Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #1 Del Skrevet 23. februar 2003 Hva synes folket om denne filmen?- jeg så den på kino men skal se den i kveld (har kjøpt den på DVD). På mange måter kan den minne litt om "Les fabuleux destin d'Amèlie Poulain"- særlig den første delen av filmen. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 23. februar 2003 #2 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg så den på dvd i går faktisk... Synes det var en speiell film med spesielle folk og en spesiell familie, men morsom var den jo skal nok se den igjen en av de nærmeste dagene ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 23. februar 2003 #3 Del Skrevet 23. februar 2003 Synes kanskje den var litt vel merkelig, om enn underholdene. Så den sammen med kjæresten, og han synes ihvertfall ikke den var noe særlig bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. februar 2003 #4 Del Skrevet 23. februar 2003 Synes kanskje den var litt vel merkelig, om enn underholdene. Så den sammen med kjæresten, og han synes ihvertfall ikke den var noe særlig bra... Akkurat det samme her! Men vi har den filmen, så ser ikke bort fra at jeg ser den en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2003 #5 Del Skrevet 23. februar 2003 Hva synes folket om denne filmen?- , Hei, så rart! Vi då den på video i går kveld! Det var en merkelig film , men vi likte den godt begge to. Veldig morsom til tider, men helt...rar også! vi satt og så på hverandre og tenkte What!! :o L sier: "Jeg syns det var mye bra humor, sprø humor" I kveld skal vi se "Gutter er gutter". Har lest boken, men gikk glipp av den da den gikk på kino. Regner med en søt og morsom film. Kos deg med Royal Tenenbaums!! Hilsen Embla s (som ikke har logget seg inn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. februar 2003 #6 Del Skrevet 23. februar 2003 Sånn, nå er jeg logget på. Hm ser du syns den minner om "fabelaktige Amalie fra M.". Så den rett før jul, likte den godt, men det ringer ikke noen umiddelbar "lihetsbjelle" hos meg. Kanskje jeg skal se den på nytt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #7 Del Skrevet 23. februar 2003 Sånn, nå er jeg logget på. Hm ser du syns den minner om "fabelaktige Amalie fra M.". Så den rett før jul, likte den godt, men det ringer ikke noen umiddelbar "lihetsbjelle" hos meg. Kanskje jeg skal se den på nytt! :D Det jeg tenkte på var denne kapittel-inndelingen som er i filmen. Det var noe der som minnet meg om Amèlie uten at jeg helt kan forklare filmen. Noe med mennesketypene kanksje, begge filmene har uten tvil ett persongalleri uten like. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. februar 2003 #8 Del Skrevet 23. februar 2003 [quote="Milla Quincampoix,Det jeg tenkte på var denne kapittel-inndelingen som er i filmen. Det var noe der som minnet meg om Amèlie uten at jeg helt kan forklare filmen. Noe med mennesketypene kanksje, begge filmene har uten tvil ett persongalleri uten like. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #9 Del Skrevet 23. februar 2003 Nå er jeg med! Jo, det har du faktisk rett i. også denne fortellerstemmen... Hadde ikke tenkt på det, artig! Nå skal jeg i allefall se den på nytt! OG: Skal du GIFTE DEG?! Nettopp- derfor minner filmen med om Amèlie. Ja, jeg skal gifte meg, jeg ble fridd til i går kveld. Se tråden "Plutselig ble det min tur" på Bryllup. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. februar 2003 #10 Del Skrevet 23. februar 2003 Ja! Nå har jeg vært og sett! Du har fått utrolig mange lykkeønskninger (og nå også fra meg)! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #11 Del Skrevet 23. februar 2003 Ja! Nå har jeg vært og sett! Du har fått utrolig mange lykkeønskninger (og nå også fra meg)! :D :D Jeg ble veldig overrrasket over alle de positive tilbakemeldingene- jeg var sikkert på at mange ville be meg dra til helvete. Jeg var veldig i tvil om jeg i det hele tatt skulle si noe som helst. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. februar 2003 #12 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg tror mange her er "glad i deg" (om man kan bli det i noen man kjenner på denne måten). Du er deg selv, og har din stil og bøyer ikke av i storm. Det står det umåtelig stor respekt av. Jeg kan ofte være til de grader (!!!) uenig med deg, men det forhindrer ikke at jeg har allværdens respekt for deg, og syns dette forumet hadde vært noe helt annet (og mye dårligere) uten deg. Er forresten også enig med deg i mye og mangt, - noen ganger sier du ting jeg selv ikke tør si fordi det er så ukorrekt. U see! Så, jeg tror veldig mange her syns dette var veldig hyggelig, og ønsker dere alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #13 Del Skrevet 23. februar 2003 Du er deg selv, og har din stil og bøyer ikke av i storm. Det står det umåtelig stor respekt av. Så, jeg tror veldig mange her syns dette var veldig hyggelig, og ønsker dere alt godt. Det var veldig hyggelig skrevet Embla. Tusen takk. Forumet har vært preget av endel "Gud-så-lei-jeg-er-av-Milla" innlegg de siste dagene. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 26. februar 2003 #14 Del Skrevet 26. februar 2003 Synes the Royal Tenenbaums er en skikkelig bra film. Svart humor og flotte skuespillere. Ga iallfall meg en del tanker i ettertid. Milla da, skal du gifte deg!? Så koselig!! Gratulerer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 26. februar 2003 #15 Del Skrevet 26. februar 2003 Synes filmen prøvde uten helt å få det til, jeg. Prøvde å være annerledes men så ble den litt innholdsløs? Underholdende, for all del, jeg hater jo standard-hollywoodfilmene, så jeg setter stor pris på alt som ikke følger malen, men dette er ikke en film jeg kommer til å huske lenge likevel. Amelie derimot tenker jeg på hver gang jeg ser en fotoautomat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå