atle Andersen... Hei! En om noen kunne ha visket til Gerd-LIv i øre: Nok er nok,-hun er ferd med å dumme seg ut enda mer i det offentlige rom
Buster Skrevet 24. mai 2007 #42 Skrevet 24. mai 2007 Har faktisk ikke noen form for medlidenhet med henne overhodet, hun har helt og holdent skapt denne situasjon for seg selv. Sett i lys av hennes uttalelser og handlinger undres jeg over at hun satt som "leder" av LO...... merkelig, men dette er nå kun min mening.
JERKYLL Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #43 Skrevet 25. mai 2007 Har faktisk ikke noen form for medlidenhet med henne overhodet, hun har helt og holdent skapt denne situasjon for seg selv. Sett i lys av hennes uttalelser og handlinger undres jeg over at hun satt som "leder" av LO...... merkelig, men dette er nå kun min mening. Hei! Nei dette er ikke bare din mening! Je merkelig at hun nå velger å stå i rampelyset. Litt skuffet også over Jaglands siste utalelser også. Han mener hun bør få fred,-ja men hun velger jo selv å få mediastyre rundt seg
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2007 #44 Skrevet 30. mai 2007 Saken mot Valla ble behandlet på feil måte, men med riktig resultat. Flesteparten av kvinnene i LO-ledelsen følte seg mobbet av Valla, og LO skal passe arbeidstakerene sine retter! Jeg må vedgå at jeg aldri har likt Valla. Hun var Stalinist til hun var godt voksen og godt utdannet. Jeg ser to forklaringer på hvorfor en person i vesten støttet Stalin på 70-tallet: 1) Hun forsto ikke hvordan Stalinismen var. Men da måtte hun ha vært dum, og Valla er smart. 2) Hun likte det Stalin gjorde. Slike mennesker bør ikke ha makt.l Det hadde vært bedre om hun tok klart avstand fra sin ekstremistfortid, men det gjorde hun aldri. Dette er gammel historie, tenker du kanskje. Men hun viste de samme svakhetene under "Valla-saken": Manglende empati og manglende evne til å vedgå egne feil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå