Gå til innhold

Er KG blitt kjedeligere


Gjest Chrizzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo mer offentlig farvel-tale, så større er sjansen for at de returnerer :)

Blitt slik med flere av dem før ja :) Dessuten var de ikke så mange. Massflukt blir et feil ord når man tenker på hvor mange som er her og hvor få som dro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 12000 registrete brukere skulle man vel tro at det kan være ennerledes. Men de får vel det forumet de legger opp til selv.

Hjelper ikke så mye når over 3000 brukere ikke har skrevet et eneste innlegg ;)

Men det er lite action her fortiden, og man skal ikke si mye før det blir misforstått innlegget ditt blir sensurert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som nevnt ble vel dette forsøkt i månedsvis. De som har forsvunnet er vel stort sett de som liker at det blåser litt friskt og at man kan slenge litt med leppa uten å bli ryddet, moderert og slettet. Og da mener jeg ikke "slenge med leppa" som i personangrep, men som i friske og kanskje litt på kanten kommentarer.

Nå slenger man med leppa annetsteds, uten at noen tar seg nær av det eller føler behov for å sladre til tantene.

Ja vel, jeg håper de er fornøyde der de er. Jeg har en vag følelse av at enkelte ønsker å bli savnet. Noen savner dem sikkert, jeg gjør ikke det. Det finnes mange fornuftige individer her fortsatt. Men det har kanskje noe med at mitt forhold til KG er annerledes enn mange andres, for meg er dette et avslappende sted, og ikke et sted jeg orker å hisse meg veldig opp eller ta de helt store kranglene. Det har rett og slett ikke sååå mye å si for livet mitt ellers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..av de som har stemt....

Som ellers i livet er det jo de som hyler som hyler.... De som er fornøyd sier gjerne i fra om det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...