Gjest Hilde K S Skrevet 2. mars 2003 #21 Del Skrevet 2. mars 2003 Så du HADDE *hikk* (ooops ) laget en kopi av nøkkelen ! Mere fy på lanken ! *hikk* Måtte smake på den røde brusen, raaap ! Så her sitter jeg iført babyrosa neglisje og prøvwer å snutte å snøvle. Burde kanskje noen mer pålitelige engler som ikke så lett henfaller til å drikke for mye kanskje vært i testgruppen? Jeg innbiller meg at man da kanskje hadde fått kartlagt bivirkninger for de som har et normalt inntak av denne edle drikken *hikk* Bertha, du er jærtli velkommen til å være nestsjefssmaker. Ny tid er onsdag kveld i lahabratorihiet mitt. Og gled dere, åttende bergdatter vil også være til stede ! Juhu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. mars 2003 #22 Del Skrevet 2. mars 2003 fyyyyy deg Hilde !!! sånn ..ferdig med skjennepreknen - kan jeg så smake litt mer ? Skal ikke sladre til noen hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. mars 2003 #23 Del Skrevet 3. mars 2003 Alle på jobben har tittet litt rart på meg i dag. Tror dere de synes det er uvanlig med rosa sommerkjole ? Eller er det de rosa pumpsene som gjør utslaget ? Virgo, la oss treffes i kveld og ta en tår av den gamle brusen. Jeg tar med kokosboller og de andre som vil hjelpe oss å tømme lageret av den gode gamle pærebrusen er hjertelig velkomne ! ORKER IKKE MERE ROSA NÅ ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. mars 2003 #24 Del Skrevet 3. mars 2003 Hm. Den røde pærebrusen ser unektelig fristende ut... *kaste langt blikk etter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. mars 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 3. mars 2003 *stikker hodet inn på lageret* Er det her det skjer...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. mars 2003 #26 Del Skrevet 3. mars 2003 Jezz Bertha! Ta deg en *hupp* rød en! *kaste og treffe Bertha i hodet* uuupppzz det var da vischkli ikke men*hupp*ingen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. mars 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 3. mars 2003 Jøsses! Har dere begynt allerede?? Og så uten meg :evil: Nå får jeg kul i hodet også *fnyser* Hvordan skal jeg forklare det på jobben i morgen...? *glubb-glubb-glubb* HUPP! OG HEISANN! Jaja, den tid den sorg.... Jommen ikke verst denne brusen heller, gett. Får begynne litt forsiktig, så ikke Hilde merker det. Det er jo ikke kveld riktig ennå. Har forresten tatt på meg de rosa skinnstøvlettene med grønne frynser. Helgardering, just in case. Det er jo ikke godt å vite hva man får i seg nå til dags *råflirer* Men du Virvel? Jeg tror du kunne ha godt av litt frisk luft nå. Talefeilene ser ut til å gjøre seg gjeldende for deg allerede. Hilde kan jo bli sint hvis hun oppdager at vi har tjuvstartet. Bare gå ut du. Gå ut og få deg litt frisk luft, vennen. Så skal Tante Bertha passe på varene her imens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. mars 2003 #28 Del Skrevet 3. mars 2003 Ja zkal gjøre det, Bertha... Jeg går ut ztrax og med en gang. *bump* Åj, dørkarm... Zårri det med den flazken altzå. Håper det går *hupp* bra? Gåzj, hvor er den døren hen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. mars 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 3. mars 2003 *geleider Virvel forsiktig ut den rette døra* Si fra når du vil inn igjen, så skal jeg komme og hente deg. Seså! Heeeelt alene med alle de vakre flaskene *sikle* Jeg begynner prøvesmakingen fra en kant, jeg. Det må jo være et visst system i sysakene. GLUBB! GLUBB! GLUBB! GLUBB! DÆSKEN.... *ser grønne flygende engler med EKNO-logo tatovert på nesa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. mars 2003 #30 Del Skrevet 3. mars 2003 Her var dere godt igang !! ..Frem med pærebrusen ...nå holder jeg ikke ut disse rosa lystene lenger .. Blir gaaal ...hadde så lyst å levere bilen inn på verksted og få den omlekkert - men da jeg sa ROSA - så nektet de å gjøre det - trodde det hadde rable for meg Og kokosboller da !! Namm ...dette blir bra - det føler jeg på meg :-) mmm deeilig altdså ...skal se hvor mange flasker som skal til før jeg begynner med hikke og talefeil ..DET må vel være greit å vite vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. mars 2003 #31 Del Skrevet 3. mars 2003 Seså! Heeeelt alene med alle de vakre flaskene *sikle* Bertha du er en snik ! MEN jeg hadde en mistanke om at dette kunne komme til å skje. For jeg så nemlig Virvel snike seg rundt hjørnet da jeg la ut invitasjonen. Men de lureste ler sist og høyest ; det er nemlig bare vanlig JORDBÆRSAFT på de flaskene med rødt ! Men nå er jeg her, så det er vel fram med de riktige flaskene og SKÅL ! Håper Virvel finner veien tilbake i placebotåken ! Komme her Virvel så skal du få smake på de ekte sakene ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. mars 2003 #32 Del Skrevet 3. mars 2003 Jordbærsaft?? fysj da ...frem med riktig vare :-? ...kann ikke sitter her og drikke jordbærsaft ...den er sikekrt allerede testet ut og funnet godkjennt - nei - her skal brusen til pers .....vi kan ikke servere den på sammenkomstene ved bassenget hvsi vi ikke er sikker på bivirkningene ...Og jeg er klar til å teste jeg .. Få litt da Hilde KS !!!! *smiler peeeeent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. mars 2003 #33 Del Skrevet 3. mars 2003 Liker pene smil, så jeg langer over en flaske til Virgo. PAAAARTY PAAAARTY jA dET vAR dETTE mED bIVIRKNINGENE dA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. mars 2003 #34 Del Skrevet 3. mars 2003 mmmmmm takk Hilde ks......*slurp slurp* - ja dette var saker det hihihi......skål alle sammen hihihi *hikk* ...ups :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. mars 2003 Forfatter #35 Del Skrevet 3. mars 2003 Jommen bra at jeg holdt meg unna det røde klisset - skulle tatt seg ut om jeg hadde begynt å snøvle av jordbærsaft...*knis* HA-HAAAAAAHAAAAA-HAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAA....! Jøsses, er hysteriske latteranfall også en bivirkning??? Vi sørlendinger pleier jo å være langt mer rolige og diplomatiske. Hmmmmm *slurp* Takk for at du er så tålmodig med en snik som meg, Hilde *flagrer uskyldig med øyevippene* Kan jeg få en grønn en til, tro-hikk-oor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. mars 2003 #36 Del Skrevet 3. mars 2003 hihihihihihihihih så morsom du er Bertha hihihihihih....*hikk*.....hihihih....det var da voldzzzzzzomt da zååå morzzzom var du nå ikke hehehehe...huff ...hehehe...nei nå altzå ...zkål dere ...hehehe. *smatte svelge* :o talefil, hikke og hysterisk latter ..HVA blir det neste ?? :o hihihihihih Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. mars 2003 #37 Del Skrevet 3. mars 2003 Det er ALLTID en til til deg Bertha ! Dessuten er jeg en tålmodig sjel, kommer nok av jobben min. ( Uten å linke den opp mot deg da ) Skal det være en kokosbolle til ? Hvor søern blir det av den åttende bergdatter ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. mars 2003 Forfatter #38 Del Skrevet 3. mars 2003 Ja, det har jeg også lurt på. Hvor blir hun av? Jeg har gle-e-e-hikk!-e-det meg så til å treffe henne (og kanskje få lurt til meg oppskriften på den eksepsjonelt gode pærebrusen av 2003-årgangen). *smatt* De derre kokosbollene er jo bare helt fantastiske, Hilde. JOHOOO! Så glad jeg blir av å spise dem :) Kan jeg få litt pærebrus til, tror du? Jeg har jo ingen taleleifer enda *upsann* Jeg tror forresten at Virgo bør bremses *hupp* ned littegranne. Når noen påstår at en sørlending er morsom - ja, da har de definitivt fått for mye! Ta en tur ut i den friske luften du, vennen... Hør englene synge og gullepletrærne som rasler i vinden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. mars 2003 #39 Del Skrevet 3. mars 2003 *hikk* ...trala di da ...di did di da ........*hikk* jeg?? neeeida ....jeg er da zzzzå klar i hodet zzzom bare det jeg altzzzå hehe *hikk* ...deilig denne brusen her *smatte *...mmmm... Ja hvor bli hun av hun derre bergdatteren?? zzkulle zpurt henne om hvorfor jeg får en uimotztåelig trang til å rive av meg klærne og iføre meg rosa og grønne gavanter ..hihihihih :o *hikk* Kom igjen da ...ikke vær zå treige ....kan vi ikke få litt muzzzik til *hikk* testingen? zzzzzzzzzzzzzzzzzzz sss åh fikk det til *ler* S heter det ....zå det zå hehe *ups* hihih Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. mars 2003 Forfatter #40 Del Skrevet 3. mars 2003 Virgo, du æ'kke god altså :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå