Reven Skrevet 25. januar 2008 #281 Del Skrevet 25. januar 2008 Kokkodiddelaiaodiiii!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. januar 2008 #282 Del Skrevet 25. januar 2008 Kokkodiddelaoleiiiii *jodler videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. januar 2008 #283 Del Skrevet 25. januar 2008 Og ellers a???? :klø: Ellers har vi det bare bra.. egentlig Jotakk, bare bra (det var muligens ikke meg du spurte, men jeg føler meg så hjemme her i Leas bok. ) God helg til alle. Mi casa es tu casa... fyfasa.. eller no *Jodler litt tilbake til Reven* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 25. januar 2008 #284 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg er trøtt. Betyr det at jeg burde legge meg? *henvender seg til o kloke dagbokeier* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. januar 2008 #285 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg er også trøtt og bør nok legge meg. *ikke dagbokeier, og pr. i dag ikke klok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 26. januar 2008 #286 Del Skrevet 26. januar 2008 Apropos trøtt................jeg sovna på soffan jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. januar 2008 #287 Del Skrevet 26. januar 2008 Phø.. Klokka er jo bare halv fire om natta. Kan ikke legge seg så tidlig når det er helg vel? (For jeg har slett ikke sovet på noen sofa lissom ... tror jeg da. Ikke MER enn 4 timer i alle fall. *tusle opp i senga og lure på hvorfor man føler behov for å sette seg ved PC-en midt på natta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. januar 2008 #288 Del Skrevet 27. januar 2008 Huffameg.. VELDIG dilla på Secret Gardens "Song for a stormy night" Er møkklei den og må bare høre den mer og mer og mer. Blir gal. Er trøtt og småsur i dag tror jeg. Det er snø ute og jeg trekker kaffe... OG jeg glemte sjokoladen min går. Lyspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. januar 2008 #289 Del Skrevet 27. januar 2008 Men klarte du å sovne på sofa foran TV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. januar 2008 #290 Del Skrevet 27. januar 2008 Nope! Klarte å se litt film og sjekke inn på øy igjen. Ny runde på IM med hyperskravler (U know who). *lemasse* Så la seg sent og er fortsatt trøtting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reven Skrevet 27. januar 2008 #291 Del Skrevet 27. januar 2008 Mårnings, Lea! :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. januar 2008 #292 Del Skrevet 27. januar 2008 Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. januar 2008 #293 Del Skrevet 28. januar 2008 Åh du salige for den drittdag. Det er ikke en eneste positv ting å si om denne dagen tror jeg. Ikke ennå i alle fall. Dyne.. over hodet.. NÅ. Jeg er trøtt, sur og lei. Folk prøver å komme til meg med sutring (sine egne problemer) og blir avvist kontant og bestemt. Siste jeg trenger er andre sine problemer. Nå er det heldigvis (?) lunsj. kanskje det hadde vært greit å få i seg litt fast føde? Kan kan visst ikke leve på kaffe alene... dessverre. Ikke sulten, ikke tørst og baaare trøtt og sliten. Avspasering? Ferie? *Sjekke ferieliste og første mulighet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. januar 2008 #294 Del Skrevet 28. januar 2008 *Sutre. sutre. sutre* 2 timer til gå-hjem. Egentlig ganske mye å gjøre, men det er så mange ting jeg ikke får tatt tak i pga manglende info og instruks. Ligger i en bunke og stresser meg. Bare mas. Man bør ta tak i seg selv og rydde opp i rytmen både når det gjelder søvn og måltider. Jeg må ha gått ned noen kilo den siste måneden på den minst holdbare og usunne måten. Å ikke spise er ikke noen god kur.. da vil man heller beholde sideflesk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 28. januar 2008 #295 Del Skrevet 28. januar 2008 Og nå, nå sover du vel på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. januar 2008 #296 Del Skrevet 28. januar 2008 Sove? jeg?? Neeei Meg lys våken og i sprudlende humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. januar 2008 #297 Del Skrevet 28. januar 2008 We fix! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reven Skrevet 28. januar 2008 #298 Del Skrevet 28. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. januar 2008 #299 Del Skrevet 28. januar 2008 Dere fikse hele tiden. Men passe på så ikke fikse feil vei. Har til gode å se at dere har fått meg til å gråte ennå... men bare så vidt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. januar 2008 #300 Del Skrevet 29. januar 2008 Nå er det pokker, hakke meg slutt! En eller annen gang må jeg få styr på rutinene mine. Like trøtt som jeg pleier og null overskudd. Kjenner at jeg kommer til å slite voldsomt med studier i kveld og vuderer faktisk å bli hjemme for en gangs skyld *grem*. Altså.. jeg KAN droppe det med grei samvittighet, for akkurat nå går man gjennom ting jeg faktisk kan fra før og jeg kan faktisk lese meg til det jeg trenger. Dermed kan laaaang dag bli veldig kort dag for min del. Men så tenker man selvsagt: Ikke studie sin feil at student ikke gidder å legge seg om kvelden eller spise skikkelig. Dumt å betale mangetusenkroner fopr stuide og ikke møte opp når man bare er trøtt og lei. Likevel... *sukk* Denne uka er en drittuke av dimensjoner tror jeg. Torsdag og fredag bør gå greit, men frem til det.. *grøsse* Har hatt mye som henger etter pga prosjekter på jobb (de andre jobbetingene forsvinner ikke av den grunn) og arbeidsmoralen er synkende (eller i alle fall dalende). For eksempåel bruker jeg dyrebar tid på å skrive syteinnlegg i dagbok. Vi får ta det på utblåsningskontoen. Jeg bruker ikke akkurat mye tid på å være sur på jobb.. så kontoen er tom. Eeeegentlig så har jeg mest lyst til å drikke meg snydens for en gang skyld (skjer så godt som aldri), men det orker jeg vaffal ikke. Dette er et tegn på at det er på tide å ta en venninnehelg tror jeg. *huske å ringe venninne i løpet av neste helg for å høre om ståa er den samme der*. Ting jeg SKAL gjøre: *Ta noen soltimer for å trylle bort grå-gul-hud. *Bestille frisørtime og gjøre noe festlig med paddeflatthår. *Kjøpe ørten singleter og gensere i morsomme farger. *Begynne å gå mer i skjørt selv om det er vinter. *Være flinkere til å markere e-post når ting er utført (innboks=kaos). *Gå tur i helgen og ta noen fine bilder av skitten snø. *La være å ta med jobb hjem i helgene (heller ta en time på kveldstid nå og da). *Sette opp en ukes sløve-ferie i slutten av fabruar/begynnelsen av mars. *Si opp Telenorabbonement (ikke i bruk likevel). Og nå bør man jobbe litt, slik at man ikke blir hengende etter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå