Gå til innhold

avgåtte sjokolader

Iset

Anbefalte innlegg

NAM, salte ufo! de savner jeg.. Det "pulveret" utenpå dropsene er så godt..

De selger salte ufo ennå! En remabutikk i trondheim er flinke til å ta dem inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oooog klipp og klapp tyggis...

Den knallgrønne og oransje eska med oransje og grønne syrlige tyggiser i..mmmh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Blues, den fersken og banansmakende twisten og den med peanøttsmak.

Også den gamle cuba og banansjokoladen fra Nidar med TYNT sjokoladetrekk, nå er det så tykt og hardt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hvem var det som hadde RELAX? var det Nidar??? jeg og vil være med på underskriftskampanje for å få dem tilbake. ser mange her vil ha dem. de var jo SYKT gode!!!! hvor mange varianter var det nå igjen? 5-6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en tråd om sjokolade-melankoli! :ler:  

noen som husker disse?:

-blå og brun Cuba

-Relax-sjokoladene (naaaaaam *savne*)

-Blått gullbrød

-Rød Bounty

-Dove sjokoladen (naam)

-blåbær kvikklunsj

-Soho (*savne*)

Må bare slenge på gulliver-isen, selv om det ikke er en sjokolade :blunke:  

noen som husker flere? :)

Tror ikke jeg rakk å smake på noen av disse gitt - den jeg def. savner er banansjokolade i Twist - også aprikos !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fillern... er det bare jeg som ikke husker denne relax-sjokoladen? Det er ikke helt vanlig at jeg glemmer en sjokoladetype heller da.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest meg gjennom hele tråden og er så sugen på sjokolade at jeg har glemt hvilke merker jeg savner. *Løpe og spise sjokolade*

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker dere ikke relax sjokoladene? :o de var jo såååå gode. den hadde gult papir, men alle variantene hadde forskjellige farger oppå selve papiret, husker det var en blå, en lilla, en rosa, en rød og en gul og en oransje. husker ikke alle smakene, men den gule var ren melkesjokolade, og den rosa tror jeg var sånn "cuba"-lignende smak.

det gikk reklame om denne på tv, og jeg tror det var pga reklamen de stoppet den, den viste nemlig en mann som var i ferd med å bli hengt, men så tok han seg bare en "relax" eller noe. en liten gutt på 6 år hengte seg pga denne reklamen. det var vel i 1991 eller noe sånt-. rett etter dette stoppet salget.-

men jeg vil ha dem tilbake!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også Soho! Den føltes liksom litt mindre usunn enn andre sjokolader.

Det jeg savner mest innen snacks & godteri er imidlertid crunchier cheese doodles!

Lever også i konstant angst for at Smash skal trekkes tilbake. Det virker som at det er mange som ikke setter pris på den fortreffelige blandingen av salt og søtt i Smash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harleybabe No1

Crunchier cheese doodles var jo kjempegodt, selv om de fleste syntes at det smakte kattemat.

Ingen ting kan erstatte det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg savner Blues-sjokoladen, jeg...Den var bare nyyyydelig... :lol:

Og Soho og Crunchier Cheese-doodles er også et savn, som flere nevner her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

ETTER AT JEG GIKK INN PÅ DENNE TRÅDEN FØRSTE GANG KLARER JEG SØREN MEG IKKE Å STOPPE Å TENKE PÅ TWISTEN MED FERSKENSMAK. DAN GAMLE OG RUNDE MED MARSIPANKONSISTENS PÅ FYLLET.

NÅ MÅ JEG SNART FÅ TAK I EN SÅNN ! KAN MAN DØ AV LYST PÅ EN UTGÅTT SJOKOLADE ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...