Gjest Donna Skrevet 4. mars 2003 #41 Del Skrevet 4. mars 2003 Ååååååååhhhåååhååååååå *stønner høyt* ..........hva gikk det av meg i går da ??? :o :oops: :oops: :oops: Gikk visst helt berserk på den der prøvesmakingen jeg ......huff ....vakke meningen alså :oops: Men jeg oppdaget iallefall en bibirkning til ! : Jeg har drømt om rosa elefanter som de flakset rundt med ...iiiik blir gal bare jeg tenker på det ...tror IKKE det er lurt å blande rød og vanlig pærebrus ........hvis man ikke digger elefanter da ... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. mars 2003 #42 Del Skrevet 4. mars 2003 Nå har jeg fikset den nye brusen og den skulle være god. Virgo, du blir alltid så full ! Kanskje det er en trøst at denne versjonen ikke gir så knakande bakrus...... Gir dere noen flasker til prøvesmak, selv må jeg gå. Skal ut og spise med venner. Lenge siden sist, så jeg gleder meg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. mars 2003 Forfatter #43 Del Skrevet 4. mars 2003 Takk, Hilde. Du er snill, du! Jeg må sitte hjemme ikveld, og da passer det jo helt utmerket å bruke tiden på noe samfunnsnyttig Jeg skal holde et øye med Virgo. Og ikke minst Virvel... *POPP!* Der gikk første korken, gett. Mmmmmmmm.... smells good! GLUBB! GLUBB! GLUBB! GLUBB! (hvordan skal dette gå?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. mars 2003 #44 Del Skrevet 4. mars 2003 Var det noen zåm za ekte zaker? Jeg vil inn igjeeeeeeeeen! *sikte på døråpningen og ta zatzzzz* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. mars 2003 #45 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg hørte en kork ! hihih her er det noe på gang ....*smetter inn døren * Hei Bertha ...hva har du der da? og du Virvel - hva er det du står og sikler etter ? hehehe ....åååååå nam ...mere sånn brus jo ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. mars 2003 #46 Del Skrevet 4. mars 2003 *putte korker i ørene på Virgo* Å, zeeeeee så fin! Men (h)ikke nyz, da detter de ut. *hupp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. mars 2003 #47 Del Skrevet 4. mars 2003 *fni-hi-hiiiiizzzzzzzz* Noen zåm vil ta med litt pærebrux å zette zei å ze på hotell zezar med mææææi?!? Hei og hæpp, pærebrux kan bruxes til litt av HVERT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. mars 2003 #48 Del Skrevet 4. mars 2003 *fnize* ...tror du er en smule brizzzen jeg virvel ...kanke ha korker i ørene vel ....har'ke så store ører jeg at det går an altzå hihihi.....Dezzuten zzzå zzznakker du med mazzzze zzzetter nå hihihi... Hotel cæsar here I come !!!!! *hopper ned i godstolen ved siden av virvel som allerede sitter med kulerunde :o øyner å se på hotellintrigene ...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. mars 2003 Forfatter #49 Del Skrevet 4. mars 2003 JØSSENAVN :o Hotel Cæsar? Hilde, vennligst notér en ny bivirkning som vi har oppdaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. mars 2003 #50 Del Skrevet 5. mars 2003 Åhååå, Bertha, ikke vær zå dønn zæri-øz hele tiden da! Ta deg litt ekno zåm normale fålk. Det er da vel for dinglende gullepler ikke noe rart med å ze litt på tv? Jammen Virgo, zettene er jo bare helt normale, det er zånn man blir av pærebruz... Zkååål, Virgo! Nå er det ikke lenge til en ny epizode Auguztuz...nei...vent nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 5. mars 2003 #51 Del Skrevet 5. mars 2003 Zkål Virvel ..... :D Zåm du sier - Hotel Auguztuz- eh ? .....hm? .......??... :o ......Vel - de derre hotellgreiene er vel ikke noe rart å ze vel? Hehe begynner znart .....zikkert zåååå zpennende i kveld .... Frem med ekno og mere pærebruz da !!!!......hihi...får vi lov å spize chips også eller? hihihihi...... hihihihihihihhiihihi...kommer til å bli rund zåm en ballong av dette livet ...blir dårli med hopp og zprett og duske vift med det førzzzte .......hihihihihiihihih......får'ke til å stoppe å le jeg :o ....her er bare å finne en flazke og skylle latteren bort tror jeg ..hihihi...*slurpe slurpe svelge*.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. mars 2003 #52 Del Skrevet 5. mars 2003 Voffår er det ikke noen gutter på denne fezten? Kan vi ikke få pul-boyen til å komme hit og underholde litt? Hviz vi ifører åzz våre heiagjengkoztymer igjen og duzker litt, zå blir han kanskje lettere å overtale? *fundere mens hun plukker litt på den rozzzza drakten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. mars 2003 #53 Del Skrevet 5. mars 2003 Bertha ; dette med hotell sesaaar kom faktisk brått og helt uventet på meg. Håper Virvel er kommet seg igjen ! Virvel ! Så bra at du fant døren igjen. Bertha har fått fy på lanken etter å ha lurt deg ut fra labben tidligere. Virgo ; håper ikke hangoveren har vært så markert i dag ! Vel jenter, hvordan har dagen i dag vært ? Funket den nye fargen ? Sant den var grønn og fin ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 5. mars 2003 #54 Del Skrevet 5. mars 2003 Ja - synes godt at pul-båien kunne tatt zeg en tur innom......zå kunne vi duzket litt får han hehehe - her hoz åzz hadde han zikkert likt zeg - zærlig med denne deilige pærebruzen !!! hihihi Hehe nezten ikke hangåver i dag Hilde - !!! Var ikke dum den der nye farge-greia du hadde oppi bruzen ...hihihi...men zer at talefeilene har rammet åzz zterkt denne gangen ogzå ... :o *vifte med duskene * ...ååååå lenge ziden zizt ...tror du at du greier å huzke trinnene Virvel? hehehe zikkert ikke *duske litt mer - og gjør noen sprettne hopp* "Goooooooo Miloooo!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. mars 2003 #55 Del Skrevet 5. mars 2003 Lurer på om pærebrussjefen lar meg distribuere denne varianten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 5. mars 2003 Forfatter #56 Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg føler meg litt skyldig i å ha satt igang denne utagerende festingen. Hvis ikke det roer seg, så er jeg redd for at vårt kjære menighetsoverhode kommer til å ekskludere meg fra det gode selskap :o Jeg er et dårlig forbilde, rett og slett (but I like it!) Det er jo full misforståelse med hensyn til bivirkninger av pærebrus, ekno og jordbærbrus hos våre to sesaaar-fæns. Eneste som beroliget littegrann var de nydelige kokosbollene. Hva mener jeg med dette her??? Jo, at her er det noe muffens på ferde! Det er for eksempel INGEN bortsett fra meg som har meldt om hodeskrangling eller syner av engler med ekno-tatovering på nesa. Eller hva med nærsyntheten? Hilde, jeg tror du må teste ingrediensene i den utsøkte pærebrusen din en gang til. Jeg mistenker den å inneholde lystgasslignende stoffer som fremkaller en kjemisk reaksjon hos dem med navn som starter med VIR..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 5. mars 2003 #57 Del Skrevet 5. mars 2003 Virvel - hørte du det ? :o Hva er det vi får i åzz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. mars 2003 #58 Del Skrevet 6. mars 2003 Ooops - tatt på fersken. Jeg gjemmer dr. Jekyll på det lille rommet ved siden av lageret. Kanskje det har noe med denne saken å gjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 7. mars 2003 #59 Del Skrevet 7. mars 2003 Virgo; jeg fikk det med meg ja. Hmm. Jeg begynner så smått å bli zkeptizzzzk til disse forsøksgreiene. I dag er z'ene borte i det minste. Jeg kan snakke vanlig. Bakker ikke snakkvendt engang! yay Uff. Hvorfor kan vi ikke bare holde oss til den gode, gamle pærebrusen egentlig? Den naturlig grønne? *savne* :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. mars 2003 #60 Del Skrevet 7. mars 2003 Ja det var muligens tryggest med den grønne ...så lenge den ikke er gått ut på dato :o ....hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå