Gjest Revenka Skrevet 1. mars 2007 #42 Skrevet 1. mars 2007 Berner sennen hannhund på 5 år og ca 65 kg. En nydelig vovvov!!
Solaa Skrevet 2. mars 2007 #43 Skrevet 2. mars 2007 har verdens kuleste Dachs!! Alle i familien hans er korthårede, han har hele 6 % langhårs Dachs i seg (en eller annen tippoldemor/far) så han er den eneste med mutert pels, midt i mellom kort og lang. Så han er en Kort-langhåret Dachs
Solgudinnen Skrevet 2. mars 2007 #44 Skrevet 2. mars 2007 Her var det nevnt mange forskjellige hunderaser. Selv har jeg hatt schäfer nesten bestandig. Da mener jeg ikke langhåret schäfer. Noen tror det er en egen rase, men det er det ikke. Langhår blir det fordi hunden har en genfeil. For en del år siden hadde vi ei lita boxertispe. Hun var helt utrolig nydelig, og med et herlig gemytt. Hun var brun og sort spraglete, med hvite sokker og hvitt bryst og hvit flekk i pannen. Synes det er utrolig fint med hund. Kan desverre ikke ha katt da jeg har allergi mot katter. Merkelig, når jeg tåler hunder, men jeg er også alergisk mot hundevalper.
Ninakanin Skrevet 2. mars 2007 #45 Skrevet 2. mars 2007 En gordon setter fantegutt på 11 måneder 11 måneder og 26 kilo... store gutten til mamma
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mars 2007 #46 Skrevet 3. mars 2007 Gordon Setter, her og. Snart fire år, og en herlig bajas uten like. Kommer aldri til å ha noen annen rase. I tillegg har min kjære også en like gammel Gordon, de to er bestekompiser. Jeg elsker dem begge to.
Lillie Skrevet 5. mars 2007 #47 Skrevet 5. mars 2007 (endret) cocker spaniel Endret 7. mai 2007 av Lillie
Gjest Deception Skrevet 5. mars 2007 #48 Skrevet 5. mars 2007 En gordon setter fantegutt på 11 måneder 11 måneder og 26 kilo... store gutten til mamma ← Han er blitt så stor, ja. Da er han vel snart utvokst, selv om han nok vil beholde valpepreget en stund ennå. Vår kar er også 26 kilo, og over 60 cm høy, og alle sier de aldri har sett en så stor GS. Vi fikk for eksempel høre, av ei lita jente "Hvorfor har han så stort hode?". Gordon Setter, her og. Snart fire år, og en herlig bajas uten like. Kommer aldri til å ha noen annen rase. I tillegg har min kjære også en like gammel Gordon, de to er bestekompiser. Jeg elsker dem begge to. ← Jeg vil også ha flere, men ikke før krabaten har roet seg endel. Hvor stor er din GS?
Daiquiry Skrevet 5. mars 2007 #49 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har en vakker Grand Danois tispe på 6.5 år......Har hatt henne siden hun var 7 uker gammel, og vi er verdens beste venner....
Gjest Munchy Skrevet 6. mars 2007 #50 Skrevet 6. mars 2007 Tibetansk spaniel Fire måneder gammel. Helt tilfeldig, hadde mest lyst på stor hund egentlig. Men hun er helt herlig
Leo Skrevet 6. mars 2007 #51 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har en langhåret black & tan hanndachs på elleve år. Har lyst på en til, men nå synes jeg at den jeg har er så gammel at han skal få råde grunnen alene den tiden han har igjen. Nå kan det imidlertid bli ganske lenge, for han er fremdeles 100% frisk og rask og virker på alle måter som en langt yngre hund. Ut fra det jeg vet om forfedrene hans, kommer han også fra en rimelig "seiglivet" familie
Gjest Capricorn Skrevet 8. mars 2007 #52 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg skal få meg en liten Shih Tzu om 3 uker. Gleder meg som en liten unge Endret 9. mars 2007 av Capricorn
Ninakanin Skrevet 8. mars 2007 #53 Skrevet 8. mars 2007 Han er blitt så stor, ja. Da er han vel snart utvokst, selv om han nok vil beholde valpepreget en stund ennå. Vår kar er også 26 kilo, og over 60 cm høy, og alle sier de aldri har sett en så stor GS. Vi fikk for eksempel høre, av ei lita jente "Hvorfor har han så stort hode?". ← "utrolig stort hode!" "hvorfor går han liksom i nedoverbakke..? Skal baken være så høy?" "hvorfor har han så lange ører?" Spørsmålene er mange!! Han er VELDIG valpete ennå, men det ulmer en flott mann under de usymetriske linjene hans
Gjest Elastica Skrevet 9. mars 2007 #54 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Boxergutt, verdens søteste selvfølgelig. Endret 10. mars 2007 av Elastica
Gjest Bodillen Skrevet 11. mars 2007 #56 Skrevet 11. mars 2007 Bichon Havanaise - to stykker. Verdens herlligste hunderase, alltid glad! Også så mange morsomme særegenheter
Parfumfreek Skrevet 11. mars 2007 #57 Skrevet 11. mars 2007 Jeg har en langhåret black & tan hanndachs på elleve år. Har lyst på en til, men nå synes jeg at den jeg har er så gammel at han skal få råde grunnen alene den tiden han har igjen. Nå kan det imidlertid bli ganske lenge, for han er fremdeles 100% frisk og rask og virker på alle måter som en langt yngre hund. Ut fra det jeg vet om forfedrene hans, kommer han også fra en rimelig "seiglivet" familie ← Min gamle hanndachs ble 15 år .. Jeg fikk meg en til da han var 12 år, og det fungerte fint. Han tok ansvar for den lille som da aldri var alene hjemme, og gav god opplæring. Han virket beroligende også på den sprelske lille. Da gamlefar ble borte (stor sorg) var jeg blitt så vant til 2 at jeg skaffet en til. Så nå har jeg 2 fine dachsgutter på 3 og 7 år, og de har veldig stor glede av hverandre. Anbefales
Gjest Don Giovanni Skrevet 13. mars 2007 #58 Skrevet 13. mars 2007 Har hatt flere schæferhunder, stort sett hanner. Samt etpar Samojed-tisper. Er hundefri for tida da jeg avlivet sistemann for etpar år siden.
Gjest vimselot Skrevet 14. mars 2007 #59 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er ikke objektiv nå?... En Jack Russel terrier. Finnes ikke maken, er tøff men snill og lærevillig. Litt sta, men jeg liker ikke å møte meg selv i døra heller...
FantasDick Skrevet 14. mars 2007 #60 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har hatt Rottweiler og Pitbull/Amstaff-blanding, men jakter på ny Rottweiler igjen. Eller Dogo Canario, SBT eller Grosser Schweizer Sennenhund.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå