Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2003 #1 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg bruker et ganske bra pudder fra Kanebo, men synes ikke det alltid blir så jevn farge. Feks, jeg har vokset overleppen endel ganger, og jeg merker at når jeg har på meg pudder, så er jeg på en måte bleikere på hunden over munnen. Kanskje litt vanskelig å forstå hva jeg mener, men det virker som om pudderet blir borte eller ikke sitter på huden som er under nesen. Kan dette ha noe med at jeg har brukt endel voks der? Det er så stygt når jeg har farge i resten av ansiktet og er helt "uten pudder under nesen" Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 000 Skrevet 23. februar 2003 #2 Del Skrevet 23. februar 2003 Hm... Det ser jo ofte ut som at pudder sitter i de små hårene vi har over hele på huden vår.. Kanskje pudderet rett og slett ikke sitter på en hårløs overleppe...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NastyNice Skrevet 25. februar 2003 #3 Del Skrevet 25. februar 2003 Dette har ingenting med pudderet å gjøre. Når man fjerne håret med røtter (voksing o.l.) vil faktisk noe av fargepigmentene på huden forsvinne. Særlig over leppene er dette ett problem. Men jeg tror at det ordner seg med tiden, ihvertfall at det ser litt bedre ut. Du kan prøve andre pudder, men vil fort merke at det ikke hjelper noe særlig. Men selvsagt vil noen pudder sitte bedre enn andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. februar 2003 #4 Del Skrevet 25. februar 2003 Dette har ingenting med pudderet å gjøre. Når man fjerne håret med røtter (voksing o.l.) vil faktisk noe av fargepigmentene på huden forsvinne. Særlig over leppene er dette ett problem. Men jeg tror at det ordner seg med tiden, ihvertfall at det ser litt bedre ut. Du kan prøve andre pudder, men vil fort merke at det ikke hjelper noe særlig. Men selvsagt vil noen pudder sitte bedre enn andre... Det er riktig som Nasse sier, dette jevner huden ut av seg selv etter noen mnd. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 25. februar 2003 #5 Del Skrevet 25. februar 2003 Hva med å prøve å ha litt hudkrem på før du tar på pudder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 25. februar 2003 #6 Del Skrevet 25. februar 2003 Det var jeg som startet tråden, men jeg glemte å logge meg inn Tidligere brukte jeg ikke pudder men foundation og da kan jeg ikke si at jeg har merket noe spesielt til dette. Under pudderet bruker jeg vanlig fuktighetskrem. Bruker en fra Elizabeth Arden som er ganske god. Når du skriver hudkrem, mener du at jeg kan bruke en krem med farge da eller? Milla, du skriver at dette vil regulere seg etter et par måneder, men da har jeg jo kanskje vokset igjen, og da hjelper det vel ikke, eller..? Du må hjelpe meg litt her, du har jo peiling på dette Forresten, Gratulerer såå mye med gifteplanene deres!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå