JERKYLL Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hei! Ja Gerd-LIv Valla har nå er lengre ferie for å samle krefter. Ja mange mener det har vært en hekse jakt på henne- Ja nå er det opprettet granskningskommisjon med advokat Jan Fougner i spissen. Ja hva kan en få ut av en slik sak ??? Kanskje vi burde hatt en støtteforening for henne Endret 26. februar 2007 av JERKYLL
Gjest Tweek Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Gerd liv valla kan si opp. Hun duger jo ikke til noe
Colargol Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler Mvh. Colargol -moderator
Gjesten29 Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Joda, hun duger til mye som andre mennesker. Det var en lærepenge som hun forhåpenligvis lærte av. " Vær med andre som du vil dem skal være mot deg".
JERKYLL Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 Joda, hun duger til mye som andre mennesker. Det var en lærepenge som hun forhåpenligvis lærte av. " Vær med andre som du vil dem skal være mot deg". ← Godt sagt av deg
Solgudinnen Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Godt sagt av deg ← En annen ting er etter mitt syn at ikke riktig alt som foregår på et offentlig kontor, bør komme fram i pressen. Dette var vel egentlig en intern sak. Eller . . . . ?
JERKYLL Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2007 En annen ting er etter mitt syn at ikke riktig alt som foregår på et offentlig kontor, bør komme fram i pressen. Dette var vel egentlig en intern sak. Eller . . . . ? ← Hei! Kan en egentlig si at det er internt når dette dreier seg om LO og deres øverste sjefer!! Burde ikke de godt som gode forbilder når det gjelder arbeidsmiljø????
Smigul Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Nei skal støtte mye mer en den dama der. Dette har hu ordna sjøl, så hun får ordne opp i det sjøl også. Synes ikke synd på henne. Arbeidlivet trenger ikke slike ledere. Basta
Fru Pigalopp Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Off, jeg er allerede så lei den dama nå. Som Isdronning sa, så burde dette vært holdt internt.
Solgudinnen Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 Hei fru Pigalopp! Hyggelig at det var en som forsto hva jeg mente. Nybegynere begge to - vi jo!
Gjest Silmarill Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 Det skulle i utgangspunktet vært en internsak! Slik ble det ikke, og Valla var vel med på å hause opp dette i media med interndetaljer om Yssen. Det ene dro det andre og flere har nå kommet fram "å bært ved til det bålet Yssen tente" "Stakkars Valla" nja kanskje det, men stakkars de som har følt seg mobbet av henne i flere år med hennes lederstil! Utrolig synd at det skulle ende opp på denne måten, for det er jo ingen tvil om at dama er flink og har gjort mye bra for LO. Nå er Valla så svekket av Yssen saken at hun nok ikke kommer til å makte å fremstå som en markant LO leder! Er hun heldig sitter hun vel ut de to årene som gjenstår av valgperioden.
JERKYLL Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. februar 2007 Det skulle i utgangspunktet vært en internsak! Slik ble det ikke, og Valla var vel med på å hause opp dette i media med interndetaljer om Yssen. Det ene dro det andre og flere har nå kommet fram "å bært ved til det bålet Yssen tente" "Stakkars Valla" nja kanskje det, men stakkars de som har følt seg mobbet av henne i flere år med hennes lederstil! Utrolig synd at det skulle ende opp på denne måten, for det er jo ingen tvil om at dama er flink og har gjort mye bra for LO. Nå er Valla så svekket av Yssen saken at hun nok ikke kommer til å makte å fremstå som en markant LO leder! Er hun heldig sitter hun vel ut de to årene som gjenstår av valgperioden. ← Hei! Ja jeg deler oppfattninger av saken med deg! Den ene drar den andre med seg,-Valla har opptrådte veldig dumt offentlig når saken begynte å blusse opp! Ellers tror jeg at denne saken er veldig viktig for andre som opplever arbeidslivet som tøfft og blir mobbet.Og som ikke føler at deres sak fører fram! Sånn sett er det viktig at denne saken kommer opp og blir belyst tror jeg.
JERKYLL Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #14 Skrevet 8. mars 2007 Hei! Ja nå kommer endelig svaret i morgen om Gerd-Liv Valla må gå! Ja mange forventer at hun nå tar hatt og går-
Solgudinnen Skrevet 9. mars 2007 #15 Skrevet 9. mars 2007 Valla-saken kommer på nyhetene på tv NRK om et par timer. Jeg får dessverre ikke fulgt med da, men regner med at det kommer igjen senere i dag. Når saken først har kommet så langt som det har, så får en jo følge med så godt det lar seg gjøre.
Gjest Silmarill Skrevet 9. mars 2007 #16 Skrevet 9. mars 2007 (endret) EKSTRA nyhetssending nå, både på NRK1 og TV2 Gerd Liv Valla GÅR AV. Endret 9. mars 2007 av Silmarill
viren Skrevet 9. mars 2007 #18 Skrevet 9. mars 2007 Jeg synes det er litt pussig at hun ikke tar selvkritikk på noe som helst, men nå har jeg selvfølgelig ikke lest rapporten. Tror det var på høy tid at hun gikk av, pga at denne saken svekker LO.
Eeyore Skrevet 9. mars 2007 #19 Skrevet 9. mars 2007 Det var jammen på tide at hun tok til fornuft. Synes hele hennes opptreden den siste tiden bare har underbygget saken. Som hun sa tidligere i uken, at den kritikken som kom frem i granskningen ikke måtte tas hensyn til??? Er det ikke nettopp derfor man har en gransking? Og at hun ikke tar selvkritikk beviser jo bare enda mer at dama ikke er noe bra forbilde for LO...
Gjest Silmarill Skrevet 9. mars 2007 #20 Skrevet 9. mars 2007 http://www.abcnyheter.no/node/43065 Eneste selvkritikken hun tok, var at hun ikke gikk av på et tidligere tidspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå