Gå til innhold

Lealistisk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fortsatt mange-mange timer igjen på jobb. Det var ikke akkurat noen fryd å stå opp i dag tidlig...

Men så var det en engel som reddet dagen pr mail og fikk meg til å le høyt allerede før den første kaffekoppen. (Note to self: Husk å le mer på morgenen). Og da så jeg det som min plikt å svare på mailen og få gledesprederen til å le også. Dermed var dagen nesten reddet for oss begge tror jeg.

Også er det sånn Valentinesday i dag. Ingen gaver er kjøpt og ingen stearinlys skal tennes.. så vidt jeg vet. Mulig at den faste daten min har tenkt litt lenger enn meg, men jeg tviler. Og egentlig er jeg vet totalt likegyldig til slike ting. Han er faktisk en god del mer klissete enn meg (skal ikke så mye til).

Men uansett... laaaaang dag, masse drittarbeid og kropp litt på bærtur. Men man smiler og er glad fra topp til tå. Jeg tror at jeg skal sende mail til alle jeg kjenner jeg. Bare synd at min gledespredermail var så intern at alle hadde vært som spørsmålstegn. Men det betyr jo at den var baaare til meg da. *ego*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ler meg skakk!

Det er vondt å le så mye. Og upraktisk.

Heldigvis er det smittsomt.

Jeg ler av alt... og jeg ler av det samme mange ganger.

Skrevet

Jeg ler ikke i dag. Ikke i det hele tatt.

Men det er fredag... så det går seg vel til tenker jeg.

Slipper unna overtidsarbeid i dag.. tror jeg. Men kroppen min har ikke lyst til å være på jobb i det hele tatt faktisk.

Skrevet

Øh.. jeg er ikke normal på en flekk.

*drikke kaffe fort*

Skrevet

Mandag igjen.

Opphengt i Depeche Mode og absolutt ikke klar for en ny uke. Er så distre og surrete at jeg egentlig burde ha vært sperret inne et eller annet sted. Nå bør man vel egentlig finne dusjen sin, ta en alvorsprat med lillehjerne og komme seg på jobb litt før i siste liten. Men så sitter man fast med fingrene på tastaturet da...

Skrevet

Jeg er helt ute av fokus *sukk*

Plutselig tar jeg meg selv i å sitte med en penn og skrible på et papir, eller å demontere kulepenner, eller noe annet helt unyttig.

Har egentlig en drøss med arbeid som haster. Telefonen er sperret og jeg har på iPoden. Det hjelper ikke å skru av iPod heller. Blir bare verre.

Også er det jo mandag da... Urk.

Skrevet

Fortsatt veldig ukonsentrert. Legger meg for seint og er konstant sent ute.

Det er vel bare en person som kan ta tak i dette og det er meg selv. Men så er det jo ting som gjør det litt mer komplisert enn det høres ut som da. Blant annet at man ikke er trøtt klokka 2 om natta (eller tidligere for den saks skyld).

Ja, jeg burde gjøre ting som gjør meg trøtt.. trene, gå tur, avreagere, ta et bad osv. Men det er jo ikke det jeg VIL gjøre. Jeg vil gjøre morsomme ting jeg.

Riktignok er jeg ikke sååå trøtt om morgenen for tiden. Merker at det ikke er så kaldt og mørkt som det var for en stund siden. Og snart er det vår :) Og sommer. Noe som minner meg på at jeg virkelig bør legge meg i et solarium og få frisket litt på fargen. Gul-grå, gusten hud er ikke særlig lekkert selv om det er vinter. Krever en del sparkel om morgenen.

D'accord. Reprendre!

(Jah.. fortsatt litt opphengt i fransk)

Skrevet

Tenk hvor enkelt det hadde vært å stikke på butikken og kjøpt seg ny hud. :ler:

Jeg vet faktisk om noen som har begynt å sove om natta. Jeg var frampå med noen klare meldinger her om dagen, og merkelig nok ser det ut til å virke.

Noen burde tipse VG. :fnise:

Skrevet

Hmm.. jeg stikker på Skin Within og kjøper meg ny hud lizzom??

Noen bør flå meg først.

Jeg har vært litt flink til å ikke SL-herje så sent på kvelden (drømmer veldig rare drømmer etterpå). Men man blir jo sittende der og pludre med noe(n) da.

*tipser VG om at "noen" sover om natta*

Skrevet

Dumdidum.

Meg er glad.

Visste vel ikke at man hadde vinterferie denne uka vel (fra studier riktignok).

Dessuten skinner solen og jeg har kastet ball med morsomme mennesker både mundtlig og skriftlig i hele dag.

Straks pakke sakene og ta seg en tur hjem.

W00t W00t

Skrevet

Man er litt "blue" i dag tror jeg. Grunnen er enten uviss eller ikke-eksisterende, men det er vel en sånn slags kvinneting. En eller annen gang har en eller annen sagt eller gjort noe som har lagt seg i lillehjernen. Der får det ligge å godgjøre seg til man plutselig er mottakelig for en dårlig dag *banne*.

Nå skal man prøve å rydde opp i jobbeting og bli ferdig med prosjekt som hadde deadline forrige uke.

Skrevet

*sutre veldig*

Tomt for kaffe på kanna når koppen var tom...

Også midt i lunsjen da. *bannemer*

Trøtt og sur og lei!

Jeg vil hjem jeg...

Men plutselig så blir man vel glad og fornøyd igjen...

Skrevet

Ikke helt fornøyd med tingenes tilstand fortsatt.. men det kommer seg.

Veldig irriterende når man ikke kan sette fingeren på hva som er galt og hvorfor. Blir jo helt umulig å løse noe som helst. *oppgitt*

Nå er klokka snart gå-hjem og det er bra. Jeg er nemlig gressenke i kveld :)

Jeg trenger å sløve og leke litt for tiden. Uten at noen maser om ting og tang hele tiden. Mest av alt har jeg lyst til å bygge Lego... *kniiis*

Men man har jo ikke legoklosser heller da...

Skrevet

Legoklosse-lekebord finner du da i nesten hvilken-som-helst-forretning. Du kan jo prøve.................

Det kan jo hende du må dele med en skrikende, illeluktende snørrunge altså - men det takler du vel :sjenert:

Når er'ru hipp på tur til vest da. Bare venter på at du er klar jeg nå - ja, også på penger da. Men penger er jo'kke no problem - man jobber jo i bank :fnise:

Skrevet

Jeg nekter å bygge sammen med snørrete unger. De bygger stygge hus.

Og jeg er hypp på tur når som helst jeg egentlig. Faktisk så tror jeg at det hadde vært fint med litt forandring og input fra snille jenter. :)

Er litt bissi på jobb ut denne måneden, men i mars eller april kanskje???

Ka du trur??

Skrevet

Høre perfekt ut i mine ører :jepp:

Planleggingen fortsetter...................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...