NangaParbat Skrevet 9. mars 2007 #21 Skrevet 9. mars 2007 Synes hun har fått ufortjent mye pes i det siste. Og det kan jo være at hun personlig mener hun ikke har grunn til å ta selvkritikk. Uansett tar hun jo nå følgene av sin egen lederstil og går av - fair enough. Puhh...endelig ferdig med denne saken....
white feather Skrevet 11. mars 2007 #22 Skrevet 11. mars 2007 Off, jeg er allerede så lei den dama nå. Som Isdronning sa, så burde dette vært holdt internt. ← Yssen hadde vel lenge prøvd å gå rett tjenestevei innad i LO med saken sin, men hun ble ikke møtt med forståelse i organisasjonen. I den begrensede rapporten som ble offentliggjort står det at Yssen fikk medhold (under tvil) i at det var rett å ta saken til media. Dette var fordi utvalget selv mente at LO hadde for dårlige rutiner med håndtering av interne konflikter.
JERKYLL Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #23 Skrevet 17. mars 2007 Yssen hadde vel lenge prøvd å gå rett tjenestevei innad i LO med saken sin, men hun ble ikke møtt med forståelse i organisasjonen. I den begrensede rapporten som ble offentliggjort står det at Yssen fikk medhold (under tvil) i at det var rett å ta saken til media. Dette var fordi utvalget selv mente at LO hadde for dårlige rutiner med håndtering av interne konflikter. ← Ja denne saken hadde vel neppe kommet igjennom LO! Denne orginasjonen er tung-grod som den er. Yssen gjorde det riktige uten tvil!!
Gjest Kristin_ Skrevet 17. mars 2007 #24 Skrevet 17. mars 2007 Det er helt fascinerende så media angriper Valla. Det er nesten så de har glemt at det ikke er så lenge siden en annen politiker tok selvmord etter et helt umenneskelig mediepress. Men men, de blir sikkert angrende dersom noe går galt.
Gjest Don Giovanni Skrevet 18. mars 2007 #25 Skrevet 18. mars 2007 Joda, hun duger til mye som andre mennesker. Det var en lærepenge som hun forhåpenligvis lærte av. " Vær med andre som du vil dem skal være mot deg". ← Det tror jeg ikke. Hun var tidligere en stor beundrer av Stalin, og på spørsmål om dette for 5 år siden syntes hun hverken det var galt, ei heller angret hun på at hun støttet en av historiens største massemordere. Og det var alt hun ville si om den saken. Vår egen justisminister ! Hun har hele livet vært en maktsyk leder, som i flere av tidligere jobber har mistet gode kollegaer (som andre har rost opp i skyene), sist som justis-minister, fordi hun ikke hadde evner som leder. Nei jeg tror ikke hun har lært noe som helst, og jeg brukte et år på å komme over sjokket jeg fikk når hun ble valgt til leder for landets største arbeidstaker-organisasjon som nettopp skal jobbe med inkluderende arbeidsliv. En kvinne som er kjent for en lederstil man bare finner i kommunistiske statsbyråkratier.
JERKYLL Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #26 Skrevet 22. mars 2007 Det tror jeg ikke. Hun var tidligere en stor beundrer av Stalin, og på spørsmål om dette for 5 år siden syntes hun hverken det var galt, ei heller angret hun på at hun støttet en av historiens største massemordere. Og det var alt hun ville si om den saken. Vår egen justisminister ! Hun har hele livet vært en maktsyk leder, som i flere av tidligere jobber har mistet gode kollegaer (som andre har rost opp i skyene), sist som justis-minister, fordi hun ikke hadde evner som leder. Nei jeg tror ikke hun har lært noe som helst, og jeg brukte et år på å komme over sjokket jeg fikk når hun ble valgt til leder for landets største arbeidstaker-organisasjon som nettopp skal jobbe med inkluderende arbeidsliv. En kvinne som er kjent for en lederstil man bare finner i kommunistiske statsbyråkratier. ← Hei! Ja jeg er enig med ditt innlegg. Valla har sansynlig ikke lært noe av denne saken,-og slike mennesker som henne burde vi ha vært foruten i arbeidslivet! Bra at ikke Yssen ga seg,-når vi ser i ettertid hvor viktig den var!
JERKYLL Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #27 Skrevet 22. mars 2007 Joda, hun duger til mye som andre mennesker. Det var en lærepenge som hun forhåpenligvis lærte av. " Vær med andre som du vil dem skal være mot deg". ← Hei! Greit at du siterer fra Bergpreken og bibelen! Men jeg tror ikke det er noe vits ovenfor Gerd-Liv Valla,-slike som henne klarer ikke å se seg selv! De har jo ikke noe forhold til det kristne budskapet heller
T.S Skrevet 23. mars 2007 #28 Skrevet 23. mars 2007 Er jo bare projisering av sine egne behov (som jo kun er sine egne) med å gjøre mot andre som seg selv..... Alle er forskjellige og gjerne slett ikke som deg selv.
JERKYLL Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #30 Skrevet 23. mars 2007 gerd hvem? ← jA hva mener du meg Gerd? Saken dreier seg Gerd-Liv Valla
JERKYLL Skrevet 4. april 2007 Forfatter #31 Skrevet 4. april 2007 Ja nu blir store frågan,-har Valla lært noe av sine feil! Eller har hun slått seg i ro med å være den store pusekatt
ATV Skrevet 5. april 2007 #32 Skrevet 5. april 2007 jA hva mener du meg Gerd? Saken dreier seg Gerd-Liv Valla ← her er et typisk eksempel på at enten har jeg utrolig dårlig humor eller så er det dere som ikke forstår humor Gerd hvem? betyr at hun allerede er glemt, visket ut av div bøker over folk som skal bes til middag av de store som må smiske med folk som har makt. at dama var lit "gal" er vel de fleste klar over, men at noen faktisk beskytter måten hun mobbet sinne medarbeidere på, det er lit vanskelig og forstå.
talin Skrevet 5. april 2007 #33 Skrevet 5. april 2007 her er et typisk eksempel på at enten har jeg utrolig dårlig humor eller så er det dere som ikke forstår humor Den er faktisk fult forståelig for alle som har vært rundt en stund.
JERKYLL Skrevet 11. april 2007 Forfatter #34 Skrevet 11. april 2007 her er et typisk eksempel på at enten har jeg utrolig dårlig humor eller så er det dere som ikke forstår humor Gerd hvem? betyr at hun allerede er glemt, visket ut av div bøker over folk som skal bes til middag av de store som må smiske med folk som har makt. at dama var lit "gal" er vel de fleste klar over, men at noen faktisk beskytter måten hun mobbet sinne medarbeidere på, det er lit vanskelig og forstå. ← Hei Helt enig med deg,-og jeg tror folket etterhvert ser hva slags type hun var ! Men vi har mange lignene saker (Gerd-Liv Valla saker) rundt omkring på arbeidsplasser! Det var jo det som var et av poengene til Yssen! Ellers hørte jeg på en gudstjeneste her på 1. påskedag,-hvor presten sier noe viktig for oss alle!! Det værste du kan gjør mot et menneske er å ta fra det selvrespekten,-ja selve livet kan bli ødelagt for et menneske.
Gjesten29 Skrevet 11. april 2007 #35 Skrevet 11. april 2007 Hei! Greit at du siterer fra Bergpreken og bibelen! Men jeg tror ikke det er noe vits ovenfor Gerd-Liv Valla,-slike som henne klarer ikke å se seg selv! De har jo ikke noe forhold til det kristne budskapet heller ← Hei! Jeg siterer ikke, jeg har grunnleggende tro på mennesket, derimot så ser jeg at enkeltindivider trenger en realitetsorientering i ny og ne
2.Enigma Skrevet 14. april 2007 #36 Skrevet 14. april 2007 Hei! Ja Gerd-LIv Valla har nå er lengre ferie for å samle krefter. Ja mange mener det har vært en hekse jakt på henne- Ja nå er det opprettet granskningskommisjon med advokat Jan Fougner i spissen. Ja hva kan en få ut av en slik sak ??? Kanskje vi burde hatt en støtteforening for henne ← Ja kanskje det, en forening for alle som sympatiserer med gale komunister som Stalin, Poll Pot, Hoxa mfl.
JERKYLL Skrevet 25. april 2007 Forfatter #37 Skrevet 25. april 2007 Tenkte jeg det ikke,-Gerd-Liv Valla vil ha saken sin opp igjen! Godt å vite at LO-legger saken bort!
T.S Skrevet 27. april 2007 #38 Skrevet 27. april 2007 Jurister og konflikter er en fin ting ja. Løser null og bare sementerer det som finnes.. I tilegg har de som mål å finne En synder, noe det adri er. God jul... Tenke seg til at dette kunne vært løst på tretti sekunder fra børjan av også...... (ved å si beklager og gå videre...)
JERKYLL Skrevet 27. april 2007 Forfatter #39 Skrevet 27. april 2007 Jurister og konflikter er en fin ting ja. Løser null og bare sementerer det som finnes.. I tilegg har de som mål å finne En synder, noe det adri er. God jul... Tenke seg til at dette kunne vært løst på tretti sekunder fra børjan av også...... (ved å si beklager og gå videre...) ← hEI Endelig en som er enig i meg!!! Takk for svaret ditt.
T.S Skrevet 28. april 2007 #40 Skrevet 28. april 2007 hEI Endelig en som er enig i meg!!! Takk for svaret ditt. ← Det er tuftet på psykolog og profesjonell konfliktbehandler Jan Atle Andersen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå