Rainbow Skrevet 8. juli 2011 #41 Del Skrevet 8. juli 2011 Altså...kunne det ikke stå "mannen/kvinnen" i ditt liv, da? Så kunne mannfolka og skeivingene fått svare også? Jeg elsker kvinnen i mitt liv fordi hun er snill, vakker, omtenksom, deler mange interesser med meg, har de samme fremtidsdrømmene, er engasjert, entusiastisk, morsom, trygg, røyker ikke, elsker dyr, er feminin og sexy, tar vare på meg mens jeg tar vare på henne, gir meg kjærlighet, er til å stole på, kan snakkes med om alt og er rett og slett det beste og mest fantastiske mennesket jeg noen gang har møtt! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitdrøm Skrevet 8. juli 2011 #42 Del Skrevet 8. juli 2011 Fordi han er den snilleste personen jeg vet om. Fordi han gir mye av seg selv - og fordi han viser at han bryr seg om meg (ved å gjøre små tjenester). Fordi han har en fantastisk personlighet, og bryr seg om familien sin på en beundringsverdig måte. Fordi han alltid tar seg tid til å høre på det jeg har å si (ok, nesten alltid:P), og når jeg opplever utfordringer prøver han (stort sett) å hjelpe meg å løse dem. Fordi han har en urokkelig tro på meg og det jeg kan gjøre - som har resultert i en vanvittig selvtillitsforandring for min del. Fra å ha ekser som tråkket meg ned, og som helst ikke ville at jeg skulle skinne i jobben, har jeg nå fått en kjæreste som mener at jeg kan klare det meste - og han viser det ved å si at han er sikker på at jeg kan klare det. For eksempel ved å komme med eksempler på ting jeg har klart før, eller med forslag til hvordan jeg kan finne løsninger. Fordi han vet hva han vil her i livet, og alltid har visst det. Det vises i alle valgene han har gjort (mtp. jobb, venner og utdanning) - noe som igjen gjør meg sikker på at det vi har kommer til å vare. Fordi han er ærlig og rettferdig mot alle - også enkelte som kanskje ikke fortjener det. (Jepp, jeg kan også irritere meg over det). Fordi han fortsetter å prøve "for good and for bad." Han sa fra dag èn at han aldri kom til å gi opp, og selv om vi har vært rammet av flere store kriser i store deler av forholdet, har han ikke vist tegn til å gi opp. Fordi han har de fineste øynene, en fantastisk hårfarge jeg ikke kan se meg mett på og en kropp som er utrolig hot. (Ja, utseende har litt å si, mener jeg). Fordi han er han, rett og slett. Den beste fyren ever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. juli 2011 #43 Del Skrevet 8. juli 2011 Fordi jeg gleder meg til å bli gammel sammen med ham Vi er hverandres sjelevenner og kan prate sammen om alt. Vi godtar hverandre som vi er og elsker hverandre ubetinget! Han tar meg for den jeg er og det elsker jeg ham for! Og så venter vi vårt første barn, og vi gleder oss til å ta fatt på en ny hverdag sammen! Godeste mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 8. juli 2011 #44 Del Skrevet 8. juli 2011 For han er like gal som meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 8. juli 2011 #45 Del Skrevet 8. juli 2011 Fordi han gir meg motstand, vet nøyaktig hvordan han skal ta meg, hvordan han skal få meg til og smelte totalt og le, når jeg egentlig er skikkelig sint. Jeg trenger en som han, en jeg kan bryne meg på, for jeg er sterk og sta. Går ikke med pusunger da. Ellers er han utrolig snill, kunne aldri gjort noe for å såre meg. Stiller opp for meg og barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 8. juli 2011 #46 Del Skrevet 8. juli 2011 Fordi han er det snilleste vesenet på jord Han er rolig og behersket i ALLE situasjoner (har kjent han i 11 år og enda ikke sett han i nærheten av sint..). Han liker ikke konflikter og trigger derfor aldri opp til diskusjoner og krangel - jeg er heller ingen kranglefant, derfor klarer vi oss uten kranglig og irritabel diskutering i hverdagen. Hvis det er noe han ikke liker, blir han heller stille enn å fyre seg opp (sånn er i hovedsak jeg også) - det gjør at vi skjønner at grensen er nådd hos hverandre uten at det blir surmuling og dårlig stemning. Vi kan være helt stille sammen, leeeenge, uten å snakke - bare nyte å være sammen. Det er veldig godt å bare "henge" med noen uten å også iblandt, uten at det blir kleint eller kjedelig ...også er det jo en stor bonus at han er handy, glup og verdens kjekkeste mann.... som er flink til både det ene og det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wesla Skrevet 8. juli 2011 #47 Del Skrevet 8. juli 2011 Fordi han respekterer meg og er min beste venn. Han stiller alltid opp, men tar likevel tak i meg når jeg må ta meg sammen. Det er ikke en ulempe at han ser flott ut og har god humor og sosiale antenner. For å si det sånn mannen fridde til meg nå i sommmer noe han har nesten sverget på at han aldri ville gjøre så dette, er mannen i mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 9. juli 2011 #48 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Det er helt vanvittig vanskelig å sette ord på ... jeg elsker hver cm på hele kroppen hans! Verdsetter han og begjærer han. Elsker måten han ser på meg på. Jeg SER at han elsker meg! Elsker måten han kysser meg på. Bare han kysser sånn. Elsker måten han stiller opp på. Han bare er der. Ingen trenger å si noe, han bare gir meg kjærlighet. Elsker måten han er med sønnen sin på. Da smelter jeg... Elsker hvordan det kjennes å ha han inni meg! Det høres absurd ut, men jeg elsker å kjenne at vi smelter inn i hverandre. Elsker hvordan han aldri nøler med å stille opp for meg. Uansett. Elsker at han ikke er LITT redd for å sette ned foten. Han sier klart i fra. Elsker at vi kan prate om alt og ingenting. Han tåler alt. Elsker at han ser rett igjennom meg. Han overrasker stadig over ting han ser ved meg. Elsker hvordan han er. Han bare er verdens beste mann. Han har lært meg å vise fingern og samtidig være sårbar. Han gjør meg så JÆVLI bra. Jeg våkner hver dag og føler meg heldig. Det aller fineste ved han er at jeg HVER ENESTE DAG får melding av han etter han er kommet på jobb:" Elsker deg, kjære. Gleder meg til å komme hjem igjen!". Herregud jeg elsker han. Endret 9. juli 2011 av frøken am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 9. juli 2011 #49 Del Skrevet 9. juli 2011 - Han er den snilleste personen jeg kjenner I tillegg til at han er rolig og avslappet er han uhyre morsom. Det går ikke 1 time uten at jeg ler av han. Han lager sanger om meg som faktisk er utrolig fengende og som jeg kan ha på hjenen lenge. - Han gir meg morsomme kallenavn som han engasjerer seg veldig for og kan rope det høyt uti butikken - ikke med vilje, men fordi han kaller meg så mye rart så det er like naturllig som å rope navnet mitt - Han er min aller beste venn, kan fortelle han alt, spør han om råd og vi tenker ganske likt. - Han ser med en gang når jeg er lei meg og trøster meg. - Han kommer stadig med nye overraskelser (lager frokost og middag til meg, overøser meg med komplimenter, kommer med blomster etc) - Viser stor interesse for meg og hva jeg gjør på. - Vi har det aldri kjedelig sammen. Vi kunne vært stille i 1 uke uten å snakke med hverandre, men kun brukt kroppsspråket og vi hadde forstått hverandre uten noe problemer. Eller vi kunne lagt ved siden av hverandre og strøket på hverandre, ååå, det er så deilig - Han er så vanvittig deilig! - Han koser med meg i sengen og MÅ holde rundt meg for å sovne. Er ikke jeg der bruker han puten, men han sier at den ikke er like bra som meg - Han er ikke flau når det gjelder meg i det hele tatt. Er jeg sint, lei meg eller sur for noe så gjør han alltid noe morsomt så jeg skal smile og bli glad igjen. Enten danser han, stripper han, synger han om meg og han eller så bare tuller han. Kunne skrevet så uendelig mye mer, men føler det allerede ble langt Jeg elsker virkelig forloveden min utrolig høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dvleos Skrevet 9. juli 2011 #50 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Åh, for et godt spørsmål... Nå er jeg bare 20, og har alltid holdt meg til fast forhold. Tidligere har jeg hatt et par kjærester som jeg fort ble lei, gledet meg til helgefri fra de, irriterte meg mye over de, etc... Så han her er en helt ny verden. Ikke har jeg vært typen som har lyst på unger, gifte meg, etc heller. Her har det vært jobbkarriere hele veien. Men nå..... Sukk:) Det som klart skiller seg og som gjør at jeg virkelig elsker han er at jeg kjenner jeg blir et bedre menneske hver eneste dag (noe jeg tidligere har påstått bare er tull:D ). Har tidligere hatt en tendens til å lete etter feil, bli veldig brå, lite grei, etc når jeg er lei. Med han her kjenner jeg også at temperamentet ofte blusser opp for småting, men jeg tar meg sammen, gir meg, forsøker å takle ting på andre måter fordi jeg aldri vil såra han, aldri vil få han til å føle seg dårlig, etc. Og det er faktisk en ny opplevelse for meg! Og ellers så har vi vært kjærester i to og et halvt år, og vi blir bedre og bedre venner og kjærester for hver eneste dag. Det siste året har vi vært samboere og begge nyter hverandres selskap bedre for hver dag som går. Og det er fantastisk, for med tanke på tidligere forhold har jeg alltid vært redd for å bli lei han. Jeg er i alle fall sikker på at det ikke skjer med det samme Og ellers deler vi samme gleden når de tkommer til å kunne ta en disksjon om politiske saker, vi trives i hverandres selskap, alltid masse å prate om, samme familieverdier og veldig mye av de samme holdningene. I tillegg er vi samme type menneske med litt temperament, ærlige, lekne og glade i hverandres selskap. Jeg elsker rett og slett hele livet for tiden! Må legge til: dessuten er han verdens snilleste, mest omtenksomme, elsker meg tydelig (tror han var hundre ganger mer bekymra enn meg forrige gang jeg var på sjukehus:P) og får meg alltid til å le Endret 9. juli 2011 av dvleos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 9. juli 2011 #51 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg elsker samboeren min av så utrolig mange grunner, men noen av de er: - Fordi han alltid kommer inn og kysser før han reiser på jobb på morgenen. - Fordi han vil at jeg skal holde rundt han når han sovner. - Fordi han kysser på meg hele tiden. - Fordi han holder rundt meg når vi ser på TV. - Fordi jeg merker at han er stolt av meg. - Fordi han introduserte meg for vennene sine ved å si "dette her er min frue". - Fordi han er morsom å være med. - Fordi jeg ikke får sove når han ikke sover med meg. - Fordi det er krise når han reiser vekk og jeg er alene. - Fordi han gjør at jeg føler meg som en prinsesse med han. - Fordi vi ikke klarer å kjede oss i hverandres selskap selv om alt tilsier at vi egentlig burde kjede oss fordi vi ikke finner på noe spesielt. - Fordi jeg ALDRI blir lei av han. - Fordi han vil ha barn med akkurat meg. - Fordi han sier "vent og se" når jeg prater om frieri. Og jeg lurer sånn på hvilken merkedag han vil gjøre det på.. Og hvordan vet jeg at jeg elsker han? Fordi jeg kunne gjort HVA SOM HELST FOR HAN. Jeg har rett og slett verdens beste kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr.23 Skrevet 9. juli 2011 #52 Del Skrevet 9. juli 2011 Skulle ønske jeg var en av disse mennene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applecider Skrevet 13. juli 2011 #53 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg elsker samboeren min fordi: *Han er et godt menneske, varm og kjærlig *Han er oppmerksom på mine behov *Han kiler meg på ryggen hver kveld mens jeg ligger med hode i fanget hans *Han gir meg buketter med røde roser og små nydelige kort ofte *Han trøster meg når jeg er lei meg *Han bidrar på alle mulige måter i forholdet *Han er villig til å lese de alternative bøkene jeg liker *Han er en god lytter og god til å gi råd *Vi har de samme drømmene for fremtiden *Han er trygg,stabil og jeg hvor jeg har han *Han er villig til å gå i terapi og på kurs både alene og sammen med meg *Vi krangler ikke - vi ser og kjenner igjen våre egne feil *Han er superromantisk *Han respekterer meg *Fordi han sier ting som " du skal vite at du aldri skal være redd for å være sint, gråte eller være frustert, jeg forstår det godt og jeg skal alltid trøste deg" * Og: "Hvis det er privatbehandling som skal til for at du blir frisk, så gjør vi det. penger er bare penger. Helsa di er mye viktigere! Vi skal få til dette jenta mi! " Det er mye mye mye mer selfølgelig Denne listen kunne blitt mye lengre... <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 15. juli 2011 #54 Del Skrevet 15. juli 2011 Altså...kunne det ikke stå "mannen/kvinnen" i ditt liv, da? Så kunne mannfolka og skeivingene fått svare også? Jeg elsker kvinnen i mitt liv fordi hun er snill, vakker, omtenksom, deler mange interesser med meg, har de samme fremtidsdrømmene, er engasjert, entusiastisk, morsom, trygg, røyker ikke, elsker dyr, er feminin og sexy, tar vare på meg mens jeg tar vare på henne, gir meg kjærlighet, er til å stole på, kan snakkes med om alt og er rett og slett det beste og mest fantastiske mennesket jeg noen gang har møtt! :-)) Det slo meg at siden heter Kvinneugiden ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 15. juli 2011 #55 Del Skrevet 15. juli 2011 Jeg elsker mannen min fordi han er snill, kjekk, fin og alt det der, han hjelper meg og støtter meg, han har holdt ut med meg når jeg var ekstremt krevende, han vet alt om meg, er en god far for barnet vårt, OG fordi jeg har bestemt meg for å elske han. Livet går opp og ned, men har man bestemt seg så har man det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Okusan Skrevet 15. juli 2011 #56 Del Skrevet 15. juli 