Gå til innhold

kvinneargumenter mot menn er ensporede og kjedelige

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

finn på noe nytt!

alltid det samme maset om: menn er hårete. vet du hva?

HVIS KVINNER IKKE BARBERER SEG ELLER BRUKER VOKS ER DE OGSÅ HÅRETE.

menn er som gutter. tullete. ikke mer enn kvinner er som jenter.

patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikker en forhistoriet til dette innlegget som jeg ikke har fått med meg. Jeg vil allikevel bare si at jeg absolutt ikke er mot menn. Tvert imot liker jeg menn veldig godt..... :lol:

At de er litt hårete er helt OK for meg. Men på toppen kan de godt være glattbarberte etter min smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hårete rygger er meget uappetittelig.

Det eneste jeg synes er negativt med endel menn, (Og dette er til gjengjeld veldig irriterende, uforståelig og sårende) er at de ofte har en (ubevisst) nedlatende holdning til kvinner, som mye mulig er blitt inprentet i de fra barnsben av. Dette går på det å ha en oppfatning av at menn i utgangspunktet er kvinner overlegne på de fleste felt, "når det kommer til stykket". På tross av at de er unge menn/gutter som er vokst opp i moderne hjem, har de altså denne holdningen. De vil ikke innrømme det, men det skinner igjennom. Det er bare å pirke litt under overflaten.. Sørgelig. Ikke vet jeg om de virkelig MENER at menn er mer uvurderlige for denne verden enn det kvinner er, eller om det er noe de gir inntrykk av for å provosere, siden likestilling er noe som man nærmest tar for gitt i våre dager.

Uansett, menn er som regel greie dyr de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har eit poeng der, Bohemia - sjølv om det ikkje alltid treng vera nedlatande haldningar.

Problemet er at me alle, gutar og jenter, vert innprenta frå tidleg av visse haldningar om korleis menn er og kva dei passar til, korleis kvinner er og kva dei passar til. Kryssar ein desse grensene, så vert ein uglesett.

Det positive er at det er lov å visa seg sterkare enn det ein "skulle tru" - og sidan det (tradisjonelt sett) er eit teikn på styrke å vera maskulin, så kan kvinner starta med maskuline "syslar" (arbeid, haldningar, ...)

Dessverre er det ein del menn som skal kompensere for dette ved å vera enno meir maskuline; sterkare og meir mandige. Å vera nedlatande overfor kvinner, ei "betre enn deg tross alt"-haldning, er eit verkemiddel for dette. (For det er berre til å innsjå at ein del har eit problem med kvinner på "mannsarenaen".)

Det negative er at å visa teikn på svakhet er ikkje godteke - og sidan det (igjen, tradisjonelt sett) er eit teikn på svakhet å vera feminin (kvinner skal bli beskytta av menn!) så er det ikkje så lett for ein mann å starta med kvinnelege "sysler". Greitt nok, innan arbeide er det råd, men elles? Det vert uglesett. Teori: Kvinner føler territoriet sitt truga (på same måte som omvendt) og menn føler at maskuliniteten deira - sjølve styrken, vert utvatna; dei føler sin eigen maskulinitet truga.

Sidan begge kjønn vert innprenta at menn skal vera maskuline, Er ikkje det ein lett situasjon. Og sidan mengda av det som vert rekna som maskulint krympar etter kvart som kvinnene gjer inntog på "mannsarenaen", blir situasjonen berre vanskelegare.

Det er halve historien. Sidan me blir innprenta at det er ein del ting menn passar til - og følgeleg ein del ting menn ikkje passar til (styrke/maskulinitet kan vera truande av og til) - så er det av ein eller annan grunn "godteke" at det er ein del ting menn ikkje skal få lov til å gjera; at menn er farlege etc.

Slikt kan føra til noko så uskuldeg som einspora kommentarar (skal ikkje så mykje til for å finna dei) og over til diskriminering (utan at ein greier å sjå det) eller grunnlause skuldingar.

Som mann legg eg kanskje lettare merke til at kvinner kan vera nedlatande og sårande overfor menn - med basis i dei same, innprenta haldningane som du nemnde. Trist. Men det nyttar i alle fall ikkje å sjå problemet frå ei side for å løysa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...