Gå til innhold

Er KG blitt kjedeligere

Fremhevede innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja, det er så mange tråder om dette nu, og det prates om dette både her og der. Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kanskje, jeg synes det er en smule trist at så mange av de faste brukerne pakket snippeskene sine bare på grunn av en bruker som ble sensurert eller hva søren den saken gjaldt. Men det kommer stadig nye til, så det går bra :)

Skrevet

Ja det synes jeg, men det endrer seg sikkert etterhvert. Slike bølgedaler har det vært før.

Gjest Moderat Thor
Skrevet

Bortsett i fra dagbøkene og ordlekene er det nesten bare liv i diskusjonene om KG har blitt kjedeligere eller ikke. Med 12000 registrete brukere skulle man vel tro at det kan være ennerledes. Men de får vel det forumet de legger opp til selv.

Skrevet

Jeg synes det er idiotisk at brukere forsvinner fordi KG ikke er et perfekt sted. Så gjør det bedre selv da, i stedet for å flykte og sutre over hvor håpløst KG er! Jeg synes KG er hyggelig fortsatt, jeg.

Skrevet

Jeg liker fremdeles KG og synes heller folk kan gjøre sitt for å få det mindre kjedelig her inne enn å bare klage.

Skrevet
Litt kanskje, jeg synes det er en smule trist at så mange av de faste brukerne pakket snippeskene sine bare på grunn av en bruker som ble sensurert eller hva søren den saken gjaldt. Men det kommer stadig nye til, så det går bra  :)

Den utestengelsen var vel igrunnen den berømmelige dråpen. Måneder med irritasjon, tråder på tråder hvor man klaget og spurte og prøvde å forstå inkonsekvent moderering osv. var vel det som resulterte i masseutvandringen fra KG.

Jeg synes det er idiotisk at brukere forsvinner fordi KG ikke er et perfekt sted. Så gjør det bedre selv da, i stedet for å flykte og sutre over hvor håpløst KG er! Jeg synes KG er hyggelig fortsatt, jeg.

Og som nevnt ble vel dette forsøkt i månedsvis. De som har forsvunnet er vel stort sett de som liker at det blåser litt friskt og at man kan slenge litt med leppa uten å bli ryddet, moderert og slettet. Og da mener jeg ikke "slenge med leppa" som i personangrep, men som i friske og kanskje litt på kanten kommentarer.

Nå slenger man med leppa annetsteds, uten at noen tar seg nær av det eller føler behov for å sladre til tantene.

Skrevet

Har selv vert borte fra KG i nesten ett år. Just kommet tilbake og merker på en del av diskusjonene at "tonen" er en annen enn før.

Men det er vel opp til oss brukere å påvirke hvordan dette forumet skal utvikle seg.

Synes nå det var greit å være tilbake, savna det litt :rosasmil:

Gjest Gjest 1
Skrevet
"Tonen" er en annen enn før.

Hvordan var den før da?

Skrevet
Den utestengelsen var vel igrunnen den berømmelige dråpen. Måneder med irritasjon, tråder på tråder hvor man klaget og spurte og prøvde å forstå inkonsekvent moderering osv. var vel det som resulterte i masseutvandringen fra KG.

Kan jeg få spørre hvilken utestengelse det gjaldt?

Gjest Edel-Mari
Skrevet
Litt kanskje, jeg synes det er en smule trist at så mange av de faste brukerne pakket snippeskene sine bare på grunn av en bruker som ble sensurert eller hva søren den saken gjaldt. Men det kommer stadig nye til, så det går bra  :)

er det virkelig noen som dro på grunn av det? hahahaa

Skrevet

synes det er helt greit her fremdeles, mange forsvant, mange kom tilbake, mange er flere steder en bare her og flere nye kommer til.

det går seg til.

Skrevet

Var mere action her da det var gjester her. Litt kjedelig nå.

Skrevet

Synes kanskje det er litt kjedeligere nå, men tror det går seg til etterhvert.

Skrevet

Å, de har forsvunnet før og kommet tilbake etter en stund de ;)

Skrevet
Å, de har forsvunnet før og kommet tilbake etter en stund de ;)

Jo mer offentlig farvel-tale, så større er sjansen for at de returnerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...