Eowyn Skrevet 22. februar 2003 #1 Del Skrevet 22. februar 2003 Hvor mange skal følge med på melodi grand prix i år da? (både norske og internasjonale).... Og hva syns dere om at 2,5 svenske skal delta i det norske grand prix?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 22. februar 2003 #2 Del Skrevet 22. februar 2003 Ja, jeg kommer nok til å følge med, har liksom alltid gjort det! Hehe, så 2,5 svenske skal delta? Ja, vel, Sverige er jo kjent for å "oppfostre" så mange musikergeni, så kanskje Norge har sjansen i år! Woohooo! Jippi!! *håpe* hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 22. februar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 22. februar 2003 Ja, "Bettan" er vel halvt norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 22. februar 2003 #4 Del Skrevet 22. februar 2003 Det med 2,5 svensker skal jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke aner hvem/hva det snakkes om. Men, jeg kommer til å sette på tv'n om jeg husker det, om jeg ikke SER aktivt på, så hører vi på det, eller kanskje jeg ser, hvem vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 22. februar 2003 #5 Del Skrevet 22. februar 2003 Blir full familiefest her neste lørdag (ikke pga GP), så det er godt mulig vi ser på og engasjerer oss vilt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 22. februar 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 22. februar 2003 Elisabeth Andreassen og to andre svensker (de som hun har et show sammen med..) skal delta i det norske grand prix etter at de ikke gikk til topps i det svenske grand prix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 23. februar 2003 #7 Del Skrevet 23. februar 2003 Ha fulgt med på Grand Prix siden jeg var 7 år jeg.... ....og kommer nok til å fortsette med det......og er ikke flau over å si det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. februar 2003 #8 Del Skrevet 23. februar 2003 Ska hvertfall ikke se på den norske finalen på lørdag av den enkle årsak at jeg skal ut og spise og så ut på byen etterpå. Helkveld med jentene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. februar 2003 #9 Del Skrevet 23. februar 2003 Hah! Skal se på ja......årets begivenhet Har alltid Grand Prix-fest! To og en halv svenske forsto jeg ikke bæret av, vennligst forklar.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 23. februar 2003 #10 Del Skrevet 23. februar 2003 Har ingen planer om å se MGP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 23. februar 2003 #11 Del Skrevet 23. februar 2003 To og en halv svenske forsto jeg ikke bæret av, vennligst forklar.....! Elisabeth Andreassen og to andre svensker (de som hun har et show sammen med..) skal delta i det norske grand prix etter at de ikke gikk til topps i det svenske grand prix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. februar 2003 #12 Del Skrevet 23. februar 2003 Aha....sånn å forstå! Greit d vel.....digger svensker jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 23. februar 2003 #13 Del Skrevet 23. februar 2003 Ender nok med at jeg ser på jeg, som vanlig... Får ikke sett den norske finalen da jeg ikke har kanalen, men det spiller ikke noen rolle heller da jeg synes den pleier å være noe tam i forhold til den internasjonale. Men når den internasjonale går av stabelen, sitter jeg nok klar med godteribollen og koser/gremmer meg om hverandre. Alltid like stas å se på antrekk, sceneopptreden etc. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. februar 2003 #14 Del Skrevet 23. februar 2003 Nei, gruff! Skal gjøre mitt aller beste for å slippe å se Gram Prix jeg...som vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. februar 2003 #15 Del Skrevet 23. februar 2003 Gjøre ditt aller beste for å slippe? Det er da bare å ikke slå på tv'n på akkurat den kanalen akkurat de timene? Det er da ikke SÅ vanskelig å unngå å se på Grand Prix (måtte bare poengtere at det ikke akkurat staves "Gram".... Sorry) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. februar 2003 #16 Del Skrevet 23. februar 2003 Hehe...se der ja. Liker det så dårlig at jeg ikke vet hvordan det skrives engang!!! Forøvrig er det ikke bare å holde TV'en avskrudd elelr se på noe anne. Det finnes jo alt for mange som liker dævelskapen så da er det også viktig å holde seg unna alle som er truende til å ville se på....og det er ikke så enkelt når man ikke har sjekka hvilken helg det er, og plutselig er man hjemme hos noen som skal se...svigermor for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 24. februar 2003 #17 Del Skrevet 24. februar 2003 Elisabeth Andreassen og to andre svensker (de som hun har et show sammen med..) skal delta i det norske grand prix etter at de ikke gikk til topps i det svenske grand prix. To andre svensker er bedre kjent som Kikki Danielsson og Lotta Engberg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå