Gå til innhold

Billig?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Synes ikke antallet i seg selv er noe å skrike opp om, men hvis du selv ikke er komfortabel med å leve slik, synes jeg du skal legge om stilen. Hvor mange du har ligget med er og forblir en privatsak så lenge du ikke forteller noen om seksuallivet ditt. Personlig synes jeg at sex uansett er en sak mellom de involverte partene som ikke vedkommer andre.

Dersom du hadde sagt at du nyter å ha sex med mange forskjellige og sørget for å beskytte deg mot unøsket graviditet/sykdommer ville jeg ikke ha leet på et øyelokk en gang.

Ellers må jeg si meg enig med Sexy Sadie; Det kan virke som det er et poeng for enkelte å ha hatt sex med færrest mulig. Hva i all verden er det som er så høyverdig med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG ER 24 ÅR, OG INNEN JEG VAR 18 ÅR HADDE JEG PULA 15 STK. NÅ HAR JEG TATT DET MED RO MED KJÆRESTEN MIN. LEV LIVET MENS DU KAN, MEN VÆR FORSIKTIG!!!!!!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne 50

Hvorfor ligger man og puler med gutter? Fordi det er godt og spennende selvsagt. De fleste jenter liker gutter og liker å pule, men de ferreste er bevist sin seksualitet og våger ikke leve den ut slik som du. Hvorfor skal dette vere forbeholt menn.

Selv er jeg 50 år og gift, og jeg angrer på at jeg ikke lå med flere. Alle er vel enige i at sex er det beste som har hendt kvinnen, og hvorfor skal man ikke nyte det når man kann, gjerne med mange menn. Når man er i din alder vil man helst pule daglig, og då blir ikke 12 stykker så veldig mange. Tenk etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest galt med kvinner idag er at dem stort sett kler seg horete. Har lurt litt på det der, hvorfor jenter er sånn, - men jeg mistenker kvinneansvarskfraskrivelsen til å være skylden i dette her, la meg forklare =)

Jenter kler på seg horeuniformen samtidig som dem påstar at dem kan gjøre hva dem vil, for dem er liksom ikke hore, de bare later som, derfor har mange gutter tatt feil iblant og for syns skyld lagt igjen en femtilapp på dørkammen før man drar etter ONS, med påfølgende kvinnespetakkel istedetfor littegranne takknemlighet. Dersom man påskjønner jenta fordi hun var vært flink i senga så fortjener hun litt tips synes nå jeg.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at gutter har liggi med veldig mange heller jeg da. Jeg har hatt et par ONS, men jeg er ikke spesielt fornøyd med det. Jeg er også veldig glad for at min kjære ikke har liggi med så mange og har en rekke ONS bak seg.

Derfor vil jeg si at det er ikke alltid KULT for gutta og ha en lang liste heller. Men for all del, folk må gjøre som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Du skulle vel ønsket at det var status for damene å ha ligget med FLEST mulig fyrer? Siden du selv nærmer deg et tresifret antall... :wink:

Nei, jeg ønsker: at man ikke skal bli fordømt fordi man lever sitt liv som man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Helt enig med lille blå! Skjønner ikke at flere kvinner som Kvinne 50, tror at blant gutter er det liksom kult å ha feid over flest mulig...

Og, kan noen forklare meg begrepet "bevisst på sin seksualitet" som så mange snakker så varmt om her i dette forumet?

Gutt '81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er d sånn status for damerne å ha ligget med færrest mulig fyrer??

I min venninnegjeng er det nesten motsatt vil jeg påstå :lol: Hadde det ikke vært for bestevenninnen min måtte jeg ha tenkt meg om hver gang for å finne ut hvor mange jeg har hatt sex med. Hun har ført en liste over oss alle :hoho: i mange år nå, så vi unnslipper ikke å vite hvor mange vi har nedlagt av det mannlige kjønn :lol:

Hennes "mål" (om man kan kalle det det) var å gå forbi meg, nå er jeg bundet og hun er singel og har klart det med glans. Jeg håper jeg har kommet til toppen av min liste :wink:

Om noen synes det vi gjør er tullete? Sikkert! Om noen synes jeg har hatt altfor mange partnere? SIKKERT! Om noen synes jeg har hatt passe antall? Sikkert. Om noen synes jeg har hatt få mannfolk i sengen? Sikkert. Om noen ikke bryr seg i det hele tatt? Garantert.

Jeg er uansett fornøyd med den jeg er uansett antall sex-partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joplaya og sexysadie: Samme hvor smukkfine dere ser ut, dere hadde ikke fått nærmet dere min stake for millionen en gang!

100 partnere er direkte EKKELT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joplaya og sexysadie: Samme hvor smukkfine dere ser ut, dere hadde ikke fått nærmet dere min stake for millionen en gang!

100 partnere er direkte EKKELT!

100??? :hoho: Jeg er ikke løs, men igjen: sikkert noen som også synes DET er få :wink:

Ikke er jeg smukkfin heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til Tom:

Visste noen ville tenke slik som du, derfor jeg med vilje ikke skrev mitt antall. Oh, what a shock!!! Du er mann, så det var vel å forvente :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan da ikke sette et antall på hva man synes er for mange. Det er du kun deg selv som kan bestemme. Synes du det er mange, da er det mange. Hvis ikke, vær fornøyd.

Vil jo bare nevne at antall partnere avhenger jo av om man har vært singel lenge, eller om man som regel har vært i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel... ifølge min målestokk er du det jeg ville kalt billig. Min personlige mening er at alle som har sex utenfor et forhold (ONS og annen uforpliktet sex, ink. elskere) er billige. Men merk deg: dette er min egen mening.

Selv er jeg 18 og jomfru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antallet er vel ikke vesentlig, men jeg synes nå at sex er lite givende hvis man ikke føler noe som helst for personen. Trenger ikke nødvendigvis å være forelsket, men det er en fordel å kjenne hverandre litt eller? ONS Er ikke spesielt spennende etter at du har at virkelig god sex med en som kjenner og er glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Vel... ifølge min målestokk er du det jeg ville kalt billig. Min personlige mening er at alle som har sex utenfor et forhold (ONS og annen uforpliktet sex, ink. elskere) er billige. Men merk deg: dette er min egen mening.

Selv er jeg 18 og jomfru.

Så deilig d må være å være 18 år og ha ett sådant svart/hvitt syn på livet. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...