Gå til innhold

utseende betyr ikke noe for kvinner

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

det er mange rare forskjeller mellom kjønna, og ei av de rareste er at kvinner er likgyldige når det gjelder mannens utseende. du kan jo på byen se menn som ikke er pene omsvermet av jenter, mens pene menn ofte ikke får så mye.

interessant, for i realiteten betyr det at det er det samme for kvinner om de ligger med han her:

eller han her:

eller til og med han her:

det som derimot teller for kvinner er elementer som:

*utstråling

*sjarm

*humor! (denne er viktig ifølge de fleste kvinner)

*varme

*snillhet

*følsomhet

det vil si at hvis fyren i midten har disse egenskapene, og de to andre mangler dem, vil han siden han har disse egenskapene bli omsvermet av kvinner, mens de andre to ikke får noe.

ikke sant? jeg kan bevise det:

hvem ville du ligget med hvis han i midten hadde de egenskapene jeg listet opp? pitt? clooney? eller han med egenskapene?

jeg tror vi alle vet at jeg har rett her. slik er bare kvinner. rett og slett. om ikke alle kvinner, så ihvertfall mesteparten av dem. grunnen til at clooney og pitt har så mange kvinnelige fans er deres status som kjendiser og de rollene de spiller. ingenting mer.

Bilder slettet. Hege (moderator)

www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Du kan heller ikke legge inn bilder i innleggene dine, annet enn våre automatisk genererte smilefjes.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det er altså bent umulig at Pitt og Clooney også innehar andre positive egenskaper i tillegg til kjendisstatusen..? :lol:

Ville nå ikke sagt at han i midten var direkte stygg da. Men han ser ut som at han trenger et par år på baken. :roll:

Ja ja. Pene bilder i alle fall. Nesten synd de kommer til å bli fjernet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

1. hvorfor blir de fjernet?

2. så du bekrefter poenget mitt? at utseendet til pitt og clooney er irrelevant? det som betyr noe er om de også har disse egenskapene, og så lenge de har det kunne de sett ut som ham i midten?

forstår du ikke poenget? jeg forutsetter at clooney og pitt IKKE har disse egenskapene, men bare utseendet. da ville alle valgt han i midten, ikke sant?

og synes du ikke han var så ille? han er jo ikke akkurat pen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Fordi KG's regler sier så

2. Utseendet er slett ikke irrelevant, men heller ikke avgjørende.

Og jeg synes ikke det er noe i veien med ham i midten, han er ganske enkelt for ung. Utseendet modnes det også vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... nå spolerer sikkert jeg hele teorien din' date=' når jeg sier at Brad Pitt er like fysisk tiltrekkende som Donald Duck.[/quote']

Føler ikke at jeg kan si meg helt enig der... :lol:

Har forresten vår kjære gjest tatt høyde for personlig smak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
... nå spolerer sikkert jeg hele teorien din' date=' når jeg sier at Brad Pitt er like fysisk tiltrekkende som Donald Duck.[/quote']

hvem ville du hatt av de tre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starie har helt rett, vi kan ikke legge ut bilder fra annen server her på KG. Jeg henviser til reglene Hege la en link til i det første innlegget.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Starie har helt rett, vi kan ikke legge ut bilder fra annen server her på KG. Jeg henviser til reglene Hege la en link til i det første innlegget.

Tusenfryd - moderator

Ehm, du mener Starya..? Starie er etter hva jeg husker en hoppende banan... :wink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... nå spolerer sikkert jeg hele teorien din, når jeg sier at Brad Pitt er like fysisk tiltrekkende som Donald Duck.

hvem ville du hatt av de tre da?

Jeg ble ikke videre imponert av noen av de bildene du.

Det verste jeg vet er et ansikt uten karakter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Vel , utseende er en rar ting.

ALLE blir likt av noen, og noen vil alltid synes at akkurat DU er den vakreste i hele verden.

Bra vi har forskjellig smak, da finner vi alle en partner vi finner vakker nok til å kysses på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

så george clooney mangler karakter? synes du ikke han er pen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kanskje bare meg da, men jeg innrømmer at jeg ser litt på utseende til gutten først jeg...Kunne ikke tenkt meg til å være sammen med en som ligner på f.eks Marilyn Manson...Hadde blitt skikkelig skremt da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så george clooney mangler karakter? synes du ikke han er pen?

George Clooney er i mine øyne helt ordinær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...jeg hadde ikke hatt noe i mot en smakebit av Banderas da. Og det er IKKE fordi han har så fin personlighet :sjarmor: (Vel...mulig han har fin personlighet også, det vet jeg ikke noe om altså..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nå har jeg aldri sagt at det kun er personligheten som teller. Det jeg derimot har sagt, er at de fleste "pin-up"-guttevalper (som jeg mener f.eks. disse jålete Brad Pitt-ene er) er helt uinteressante, også fysisk sett!

Jeg kan strekke meg til å sikle på èn "kjendismann", og det er Vin Diesel. Der gir til og med jeg meg... ;)

Ellers blir jeg altså mye mer inspirert av en vakker mann i køen på Rema, enn en Colgate-glisende apekatt på en plakat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke se at det er noe galt i at kvinner bryr seg mindre om utseende.

Min personlige oppfatning er at utseende har en viss betydning, ingen forelsker seg i en person hvis man ikke liker utseendet. Kvinner har kanskje en mer variert og selvstendig smak? Pluss at hvis man liker en manns egenskaper vil man etterhvert like utseendet hans og (i mange tilfeller).

Hvis det er snakk om kjærlighet: jeg tror ikke det er mulig å elske en person og samtidig avsky utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg kan ikke se at det er noe galt i at kvinner bryr seg mindre om utseende.

Min personlige oppfatning er at utseende har en viss betydning, ingen forelsker seg i en person hvis man ikke liker utseendet. Kvinner har kanskje en mer variert og selvstendig smak? Pluss at hvis man liker en manns egenskaper vil man etterhvert like utseendet hans og (i mange tilfeller).

Hvis det er snakk om kjærlighet: jeg tror ikke det er mulig å elske en person og samtidig avsky utseendet.

kvinner bryr seg ikke mindre om utseendet, de tør bare aldri innrømme at gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Utseendet er ikke det første jeg kikker på, men kunne ikke tenkt meg å vært sammen med en som jeg ikke likte trynet på nei.

George Clooney er til å spise opp i From dusk to dawn.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...