2011 Fordi han holder ut med meg. Det er jaggu ingen dårlig prestasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2011 #57 Del Skrevet 15. juli 2011 Fordi han er den snilleste personen jeg vet om. Fordi han gir mye av seg selv - og fordi han viser at han bryr seg om meg (ved å gjøre små tjenester). Fordi han har en fantastisk personlighet, og bryr seg om familien sin på en beundringsverdig måte. Fordi han alltid tar seg tid til å høre på det jeg har å si (ok, nesten alltid:P), og når jeg opplever utfordringer prøver han (stort sett) å hjelpe meg å løse dem. Fordi han har en urokkelig tro på meg og det jeg kan gjøre - som har resultert i en vanvittig selvtillitsforandring for min del. Fra å ha ekser som tråkket meg ned, og som helst ikke ville at jeg skulle skinne i jobben, har jeg nå fått en kjæreste som mener at jeg kan klare det meste - og han viser det ved å si at han er sikker på at jeg kan klare det. For eksempel ved å komme med eksempler på ting jeg har klart før, eller med forslag til hvordan jeg kan finne løsninger. Fordi han vet hva han vil her i livet, og alltid har visst det. Det vises i alle valgene han har gjort (mtp. jobb, venner og utdanning) - noe som igjen gjør meg sikker på at det vi har kommer til å vare. Fordi han er ærlig og rettferdig mot alle - også enkelte som kanskje ikke fortjener det. (Jepp, jeg kan også irritere meg over det). Fordi han fortsetter å prøve "for good and for bad." Han sa fra dag èn at han aldri kom til å gi opp, og selv om vi har vært rammet av flere store kriser i store deler av forholdet, har han ikke vist tegn til å gi opp. Fordi han har de fineste øynene, en fantastisk hårfarge jeg ikke kan se meg mett på og en kropp som er utrolig hot. (Ja, utseende har litt å si, mener jeg). Fordi han er han, rett og slett. Den beste fyren ever. Åh, fikk litt sommerfugler i magen. Er som jeg skulle skrevet det selv om min kjæreste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 15. juli 2011 #58 Del Skrevet 15. juli 2011 - Fordi han er den aller beste personen jeg vet om - Fordi han alltid får meg til å le og vi har lik humor - Fordi han alltid ER der for meg, og alltid vet hvordan jeg har det - Fordi han er min beste venn og vi kan snakke om alt sammen - Fordi vi har fantastisk sex - Fordi han ikke er feilfri han heller - Fordi han er den vakreste mannen jeg vet om - Fordi vi reiser mye sammen og har veldig like interesser - Fordi han er trygg og god - Fordi vi kan krangle så fillene fyker, men være venner igjen to minutter etterpå. - Fordi han er det mest tålmodige mennesket jeg vet om - Fordi han alltid holder meg og sier det går bra - Fordi han aldri gir opp, og er der for meg i gode og onde dager. - Fordi han vil bli en fantastisk far Elsker deg så utrolig mye kjære snille mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 15. juli 2011 #59 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Fordi han er min beste venn som jeg kan fortelle alt til. Fordi han er utrolig snill med både meg og andre. Fordi han er rettferdig. Fordi han er en handyman som kan fikse det meste. Fordi han er morsom, tullete og leken. Han får meg til å skrattele. Fordi vi finner på så mye kjekt sammen, og storkoser oss i hverandres selskap. Fordi han sier at han aldri vil forlate meg, og jeg tror på han. Fordi han ikke er redd for å vise følelser eller snakke om følelser. Fordi han alltid er ærlig, på godt og vondt. Fordi han kysser meg i pannen. Fordi han genuint bryr seg om hvordan jeg har det. Fordi han ønsker å få barn sammen med meg. Fordi han går så godt i lag med familien min at de blir skuffet om han ikke er med. Fordi han alltid beholder roen når jeg kjefter og smeller. Fordi han er trygg på seg selv og sine verdier. Fordi han står opp for vennene sine. Fordi han allerede snakker om hvilke bøker han skal lese til lillegull når han/hun blir født Fordi han er verdens herligste, fineste, beste gutt. Jeg elsker han! Endret 15. juli 2011 av Go'jenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-ida Skrevet 15. juli 2011 #60 Del Skrevet 15. juli 2011 JEG ELSKER MANNEN MIN FORDI: han er tvers gjennom snill han er ærlig mot meg han er omsorgsfull han er lojal han får meg til å le, selv når jeg er sint jeg kan gråte med han uten at det er rart vi kan være stille sammen uten at det er kleint han er god å kysse han setter pris på meg på en måte ingen har gjort før og rett og slett fordi hjertet mitt slår et ekstra slag hver gang jeg ser han :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå