Gå til innhold

Hvorfor elsker du mannen i ditt liv?

Susannah

Anbefalte innlegg

Gjest Elyssa

Så hyggelig tråd!! :D

Jeg elsker mannen i mitt liv fordi:

- Han kaller meg for sin beste venn.

- Han kjøper blomster til meg hver uke (nesten).

- Han ikke klarer å la være å ta på meg og kose på meg.

- Han sier at jeg er deilig flere ganger om dagen uansett hvordan jeg ser ut.

- Han bryr seg ikke om fortiden.

- Han kjøper heller noe nytt til meg enn til seg selv.

- Han kjøpte en nydelig hund til meg!

- Han er nydelig og sexy.

- Han får meg alltid til å le.

Åååh, nå ble jeg i mye bedre humøh merker jeg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Interstella

Jeg elsker min kjæreste fordi han forteller og viser meg at han elsker meg, hver dag^^

Jeg elsker personligheten hans, smilet, hårfargen (han er ginger - ahhh elsker den fargen!!) Han er stolt når han snakker om meg til andre - ingen andre gir meg bedre selvtillit enn han =)

Det har "bare"gått to år og 3 måneder, men jeg vet at dette er mannen jeg vil dele livet med for han er bare så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han holder rundt meg hver kveld, og hvis han våkner om natten.

Måten han ser på meg med et kjærlig blikk og som at jeg er verdens vakreste.

Han får meg til å føle meg så utrolig bra.

Han gir meg koselige og ekte komplimenter.

Han lager mat og tar like mye av husarbeidet uten at jeg spør om det.

Han er så rolig og trygg på seg selv.

Vi krangler aldri men respekterer at vi har ulike meninger om det skulle være noe.

Han er utrolig kosete.

Han kommer til å bli en utrolig kjærlig og tolmodig far når den tid kommer.

Jeg vet at jeg kan stole på han.

Jeg kunne fortsatt lenge til. Elsker gutten min<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Fordi fra innerst til ytterst er han den typen menneske jeg vil gå ved siden av hver eneste dag for resten av mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker kjæresten min fordi

- han er snill og omtenksom

- han får meg til å le

- han ler av vitsene mine og de rare tingene jeg gjør

- vi har mange like interesser og fascinasjoner

- han er høy og kjekk

- han setter så stor pris på det jeg gjør for ham

- han lytter

- han er verdens beste å kose med

- han er den beste kysseren jeg har møtt

- vi fant tonen med én gang vi møttes

- han elsker meg tilbake

- vi hører sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker min forlovede fordi han er "hjemme". Trygt, godt og samtidig spennende hver dag selv om vi kjenner hverandre ut og inn. And because I couldn't live without him, and I wouldn't want to. Han gjør meg hel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblebrus

Fordi han er søt, fornuftig, kosete, sier "du er så fin" og ser på meg med verdens herligste blikk når jeg ligger i senga om morgenen med bustesveis og morratryne, fordi han planlegger livet sitt sammen med meg, han smiler så fint, han har fin dialekt, fordi han er handy... +++. Er så mye flott med kjæresten min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mannen i mitt liv mye fordi at jeg ser hvor høyt han elsker meg :) Det var kjærlighet ved første blikk. Han gir meg mye spenning i livet, og han sørger for at kjærligheten og spenningen mellom oss aldri blir borte. Jeg elsker han fordi at jeg ser at personen i han er et godt menneske med vanskelige erfaringer, gode erfaringer, massevis av kunnskap, stor forståelse, god empatisk evne, ingen psykopatiske personlighetstrekk, ærlighet og tillit.

I tillegg til det så er han så kjekk at når jeg ser på han stopper hjertet mitt i noen sekunder :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker ham fordi han sier at han elsker meg, flere ganger om dagen, og ihvertfall hvis vi sier "hadet" på tlf.

Fordi han ALLTID må ha et kyss eller flere før jeg eller han drar.

Fordi han har verdens varmeste armkrok.

Fordi hos ham er jeg "hjemme". Uansett hvor vi er i verden, er jeg hjemme hos ham. Og når stormen raser er jeg trygg.

Fordi vi har det så gøy sammen.

Fordi jeg ikke klarer å forestille meg et liv uten ham.

Fordi han har mere tro på meg, enn det jeg selv har.

Fordi at når han ser meg igjen, er det som om han ser meg for første gang :hjerter_rundt:

Fordi vi er like, men forskjellige. Og fordi vi begge har lært å forstå disse forskjellene.

Fordi han har rødt hår og verdens mest blå øyne.

Fordi han synes jeg er FIN, alltid.

Fordi han har den lille tingen som jeg ikke klarer å sette fingeren på, som gjør at jeg er helt hodestups forelsket i ham!

Fordi han er like gira på bryllupet vårt, som det jeg er.

Fordi han er så flink med barn.

Fordi han kan fikse ALT.

Fordi han er best i verden :)

Jeg kunne fortsatt i evigheter, men det er allerede superklissete, så jeg stanser her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor jeg elsker ham? Går det egentlig an å svare på noe slikt? :gjeiper:

Når vi møttes så var det full klaff med en gang. Jeg bare visste at dette er mannen min, det er HAN jeg skal være sammen med.

Og som person er han helt nydelig. Oppmerksom, omtenksom, jeg vet at jeg kan stole på ham, og at jeg alltid kan regne med at han er der for meg. Han er flink med å ta seg av hus og barn, og han elsker det faktisk. Bare det at han tok til seg sønnen min fra et annet forhold til seg som sin egen og kaller seg pappa og tar ham med til lege, aktiviteter og lignende sier jo en hel del om ham. Ikke sant?

Han kan alltid få meg til å le, og han tar alltid hensyn til hvordan jeg har det. Og ikke minst er han veldig flink til å vise følelser og overraske på forskjellige måter.

At han er den han er gjør det til en fryd å gi alt det samme tilbake, og jeg ville ikke vært uten ham for alt i verden :hjerte:

Når han kommer hjemom en tur fra første del av utdrikningslaget tror jeg faktisk talt at jeg skal skjemme ham litt bort og gjøre litt ekstra for å vise akkurat hvor mye han betyr for meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagens-rose:

Fordi han var min beste venn

fordi han var den snilleste

fordi han elsket barna som sine egne

fordi han var der for oss

fordi han var sjarmerende

fordi han alltid hadde glimt i øynene

fordi han hadde fantastisk humor

fordi han aksepterte mennesker for det de var

fordi han aldri snakket stygt om noen

fordi han forsto at familien måtte jobbe sammen for å være en familie

fordi det var lett å elske han

fordi han rett og slett var den beste

:dagens-rose:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Lukten rundt munnen hans og kinnene... det er en lukt jeg savner etter bare noen timer eller dager! Kan nok ikke leve uten den lukta lenger, haha! Er så utrolig deilig å kysse han, for da lukter jeg samtidig. Hans egen personlige lukt som faktisk dufter som bare det! Det er som om babylukta fortsatt sitter igjen i trynet hans, enda mer komisk! Men det er bare å elske det altså.

- At han er så snill og god. Han har et utrolig godt hjerte.

- At jeg føler han og jeg er meant to be egentlig... :)

Jeg har vel egentlig ikke noen konkret svar på hvorfor jeg elsker han. Men på en måte, helt fra starten av, den aller første dagen jeg så han, har jeg hatt en eller annen merkelig følelse. En følelse som sier: Der er han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...