Cata Skrevet 14. september 2007 #121 Del Skrevet 14. september 2007 Fredag i dag og planen er: Fort hjem, skifte, ut og spise middag med svigers, kjøpe godis på vei hjem, sette seg i sofaen og se HC, Idol og masse annet på TV. Begynner ikke Nytt på nytt i dag tro??? Nå: Lunsj!!! Pffff, tror du virkelig du får surret deg til å se TV???? På en fredag? Næh, tror det blir PC på deg i kveld også. :kaffe: *har ikke sett at du har dagbok før nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. september 2007 #122 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg sliter litt med disponeringen av fritiden min altså. Men jeg tror kanskje at min dårligere halvdel blir litt småsur om jeg blir sittende og knotte ved PC-en hver enste kveld. Dessuten har jeg bare 164 linden på SL-kontoen min. Men jeg kommer bombesikkert innom en eller 10 ganger i løpet av kvelden og blir enda sikrere sittende der utover natta. *synsk* Og egentlig.. hadde jeg vel glemt hele dagboka frem til jentene lokket den frem med kaffe og sjokolade. PS! 23 minutter til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 14. september 2007 #123 Del Skrevet 14. september 2007 Hæ? Var det noen som nevnte kaffe og sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. september 2007 #124 Del Skrevet 14. september 2007 Ja, og jeg er ganske så sikker på at det ver du. Det er helg, jeg har mest lyst til å leke sofagris med en gang, men dengang ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. september 2007 #125 Del Skrevet 14. september 2007 Hvorfor måtte noen nevne sjokolade? Jeg var i grunnen avvent fra det. *vært på butikken og handlet, og knasker "m"" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. september 2007 #126 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg ligge på flåten min og soler meg litt før jeg skal ut og spise. Det er veldig stille her da.. bortsett i fra at noen holder på å IM-terrorisere meg med saklige samtaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 14. september 2007 #127 Del Skrevet 14. september 2007 Avvent fra sjokolade? Særdeles lite sannsynlig for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. september 2007 #128 Del Skrevet 14. september 2007 Mest sannsynlig en løgn også. Finnes det rehab for sjokoholikere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 14. september 2007 #129 Del Skrevet 14. september 2007 Rehab? Ikke tale om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. september 2007 #130 Del Skrevet 14. september 2007 Tror du ikke at vi hadde gjort oss bra på Rehab for sjokoholisme da? Tygge sjokoladetyggis lissom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 15. september 2007 #131 Del Skrevet 15. september 2007 Eh...nei. Egentlig ikke. Men vi hadde sikkert hatt det kjekt da, selv om vi neppe hadde fått sjokolade til frokost. *intern* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. september 2007 #132 Del Skrevet 15. september 2007 Mest sannsynlig en løgn også. Jeg løy ikke (men pyntet muligens bittelittegranne på sannheten). Hvor lenge har man vært sjokoladefri før man er avvent? *gå og hente nytraktet kaffe* :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 15. september 2007 #133 Del Skrevet 15. september 2007 For min egen del: Hvis jeg avstår fra sjokolade en hel lørdag føler jeg meg avvent og kan trygt spise sjokolade lørdagen etter. Da har jeg jo vist at jeg klarte det, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. september 2007 #134 Del Skrevet 15. september 2007 Hvis du ikke må stå opp om natta og spise sjokolade, så er du ikke avhengig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 15. september 2007 #135 Del Skrevet 15. september 2007 *puster lettet ut* Så gal er jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. september 2007 #136 Del Skrevet 16. september 2007 Ikke jeg heller.. ennå. Og forresten er det mandag allerede. Hvor ble denne helgen av??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 17. september 2007 #137 Del Skrevet 17. september 2007 Aner ikke. Jeg fikk så vidt øye på den, men det forsvant omtrent på den tiden det tar å spise et gulbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. september 2007 #138 Del Skrevet 18. september 2007 Gullbrød? Jatakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 29. september 2007 #139 Del Skrevet 29. september 2007 Værsågod. Her var det liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. september 2007 #140 Del Skrevet 29. september 2007 Rai rai! Tomt hode og sliten kropp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå