Gå til innhold

Kvistkvast - dagboka er oppgradert til babybok!

Kvist

Anbefalte innlegg

Da har vi vært inne til kontroll. Ringte inn da jeg hadde telt vondter hver tredje minutt i over tre kvarter. Kom hver tredje minutt på tur bort også, om ikke enda litt tettere. Så fikk jeg på meg registreringen og vips var det ikke regelmessig lengre, da var det mellom 3 og 6 minutter i mellom.

Ble undersøkt også, 2 cm åpning og litt fortsatt livmorhals. Fikk beskjed om å dra hjem, hvile og gå tur og så heller komme tilbake når riene ble tettere.

Det positive er at hun sa at det nok ikke var kynnere nå, det var modningsrier. Uten at det sier meg noe mer enn at jeg er et bittelite hakk nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Håper at riene har tatt seg opp i styrke i løpet av natta :hoppe::hoppe:

Det håper jeg også !

Er du her i dag Kvist ? Eller skjer det endelig noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikkeno :(

Sitter her med vonde rier sånn en gang i blandt, hatt det sånn i hele natt også. Så sliten, trøtt og lei.

Skal dra til modningsakupunktur nå, håper det kan gi litt fortgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noe annet fint har skjedd da. Jeg ble tante i natt :hoppe: Til ei lita jente jeg gleder meg veldig til å få se. Prøvd å sende en mase-melding til broren min om å få komme på besøk, men har ikke hørt noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som nybakt tante !!! :hoppe: :hoppe:

Snart er du nybakt mamma også :rødme: det er IKKE lenge igjen nå, tenker nok at det skjer i løpet av kvelden/natta jeg ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuuh, her kom man midt inn i noe spennende!

Håper riene tar seg opp i løpet av dagen igjen, blir jo artig med søskenbarn som er født så tett!

Har sniklest mye her inne, dette var jo et godt tidspunkt for å gi seg til kjenne!

LYKKE TIL KVIST!!

:hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som tante :) Har jo fulgt med på den bebisen også (så vidt jeg har forstått?) Moro med søskenbarn som er så tett i alder da!

Håper det skjer noe mer her snart. :duskedame: Heia baby! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis som tante.

Og hurra for fremgang hos deg og :hoppe:

Syns det er så spennende og hopper jo i sofaen hver gang tlf ringer eller får melding :fnise:

Gleder meg jeg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig heiagjeng her jo :)

Koselig det!

Har akkurat kommet fra barselbesøk på sykehuset, skikkelig vakker lita jente jeg har blitt tante til. Satt med henne en stund og snuste inn babylukt, det hemmer jo ikke akkurat riene :ler:

Fortsatt rier her altså, men ikke så ofte og så vondt at jeg har telt minutter igjen. Ble bare skuffelse av den tellinga sist så det drøyer jeg med. Har også fått massevis av slimete småblodig utflod, så tydelig at tøying hos jordmor og modingsakupunktur har hatt noe effekt.

Håper veldig at det blir baby på oss i morgen jeg!

Amalie: Så utrolig koselig og moro at du gleder deg sånn. :klem:

Imli: Ja er nok samme baby ja... så du hadde skrevet i den andre boka også.

Poizki: :hallo: Koselig med flere som følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som tante da, nå er det virkelig ikke lenge igjen før det er din tur heller ;)

Så slitsomt at riene holder på sånn med deg da :( Håper de snart slår inn for fullt og at dere snart får møte nurket :rødme:

Så bra at tøying og modningsakupunktur har effekt da!

Tror vi var der samtidig i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky: Hehe, var det deg som lå lengre inn der? Hørte jeg au-au'a du da...

Nå har jeg kommet på plass i sofaen igjen, med varmepute i ryggen og andre puter her og der. Sterkere rier nå, men det er såpass lenge i mellom at jeg ikke teller helt enda. Satser på at jenta der inne ikke har tenkt å dele bursdag med kusina si.

Fått mer blodig utflod da, med gammelt brunt gugge. Ordentlig ekkelt egentlig, men det er vel tegn på at noe åpnes der inne. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lucky: Hehe, var det deg som lå lengre inn der? Hørte jeg au-au'a du da...

Var nok meg det ja ;) Kom litt etter deg, så hørte ikke så mye au'ing :fnise: Bare hørte du snakket med stikkedamen og da skjønte jeg at det var deg :) Hadde bare lyst til å snike meg ut å se hvem du var :fnise:

Så godt riene blir sterkere! Får håpe det er i natt det skjer da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte telle litt jeg...

Nå varer hver rie rundt 60 sekunder, og det er 2,3,4,5 eller i underkant av 6 minutter pause i mellom. Vil vel kalle det uregelmessig enda, men det virker som om det er litt kraft i disse vondtene, selv om de varierer en del i styrke også. Håper det går framover inni magen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...