Mirabella76 Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Startar ein ny leik her inne, lik den ei anna her inne starta tidlegare i dag - men som vart avbrutt av HI sjølv. No hugsar eg ikkje heilt kva slags opplysningar eg skulle koma med heilt i starten, men eg prøver meg. Her er oppgåva: Ein mann går inn på ein restaurant og bestiller kjøtt. Han tar ein bit, så reiser han seg, og går ut på toalettet og kastar opp. Kva har skjedd? Dei som har høyrt denne før, har ikkje lov til å svara. Det gjeld å stilla spørsmål, for å finna ut kva som har skjedd. Eg har berre lov til å svara ja, nei eller kanskje på dei spørsmåla eg får. Klar, ferdig, gå!!! Endret 24. februar 2007 av Mirabella76
Gjest StoreSky Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Forderva mat..??? hehe! Var maten gammel?
Mirabella76 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2007 Kaster han opp mat? ← Ja, han kastar opp den maten han nettopp har tatt ein bit av.
Gjest Maxagaze Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Alt 1.Han kommer på at han er imot dyreoppdrett, og at han egentlig er en hardcore vegetarianer. Smaken fra det saftige kjøttet får kvalmen til å velle opp i halsen. Han går ut på dass for å spy. Alt 2.Han har matallergi, spesielt mot kjøtt. Han går ut på dass for å spy. Alt 3. Han er muslim, som alle gode muslimer rører han aldri svinekjøtt, men kokken har drevet gjøn med han, og sagt han skal få en saftig lammestek. Som den rene og fromme muslim han er vet han ikke så mye om hvordan svinekjøtt ser ut, og innser ikke det forferdelige før det er for sent. Han har smakt svinekjøtt ! Han går ut på dass for å spy..
Amalie_85 Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Han var fyllesyk og tenkte at "åååå, nå skal jeg ha noe godt noe", men det viste seg at magen ikke var helt klar enda så han går å kaster opp!
Gjest StoreSky Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 alt. 4. Han var i kina og der spiser man som kjent rottekjøtt, så da han oppdaget et rottehode i maten, så var det gjort... Er mannen i norge og spiser? er han alene på restauranten?
Mirabella76 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2007 Alt 1.Han kommer på at han er imot dyreoppdrett, og at han egentlig er en hardcore vegetarianer. Smaken fra det saftige kjøttet får kvalmen til å velle opp i halsen. Han går ut på dass for å spy. Alt 2.Han har matallergi, spesielt mot kjøtt. Han går ut på dass for å spy. Alt 3. Han er muslim, som alle gode muslimer rører han aldri svinekjøtt, men kokken har drevet gjøn med han, og sagt han skal få en saftig lammestek. Som den rene og fromme muslim han er vet han ikke så mye om hvordan svinekjøtt ser ut, og innser ikke det forferdelige før det er for sent. Han har smakt svinekjøtt ! Han går ut på dass for å spy.. ← Utrulig oppfinnsomme alternativ! Men dessverre, ingen av dei er nok riktige...
Mirabella76 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. februar 2007 Han var fyllesyk og tenkte at "åååå, nå skal jeg ha noe godt noe", men det viste seg at magen ikke var helt klar enda så han går å kaster opp! ←
Mirabella76 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2007 alt. 4. Han var i kina og der spiser man som kjent rottekjøtt, så da han oppdaget et rottehode i maten, så var det gjort... Er mannen i norge og spiser? er han alene på restauranten? ← Rottekjøtt. Nei, han åt ikke rottekjøtt, og slapp heldigvis å bli overraska av eit ekkelt rottehovud i maten. Eg veit ikkje om mannen er i Norge, eller ikkje. Det har ingen betydning. Han er ikkje åleine på restauranten, men det har heller ingen betydning.
Gjest StoreSky Skrevet 25. februar 2007 #12 Skrevet 25. februar 2007 Er mannen syk?? Har kokken puttet noe i maten som gjør at han blir dårlig??
Gjest Maxagaze Skrevet 25. februar 2007 #13 Skrevet 25. februar 2007 Er det noe som har skjedd tidligere på dagen/i uken som gjør at han reagerer slik han gjør, eller er det ~noe~ som skjer akkurat idet han tar en bit ?
Mirabella76 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 25. februar 2007 (endret) Er mannen syk?? Har kokken puttet noe i maten som gjør at han blir dårlig?? ← Mannen er ikkje sjuk. Kokken har ikkje putta noko i maten som gjer han dårlig. Maten er heilt i orden, og fri for ulumskhetar. Endret 25. februar 2007 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 25. februar 2007 (endret) Er det noe som har skjedd tidligere på dagen/i uken som gjør at han reagerer slik han gjør, eller er det ~noe~ som skjer akkurat idet han tar en bit ? ← Ja, kva skal eg svara på dette då... Smart spørsmål forresten. Det er ikkje noko som har skjedd tidlegare på dagen/i veka som gjer at han reagerer med å kasta opp, men det er noko som har skjedd før ja... Han reagerer også akkurat idet han tar en bit, men kanskje pga det som har skjedd før. Håpar dette var til litt hjelp for å koma vidare. Endret 25. februar 2007 av Mirabella76
Gjest Maxagaze Skrevet 25. februar 2007 #16 Skrevet 25. februar 2007 Han forbinder mao kjøttbiten med ett eller annet.. ? Har vel hørt løsningen på denne her engang, men jeg er ikke kar om å komme på det nå !
Mirabella76 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #17 Skrevet 25. februar 2007 Han forbinder mao kjøttbiten med ett eller annet.. ? Har vel hørt løsningen på denne her engang, men jeg er ikke kar om å komme på det nå ! ← Jepp. Men no må du lova meg å ikkje koma med løysinga, viss du plutselig skulle hugsa den! Det er juks, veit du.
Gjest Maxagaze Skrevet 25. februar 2007 #18 Skrevet 25. februar 2007 Jepp. Men no må du lova meg å ikkje koma med løysinga, viss du plutselig skulle hugsa den! Det er juks, veit du. ← Det er ikke kul mulig å komme på den, enda om jeg vil..
Mirabella76 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #19 Skrevet 25. februar 2007 Det er ikke kul mulig å komme på den, enda om jeg vil.. ← Då har du nok ikkje noko anna valg enn å gjetta vidare!
Gjest StoreSky Skrevet 25. februar 2007 #20 Skrevet 25. februar 2007 Han har blitt matforgiftet på samme (ev annen) restaurant tidligere, husker det når han begynner å spise, og kaster dermed opp..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå