Gå til innhold

Biotherm

Gjest Haugtussa

Anbefalte innlegg

Gjest Haugtussa

Noen som har erfaringer med Biotherm? Kjøpte Biopure rensegreier og ansiktsvann i dag. Kremen var vannvittig dyr (og liten!) synes jeg, men kjøper den hvis det er verdt det...

Håper dette funker, for nå er jeg møkkalei av kviser og ruskomsnusk, digre porer, hud som ser ut som den er innsmurt i olje, men som plutselig kan finne på å flasse...

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig gode erfaringer med Biotherm - digger det merket :)

Men som du sier, det koster en del. Kjøper derfor på tax-freebutikker ved enhver anledning.

Jeg har bruker både deo, "rensegreier", body lotion og solkrem - og er stadig like fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du veldig plaget med uren ville jeg gått direkte på skikkelige saker, som MD Formulation eller Dermalogica, istedet for å bruke masse penger på f.eks Biotherm for å kanskje oppdage at det ikke virker. Det kan godt hende det hjelper deg, men er du skikkelig plaget slik som du beskriver ville jeg gått til hudpleier og fått produkter tilpasset din hud. Min erfaring er at de på parfymeri ikke har peiling. men bare deler ut det de tror passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker Biotherm Biosource. Liker egentlig produktene fordi de lukter godt og føles bra på huden. Det eneste jeg er misfornøyd med er at jeg fikk eksem på kinnene etter at jeg begynte å bruke dem. Tror det kommer av kremen, så nå prøver jeg å smøre med en annen krem i kinnene.

Fikk med en prøve på Hydraflex bodylotion, men den synes jeg lukter fælt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje ikke akkurat biothermrelevant men jeg la merke til at da jeg brukte de gode gamle (likssom)anti-kviseproduktene som inneholdt tea tree fikk jeg meget rød hud av ansiktsvannet og dagkremen men så gikk jeg over til nivea og de røde kinnene forsvant :) og nå håper jeg bare kvisene forsvinner også selv uten tea tree som likssom skal hjelpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt ansiktsvann, øyekrem og dagkrem fra serien Biosensitive.

jeg er veldig fornøyd med ansiktsvannet og øyekrem. Men dagkremen var noe dritt, den var ihvertfall helt feil til min hud, da den ikke ga det jeg trenger.

Jeg holder for tiden på å prøve ut renseprodukter og kremer fra Kanebo. Mye av det er bra, men det kan se ut som om jeg reagerer på dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NastyNice

Prøv den nye serien fra Biotherm. Biosensitive, heter den. Sjekk på Biotherm.com. Denne serien er snillere mot huden, den er laget for sensitiv hud. Men samtidig finnes den i forskjellige produkter, alt fra fet hudtype til den tørre.

Har prøvd den selv, og er kjempe fornøyd. Men jeg vet ikke om den hjelper de mer plagede hudtypene, med acne og sånnt. Da tror jeg man må mer effektivt til verks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
blandet erfaring med biotherm. i snitt synes jeg produktene er overpriset i forhold til kvaliteten.

Har gjort mye godt den samme erfaringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...