Eowyn Skrevet 22. februar 2003 #1 Del Skrevet 22. februar 2003 og dette er ingen hets altså, men har hørt mange slike fraser om trøndere, bare for moro skyld, hvor mange har hørt disse? "Det bi itj fart utn bart" "Det bi itj fest utn skinnvest" "Vi får itj rocka utn tennissokka" Er jo bare kødd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. februar 2003 #2 Del Skrevet 22. februar 2003 Nå er jeg selv trønder, men har ALDRI hørt noen av disse frasene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 22. februar 2003 #3 Del Skrevet 22. februar 2003 Hehe, den har jeg hørt før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 22. februar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg er helt uenig med frasene da, trøndere er TOPP!!! Men hvis man leter lenge nok ute i distriktene, så finner man nok noen kandidater.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 23. februar 2003 #5 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg har nettopp flyttet til Trondheim aka Barteby, men jeg har ikke sett noen slike ennå Tror kanskje de bor litt mindre sentralt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siina Skrevet 23. februar 2003 #6 Del Skrevet 23. februar 2003 Trønderloven: De bli itj fæst uten skinnvæst, de bli itj trønderrock uten tennissokk. Du e itj me om du itj digge DDE, du bli itj fin uten mokkasin, å ikke kvass uten Adidas! Den me bart´n har itj æ hørt før.. -siina- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå