sweetdana Skrevet 24. februar 2007 #1 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg har som mål å stramme opp kroppen og lurer på hvordan det er lurest å legge opp en treningsøkt. Går på treningsstudio hvor det er treningssal og svømmehall, men ingen treningstimer (sånn som spinning, aerobic osv). Fikk et tips om først å varme opp i 10 minutt,deretter gå ned til apparatene for å trene styrke, og deretter fortsette på tredemølle/sykkel igjen for å trene kondisjonen. Kan dette være et greit opplegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. februar 2007 #2 Del Skrevet 25. februar 2007 Ja, det hørtes bra ut. Last ned, og les, det heftet her! http://www.tn.no/artikler.aspx?id=106 Hvis du følger det som står der, så kan du oppnå målene dine på 12 uker Du må gjærne gi meg en klem, å si at jeg er en knupp, hvis du ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. februar 2007 #3 Del Skrevet 25. februar 2007 Ps. Hvis du greier å lese gjennom heftet, og er intresert i å starte med et av programmene, så kan jeg sende deg en kostholdskalkulator, som gjør det lettere å sette opp maten du skal spise, på en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 25. februar 2007 #4 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg har samme opplegg der jeg trener. Treningsveilederen gjorde det for meg. Jeg har -15 min rask gange/lett jogg først. -Div styrkeapparater (15 repitisjoner x 3 serier) -15-45 min kondisjonstrening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. februar 2007 #5 Del Skrevet 25. februar 2007 jeg kjører noe av det samme, men jeg legger kondisstreninga først, så jeg løper på elipsemaskin i 30 min først, så trener jeg styrke 15-20 repetisjoner 4 ganger (rygg og mage= 30 repetisjoner med så høy styrke jeg klarer x 3) så tar jeg en kjapp runde på elipse eller tredemølle før jeg strekker ut skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå