Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #21 Del Skrevet 23. februar 2003 Cassandra har bursdag 28.06 Oi, det var jo litt gøy Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 23. februar 2003 #22 Del Skrevet 23. februar 2003 gratulerer så mye, Milla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. februar 2003 #23 Del Skrevet 23. februar 2003 Gratulerer, Milla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 23. februar 2003 #24 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg kommer i alle fall ikke til å glemme bryllupsdagene dine, Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #25 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg kommer i alle fall ikke til å glemme bryllupsdagene dine, Milla Godt å høre. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 23. februar 2003 #26 Del Skrevet 23. februar 2003 Gratulerer!!! Og kjempefin dato din kjære har valgt - vi skal gifte oss samme dag!! :D Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 23. februar 2003 #27 Del Skrevet 23. februar 2003 Gratulerer!! Jeg skal også gifte meg den dagen. Jeg ønsker en fantastisk dag for oss begge med menn loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Fishy Skrevet 23. februar 2003 #28 Del Skrevet 23. februar 2003 Av ren nysgjerrighet: Hvordan klarte han å ordne dette på så kort tid? (Ikke for å mistenkeliggjøre deg, men jeg ønsker selv å gifte meg i utlandet, og lurer derfor på hvordan dere klarte å komme utenom køen). Gratulerer så mye :-) Miss Fishy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 23. februar 2003 #29 Del Skrevet 23. februar 2003 Og en fantastisk dag for deg også, Pip! Jeg så ikke innlegget ditt i stad. loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 23. februar 2003 #30 Del Skrevet 23. februar 2003 Gratulerer Milla! :D Dette må være fantastisk deilig, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 23. februar 2003 #31 Del Skrevet 23. februar 2003 Gratulerer Milla! Gleder meg til å se hva slags kjole du velger! Lurer på når det blir min tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #32 Del Skrevet 23. februar 2003 Av ren nysgjerrighet: Hvordan klarte han å ordne dette på så kort tid? Det vet jeg faktisk ikke, men han har sine kontakter og kan ha planlagt dette lenge allerede. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #33 Del Skrevet 23. februar 2003 Det var gøy å høre Loolaa og Pip. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Gwen* Skrevet 23. februar 2003 #34 Del Skrevet 23. februar 2003 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #35 Del Skrevet 23. februar 2003 Gleder meg til å se hva slags kjole du velger! Kan ikke velge en annen designer enn Vera Wang, som den amerikanske jenta jeg er :blunke: Hun er det ultimate valget for mange. Kolleksjonen for 2003 er snart klar så jeg må bestemme meg raskt men det jeg vet er at jeg skal ha en brudekjole i 1920 talls Charleston-stil. Den harmonerer godt med frisyren min som er en fransk pasjè og kroppsfasongen som er høy og slank. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Fishy Skrevet 23. februar 2003 #36 Del Skrevet 23. februar 2003 Det vet jeg faktisk ikke, men han har sine kontakter og kan ha planlagt dette lenge allerede. .. eller kanskje det kom inn en avbestilling i siste liten... Sikkert en del som ikke synes det er fullt så romantisk å gifte seg i New York nå som før.. Men dere får sikkert en flott dag, og skulle gjerne vært i dine sko! Skal du fly venner og familie over, eller blir det kun dere? Miss Fishy.. har lyst til å gifte seg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 23. februar 2003 #37 Del Skrevet 23. februar 2003 Gratulerer Milla Det var nok litt av en hyggelig overraskelse for deg ja, ønsker dere begge til lykke på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #38 Del Skrevet 23. februar 2003 Skal du fly venner og familie over, eller blir det kun dere? Det vet vi ikke ennå- men det må vi finne ut ganske snart. Men en ting er sikkert, min mor og far skal få fly Concorde. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Fishy Skrevet 23. februar 2003 #39 Del Skrevet 23. februar 2003 ... som den amerikanske jenta jeg er :blunke: Aah! Men hvis du er amerikansk statsborger stiller jo det hele seg annerledes! Trodde du måtte gifte deg på ambassaden/i sjømannskirken... Miss Fishy :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 23. februar 2003 #40 Del Skrevet 23. februar 2003 det blei visst dobbelt innlegg. Ops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå