Gå til innhold

hvordan legge opp en treningsøkt?

sweetdana

Anbefalte innlegg

Jeg har som mål å stramme opp kroppen og lurer på hvordan det er lurest å legge opp en treningsøkt. Går på treningsstudio hvor det er treningssal og svømmehall, men ingen treningstimer (sånn som spinning, aerobic osv).

Fikk et tips om først å varme opp i 10 minutt,deretter gå ned til apparatene for å trene styrke, og deretter fortsette på tredemølle/sykkel igjen for å trene kondisjonen. Kan dette være et greit opplegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ps. Hvis du greier å lese gjennom heftet, og er intresert i å starte med et av programmene, så kan jeg sende deg en kostholdskalkulator, som gjør det lettere å sette opp maten du skal spise, på en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme opplegg der jeg trener. Treningsveilederen gjorde det for meg. Jeg har

-15 min rask gange/lett jogg først.

-Div styrkeapparater (15 repitisjoner x 3 serier)

-15-45 min kondisjonstrening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører noe av det samme, men jeg legger kondisstreninga først, så jeg løper på elipsemaskin i 30 min først, så trener jeg styrke 15-20 repetisjoner 4 ganger (rygg og mage= 30 repetisjoner med så høy styrke jeg klarer x 3)

så tar jeg en kjapp runde på elipse eller tredemølle før jeg strekker ut skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...