Gjest Lea Skrevet 29. mars 2008 #421 Del Skrevet 29. mars 2008 Nå er hode og kropp på samme sted igjen og det begynner å løsne Kaffekopp nr 3 er på vei og jeg har fått kake *kvalm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sari Skrevet 29. mars 2008 #422 Del Skrevet 29. mars 2008 En Sari!! Akkurat det man trengte *danse magedans med ekstra mage* Vel, denne magen er proppet full av påskemarsipan. Ganske teit hvis man tenker på at det jo ikke er påske nå, men ganske smart hvis man tenker på at marsipan er veldig godt. Det dumme er at nå er det tomt og at jeg ikke har rukket å spise meg kvalm før det ble tomt. *raider kjøkkenskapene etter noe å spise seg kvalm på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. mars 2008 #423 Del Skrevet 29. mars 2008 Tips: Påskemarsipan på salg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sari Skrevet 31. mars 2008 #424 Del Skrevet 31. mars 2008 Jah...jeg har merket det. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. mars 2008 #425 Del Skrevet 31. mars 2008 Det samme gjelder de livsfarlige eggene... *klukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sari Skrevet 31. mars 2008 #426 Del Skrevet 31. mars 2008 De i lilla pakke? De har jeg faktisk ikke smakt. Syntes egentlig de ser litt kvalmende ut og så har jeg funnet ut at jeg i grunnen ikke trenger flere søtsaker å like. Smart hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. mars 2008 #427 Del Skrevet 31. mars 2008 De ER kvalme... og veldig gode. *urk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. april 2008 #428 Del Skrevet 2. april 2008 Yey.. på tide å stresse ned litt. Skolestress er over for denne gangen og jeg kan konsentrere meg om jobb og fritid igjen. Kanskje min bedre halvdel ser meg i et annet humør enn irritert og at vi kan ha noe annet enn pizza og brødskiver til middag en dag. hehe. Jeg har sanger på hjernen. 2 stk til og med. Må få inn noe annet.. som ikke sitter så godt fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. april 2008 #429 Del Skrevet 2. april 2008 *kjefteogsmelleveldigmasse* Øre holder på å falle av etter maratonsamtale i telefon med person som tydeligvis spiste både lunsj og middag mens h*n snakket med meg. Noen ganger er e-post veldig greit.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isobutane Skrevet 15. mai 2008 #430 Del Skrevet 15. mai 2008 Vinker og ønsker deg en deilig og solfylt sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå