Gå til innhold

Billig?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

:ler: Neida, mitt syn på livet er ikke så svart/hvitt... har bare litt strenge holdninger når det gjelder min egen seksualitet. Hva andre gjør med sin kropp interesserer meg lite. Jeg sa bare at hun virker billig etter min målestokk fordi jeg føler at jeg hadde vært en billig tøs om jeg var i hennes situasjon.

På den annen side, om hun slår seg til ro med en mann hun elsker og bare har sex med han så er hun ikke billig lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så billig er ikke en uhelbredelig tilstand altså?  

Nicket ditt kommer fra Bibelen ikke sant?  

Folk forandrer seg, man kan ikke legge for mye vekt på fortida. Jeg ville ikke kalle det helbredelse akkurat, det er heller en slags 'utvikling' ved at man forandrer væremåte men ikke nødvendigvis holdning, med mindre man føler at noe man gjorde tidligere var svært galt. Det her er selvsagt svært overfladisk i og med at folk er forskjellige.

Og ja, det er flere kvinner i Bibelen som heter Elisjeba, det er også den opprinnelige, hebraiske formen av mitt virkelige navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er blodig bitter! :evil:

sexysadie, du er minst like fordømmende du. Her mot Elisjeba:

Så deilig d må være å være 18 år og ha ett sådant svart/hvitt syn på livet. Nicket ditt kommer fra Bibelen ikke sant?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Ja, jeg er blodig bitter!  :evil:  

sexysadie, du er minst like fordømmende du. Her mot Elisjeba:

Hva var så fordømmende her da?

jeg spurte bare om en ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at du er ikke har noe særlig til overs for 18 år gamle kristne jomfruer som har strammere holdninger til antall sexpartnere enn du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg bryr meg ingenting om hvorvidt folk har pult eller ei,

Fordømmingen gikk heller ut på at hun er litt vel ung til å uttale seg skråsikkert om folk, men slik er d gjernest i tenårene. D finne sbare rett/galt, svart/hvitt; ingen gråsoner.

Antagelig kommer hun til å lære etterhvert som livserfaringen når henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

det får vel bli opp til hver enkelt?

ikke alle har like store lyster, eller har like stor glede av sex, så det er vel helt naturlig at vi er forskjellige på dette planet.

til deg som startet denne tråden, så vil jeg si at du bør innrette deg slik det passer deg best. føler du at det er for meget, så er det nok det.

hva andre sier er jo ett fett.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like fullt er det Elisjebas mening (som hun også poengterer at det er, hennes mening). Har ikke Elisjeba lov til å uttale seg, siden hun er i tenårene?

Har du forresten noe i mot "kristenfreaker"? Har kanskje ikke de heller nok livserfaring ala sexysadie sin, til å gi gangbare svar til forfatteren av denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, hvorfor har dette utviklet seg til å bli en diskusjon om mine holdninger? Hun som begynte tråden spurte om folks meninger og jeg gav henne min mening slik jeg ser på det dersom det hadde vært meg det var snakk om.

Så vidt jeg vet er der mange som er mye eldre enn meg som har et like strikt, om ikke strengere, syn på seksualitet som jeg, uavhengig av livserfaringer og religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Like fullt er det Elisjebas mening (som hun også poengterer at det er, hennes mening). Har ikke Elisjeba lov til å uttale seg, siden hun er i tenårene?

Har du forresten noe i mot "kristenfreaker"? Har kanskje ikke de heller nok livserfaring ala sexysadie sin, til å gi gangbare svar til forfatteren av denne tråden?

D er bare for E å si sin mening men da må man jo også tåle at noen setter spørsmålstegn v hennes mening. Jeg har ingenting imot Kristenfreaker men mange av dem er ganske ensrettede i sin tro på den sanne lære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært feber, hadde jeg ikke gitt sexysadies meninger den minste smule relevans! Med ei så lang knulleliste som sexysadie har, er hun så langt fra hva som er typisk hos allmenheten, at det altså er ingen grunn til å vektlegge hennes ytringer i det hele tatt.

Det undrer meg faktisk at sexysadie i det hele tatt har tid til å være superaktiv bruker her i Kvinneguiden. Skulle ikke hun ha vært et annet sted og bedrevet en annen ting..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Det undrer meg faktisk at sexysadie i det hele tatt har tid til å være superaktiv bruker her i Kvinneguiden. Skulle ikke hun ha vært et annet sted og bedrevet en annen ting..?

Jeg driver og jobber på en innleveringsoppgave i ett av de fagene jeg tar; i og med d at jeg likevel må sitte foran skjermen dropper jeg innom forumet "aven og tel".

Skal snart gi meg og dra heim og forføre min elsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Å si at "hva andre sier er jo ett fett" er rett og slett løgn. Hadde dette vært sant' date=' hadde ikke samfunnets normer eksistert.[/quote']

selvfølgelig finnes det normer i samfunnet, det er da ikke samfunnsnormene jeg har motbevist?

mitt poeng er at det ikke har så mye med saken hva andre mener i dette tilfellet. det er damens eget sexliv, og kun hun som kan vite hva som er rett for henne. eller har du kommet over en allmenngyldig norm/moral vi kan enes om?

kaller deg gjerne en kverulant, tom.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...