Gjest Lea Skrevet 5. februar 2008 #322 Skrevet 5. februar 2008 Beklager... ekstrautstyr som lyddempere finnes ikke til så gamle modeller som meg. Men jeg kan prøve å justere litt på de gamle skruene. Advarer mot at dette kan få uønskede bieffekter. I dag våknet jeg i tide, kom meg på jobb i tide og er generelt ganske happy Noen mennesker kan på magisk vis forvandle min overskyede tilværelse til fuglesang og solskinn. Hva i granskauen var det jeg sutret over liksom? Vidunderkuren er ikke mer komplisert enn at man deler en dose humor som ingen andre forstår og at man nesten kan se hva den andre tenker. Jeg må bruke mer tid på slike mennesker Egentlig har jeg jo ikke noen problemer i det hele tatt. Noen små humper i veien, men ikke noe som ikke kan fjernes fort og greit om man først setter i gang. Men jeg har en tendens til å legge alle humpene oppå hverandre og da blir det litt vanskelig å komme over. Humper er herved plassert med passende mellomrom. I kveld MÅ jeg huske å ta telefonsamtalen jeg alltid glemmer å ta (men som jeg kommer på når jeg legger meg). Nå skal jeg tømme hodet og sette i gang med masse rutinearbeid som egentlig krever konsentrasjon... noe jeg slett ikke har tilgjengelig. Bieffekt av at alle skyene forsvant. Åja.. hode allerede tomt?
Gjest Lea Skrevet 5. februar 2008 #323 Skrevet 5. februar 2008 Åh neeeih... ny sang på hjernen. Jeg bør avinstallere iTunes! Oppe i topplokket surrer nemlig "I'm the man" (Anthrax) ustanselig. Låta er rå, men ikke sånn nonstop og alltid. Det hender at "You could be happy" (Snow Patrol) avløser den, men den er jo så trist. Nå er det jammen snart lønsj. Mage sulten! Veldig! *vurdere om man skal velge tomat, brokkoli eller kylling i dag*
Gjest Lea Skrevet 5. februar 2008 #324 Skrevet 5. februar 2008 Meg mett og lei rutinearbeid. Bare et par timer igjen før jeg kan pakke sakene og stikke.
Gjest Lea Skrevet 5. februar 2008 #325 Skrevet 5. februar 2008 System down. Please start recovery. ^^ Me So Cute Mews ^^ w00t Nå skal man tydeligvis snart raske rumpa si ut av kontor og komme seg hjem før man går ut igjen og blir griseklok. Ingen filer i skadede sektorer. Filen ble ikke funnet.
Gjest Lea Skrevet 5. februar 2008 #330 Skrevet 5. februar 2008 w00t Please leave the building. pip pip pip... system countdown. Critical error Ready for takeoff.
Gjest Lea Skrevet 6. februar 2008 #333 Skrevet 6. februar 2008 Det finnes tilgjengelige oppdateringer for Lea. Download * Remind me later * Cancel Installasjonen var vellykket.
Gjest Lea Skrevet 6. februar 2008 #334 Skrevet 6. februar 2008 Lea has crashed. Du you wish to report the problem? Ja takk.
Gjest Lea Skrevet 6. februar 2008 #337 Skrevet 6. februar 2008 C:/Lea/Hjerne er ikke tilgjengelig. Ingen tilgang. Kontakt systemansvarlig.
Gjest Lea Skrevet 6. februar 2008 #338 Skrevet 6. februar 2008 Mappen "Hjerne" inneholder 0 filer. Ønsker du å slette mappen "Hjerne" og alle undermapper? Hvorfor ikke lissom...
Gjest Lea Skrevet 6. februar 2008 #339 Skrevet 6. februar 2008 Meg ikke like å bli utnevnt til koordinator-dame. Det er ikke lett å koordinere ukoordinerte mennesker. Har truet med bank, men vet at det ikke fungerer. Prosjekt i dass = meg få kjeft.
Cata Skrevet 6. februar 2008 #340 Skrevet 6. februar 2008 searching for hjerne.... nothing found system error format Cata?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå