Gå til innhold

Hva trener dere?

-frøya-

Anbefalte innlegg

Selv har lenge holdt på med spinning,men blitt litt lei....Så nå er det løping på tredemølle og styrketrening på egenhånd!

Hender jeg tar noen stram opp timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg synes spinning ser ut som tortur :ler:

Jeg trener til opptak på Politihøgskolen, så 3 ganger i uka trener jeg spesifikt på hva opptaket går ut på, benkpress, hang ups, lengde og litt annen styrke for de muskelgruppene.

Løper 2 andre dager i uka..

Svømmer 1 gang i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en uke, hvor jeg ikke er slapp, så trener jeg styrke og kondisjon 6 dager i uka. 3 dager med hele kroppen, og 2 med spesialisering(av forskjellige muskelgrupper) og kondisjon, og en med bare kondisjon.

De ukene hvor det er litt vanskligere, blir det ofte 3 dager styrke og 1-2 dager med spesialisering, og veldig lite kondisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie81

Jeg trener spinning tre ganger i uka, svømmer to ganger og jogger en dag. I tillegg trener jeg styrke 3-4 ganger i uka. (Trener til Politihøgskoleopptak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener mest Step, synes det er veldig gøy.. men etter å ha trent step 3-4 ganger i uken i snart 5 månder har jeg begynt med nye ting. Bosu synes jeg er kjempegøy da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper og svømmer 3-4 dager i uka og går mye tur.

Prøver og få til litt styrketrening etter øktene på tredemølla, men synes det er så kjedelig. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håndballtrening 3 ganger i uka + to kamper i helgene. Treningene inneholder kondisjon, styrke i tillegg til teknikk.

egen styrke ca 4 ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoga, kick-boxing, styrketrening og klatring. Kan ikke fordra kondisjonstrening, men får jo litt gjennom kick-boxingen. Jogging og sykling er bare hat... Misunner folk som liker å jogge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går tur, går på ski og er passivt medlem på treningssenter. Skal finne en gøy aktivitet snart - men enn så lenge nyter jeg skiføret!! :)

(Kremt - jeg representerer den ikke treningsnarkomane delen av befolkningen ser jeg... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å få treningen inn i det daglige livet ... sykler eller spaserer til jobben ...og daglige turer med hunden :)

Hater sal-trening .. har gått på aerobic, jazzercize og spinning ... men jeg blir lei etter kort tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kristin_

Jeg går turer (minst 2-3 ganger i uken når det er bart), trener mye vekttrening (4-5 ggr i uken) og driver med kardio på treningsstudio når jeg gidder det. Jeg prøver å bli glad i å jogge, men har ikke klart det ennå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener spinning 2 ganger i uka. Hatet det også før, men synes det er moro nå.

Prøver også å trene styrke 1 gang i uka. Jogger da gjerne som oppvarming, men såpass at jeg blir god og svett.

ellers mest daglige gjøremål. Går tur med hunden... Ikke så flink til å gå eller sykle på jobb om vinteren må jeg innrømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frk Åberg

Løper og trener styrke stort sett. Løper på tredemølle, da jeg syns det er vanskelig å løpe ute her jeg bor.

Går og sykler en del i hverdagen, men regner ikke det som ordentlig trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest 1

Trener ikke regelmessig til faste tider og trener ikke hver dag.

Jeg trener kun det som er morsomt: badminton, dans (funk, jazz, pop, R&B) og noen løpeturer ute i terrengløype. I verste fall må jeg trene på en tredemølle eller dra på spinning og det er kjedelig.

Motivasjonen er størst vår, sommer og høst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...