Bertha Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #61 Del Skrevet 7. mars 2003 Godt dere tar til vettet, mine venner. Det snakkes så mye nå til dags om løsemiddelskader, sur nebør - og ikke minst pærebrusskader. Take care! *hupp* Godt at Bertha kom seg hjem tidlig i dag, gett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. mars 2003 #62 Del Skrevet 8. mars 2003 Uff ja, den utgåtte pærebrusen skal jeg i hvert fall ikke så mye som sniffe på mer! Men i dag er det lørdag jenter, hva med en pærebrus på bassengkanten? *smette inn i den nye bikinien - rosa, naturligvis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. mars 2003 #63 Del Skrevet 8. mars 2003 *komer vrikkende - også i rosa bikini* ......Så deilig det var her da Virvel ....Men litt lite liv her nede kanskje? Hvor er alle sammen? Jaja ...kan ligge og bli brun iallefall - for her er det sommer hele året *glize* Litt pærebrus Virvel? Med bra dato selvsagt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2003 #64 Del Skrevet 8. mars 2003 Tusler meg ned til bassengkanten jeg og. I mintgrønn bikini og stjernesolbriller. Kokosboller er medbragt og jeg regner med humøret er på stigende. Den dårlige erfaringen deres med de siste ukers pærebrus må dere legge til dere selv. Hmpf, stjele nøkler og lure godtroende. Håper det blir koselig med vanlig pærebrus og ingen bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2003 #65 Del Skrevet 8. mars 2003 Tusler meg ned til bassengkanten jeg og. I mintgrønn bikini og stjernesolbriller. Kokosboller er medbragt og jeg regner med humøret er på stigende. Den dårlige erfaringen deres med de siste ukers pærebrus må dere legge til dere selv. Hmpf, stjele nøkler og lure godtroende. Håper det blir koselig med vanlig pærebrus og ingen bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 8. mars 2003 Forfatter #66 Del Skrevet 8. mars 2003 Heisann! :D Her kommer jeg også. Trenger litt sol på den gråbleke huden min før jeg senere i kveld skal tusle ut i de sørpete gatene. *finner en ledig strandstol* Ahhh...! Kunne vært verre, ja Hva synes dere om de nye kanintøflene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. mars 2003 #67 Del Skrevet 8. mars 2003 Fy da Bertha! ikke ordentlige kaniner vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. mars 2003 #68 Del Skrevet 8. mars 2003 Kanintøflene dine er fine Bertha, men mine Ole Brumm-tøfler er myyyye kulere! :D Også står de så godt til den rosa bikinien og min grønnhvite hud. Mmmm. *skåler i pærebrus* Hvor blir det av pul-boyen? Ser han ikke at det er masse løv i bassenget? Og noe som ser mistenkelig ut som en underbukse med fartsstriper i... urp! :o Hvem er det som slenger slikt i bassenget?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 8. mars 2003 Forfatter #69 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvabehager??!? :o Når så du sist en grønn polyester-dott med rosa ører og gummihæler hoppe rundt i skogen, Virgo? Må muligens ha vært under den forrige prøvesmakingen, det. Greit nok at jeg har vist sadistiske pærebrus-tendenser den siste tiden, men det er da stor forskjell på menneskemobbing og kaninmobbing *fnys* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 8. mars 2003 Forfatter #70 Del Skrevet 8. mars 2003 Pool-boyen er her borte hos meg, han Skål da, Brad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. mars 2003 #71 Del Skrevet 8. mars 2003 Jammen så be han komme hit med den derre løv-greia si da, så vi kan få badet her! Jeg dypper ikke så mye som en tå i det vannet der... :o :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. mars 2003 #72 Del Skrevet 8. mars 2003 ............tenkt om de ikke ble slengt uti :o Tenk om den som hadde de på tok de av og nå vandrer kliss naken rundt ...Og HVILKEN person ville gå rundt i slike underbukser?? *kikker rundt seg*...... Det er de styggeste underbuksene jeg noen gang har sett Frister ikke å bade heller ...MILO ...du må renske løv !!! *blunke pent med vippene* :blunke: Og Bertha - de er veldig søte altså de tøflene ..... Har pusetøfler jeg ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 8. mars 2003 Forfatter #73 Del Skrevet 8. mars 2003 Sorry, men han er min i en times tid til. MITT løv må også rakes litt Dum-di-dum-di-dum........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. mars 2003 #74 Del Skrevet 8. mars 2003 Usj. For en demper på festen. Her kommer man spradende i sin splitter nye bikini, helt klar for en dukkert og en flaske pærebrus eller ti, og så dukker det opp sånn driiiit i bassenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 8. mars 2003 Forfatter #75 Del Skrevet 8. mars 2003 Okey, la gå da.... *sutre* Brad, pell deg over til bassenget og rydd opp, er du snill. OG SPESIELT DEN GAMLE, STINKENDE UNDERBUKSE-SAKEN SOM FLYTER I VANNSKOPRA!! *fyttigrisen* Hmmm... sorry, jenter. Jeg er visst litt premenstruell... Får hive innpå litt pærebrus, så kanskje det kommer seg. Javisst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. mars 2003 #76 Del Skrevet 8. mars 2003 Vær så god Bertha - se her - kan få mere brus du *gliize* *slenger bort en brus til deg*......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 8. mars 2003 Forfatter #77 Del Skrevet 8. mars 2003 Tænk ju! GLUBB! GLUBB! GLUBB! Næh, jeg får vel lette på liket. På tide å iføre seg sminke og svømmeutstyr. Skal ut en tur i kveld - og vær-/føreforhold er ikke helt medgjørlig. Men nå er jo jeg blitt mer medgjørelig etter å ha fått innpå litt pærebrus. Pass på poolboyen for meg så lenge da! Og ikke våg å baksnakke kanintøflene mine mens jeg er borte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2003 #78 Del Skrevet 8. mars 2003 PMS jeg og. Regner med at en kveld ved poolen hjelper. Bertha, hvem har sagt at vi har tanker om å baktale Reka og Fomle ? Regner med det er navnet på de tøflene du synes ers så søte. BAre husk at ingen jeg gjentar ingen tøfler slår mine med mopp på som jeg kjøpte i Norgeskatalogen her i fjor ! Nei, her baktaler vi bare de som er verdt å baktale. Og INGEN er så interessante når vi fire er her ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 8. mars 2003 Forfatter #79 Del Skrevet 8. mars 2003 Reka og Fomle heter de, ja - OG IKKE VÅG Å LE AV DE NAVNENE !!!!! :evil: *er visst veldig premenstruell nå* Æh..... samma det, vel. Jeg er tilbake og slenger meg herved ned i strandstolen igjen. Har vært ute og spist, men den rødvinen kunne på ingen måte måle seg med KG's pærebrus. Skjer det noe her egentlig? :o Dævenslaske! Hvem er det som sniker borte ved lagerbygget? Synes jeg hører smattelyder og klirring. - HALLO? HAA-A-ALLLLOOO....? HVEM DER? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå