Gå til innhold

Går du på kino aleine?

Gjest anonym

Går du på kino aleine?  

1. 1. Går du på kino aleine?

• Nei - stakkars folk!
      9
    • Ja - jeg elsker å gå på kino uansett!
      9
    • Bare unntaksvis og helst ikke.
      11
    • Ja! (Bortsett fra skrekkfilmer ...)
      5

Anbefalte innlegg

Stemte no slikt som helst ikke. Synes mye av opplevelsen er å kunne prate med venner om filmen etterpå og dele tid sammen. Har derimot vært alene på kino noen ganger, enten fordi jeg plutselig får lyst til å se en film, det ikke passer for andre eler at ingen har lyst å se den.

Er ikke så keen på å dra på kino bare for å dra på kino, liksom. Gidder ikke kaste bort tid og penger på filmer jeg ikke har lyst til å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarte på det siste, kan gjerne se film alene, men ikke skrekkfilm. Da tror jeg jeg hadde følt meg skikkelig alene...med alle de andre skumlingene jeg ikke kjenner.. :sjokk:

Gjør meg ingenting å se film alene, men så får jeg ha godteposen for meg selv også da,Hihi!

Man får se den filmen man vil, slipper å være avhengig av andre, og så er det ganske godt å være litt alene med en god film også. Gjøre noe for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte nei, men synes absolutt ikke synd på de som gjør det.

Det er bare jeg som ikke klarer det, føler at alle stirrer på meg...Men det er meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svar blir også NEI, men jeg synes ikke nødvendigvis synd på de som går alene og mener heller ikke stakkars folk.

Kino går jeg på sammen med venner eller kjæresten, aldri alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tragisk å gå på kino aleine, eller er det selvstendig og tøft?

Øhm... Det er ikke tragisk, og enda mindre "tøft".

- Du er jammen selvstendig om du tør gå på kino alene assa... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg går ikke på Kino alene, men synes heller ikke synd på de som gjør det. Jeg liker rett og slett å dele opplevelsene mine med noen, derfor går jeg ikke alene. Synes alternativene var teite. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øhm... Det er ikke tragisk, og enda mindre "tøft".

- Du er jammen selvstendig om du tør gå på kino alene assa... :ler:

Jeg syntes at det var utolig tøft første gangen jeg.

Men bare for min egen del altså. Jeg som ikke gikk ut døra omtrent tidlig i tenårene, uten å ha en venninne på slep.

Etter den første turen på kino følte jeg meg ganske så selvstendig og flink jeg! Snart tenkte jeg ikke over det lenger. Men jeg var livredd for at folk skulle tenke ting som "Stakkars, hun har ingen venner hun!". Tenker ikke slik lenger nå altså.

Oj.. høres nesten ut som jeg har hatt en eller annen form for angst her nå.. men det har jeg ikke. Det var bare så UTROLIG viktig å ha masse venner da jeg var yngre. Det var status å være omsvermet liksom. Sånne ting slipper ikke taket uten videre og jeg skjønner godt om folk synes at det er grusomt å gå på kino alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kunne jeg aldri tenke meg å gå på kino alene. Hadde for dårlig selvtilllit. Nå går jeg alene rett som det er. I begynnelsen var det bare for å bevise overfor meg selv at det her kunne jeg klare (men hadde jo lyst til å se filmen da). Men kunne ikke tenke meg å se en skrekkfilm alene, er litt for pysete for det.

Liker best å gå sammen med venner, men de fleste av vennene mine bor enten i Norge eller et stykke unna her hvor jeg bor, så da passer det ofte bedre å gå alene.

Når jeg går på kino alene er det vanligvis fordi jeg trenger å gjøre noe annet etter å ha studert konstant en hel helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på kino en gang alene, og det gikk

helt greit det altså :) hehe..

Men det var midt på dagen, og jeg måtte slå ihjel

litt tid.. Tror vi var 3 stk som så filmen..

Blir litt annerledes på kvelden, med masse par kanskje..

Men en er jo der for å se film, ikke for å sosialiseres :)

Vi kan vel arrangere en "gå på kino alene dagen" ? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Jeg har aldri gått på kino alene. Jeg har vel bare vært så heldig og alltid fått med meg noen. Jeg syns ikke det er stusselig at folk går alene for å se en film. Er det ikke rart at kino blir sett på som en sosial greie, men det er jo ikke det når det kommer til stykket. En sitter jo der i mørket og holder kjeft :)

Tror jeg jammen hadde gått alene for å se en bra film hvis jeg ikke fikk med meg noen. Hva folk tenker om det er meg revnende likegyldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Sitter somregel ikke helt og holder kjeft jeg da, men kysser sambo på kinnet, eller holder ham i hånda, hviser ting i øret, helt stille selvsagt.

Og ikke minst, den sosiale delen av kino, det er jo etterpå! Å snakke sammen om filmen. Ja, det gir oss noe å snakke om når vi kommer ut, og jentegjengen på kino, vi hadde noe å le av sammen på forelesning neste dag også vi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...