Alive Skrevet 23. januar 2008 #261 Skrevet 23. januar 2008 Sang nr 6 på Mika (tror jeg) Er skikkelig gladsang! "Everybody's gonna love today, love today, love today..." "Dæri, dæri dum dum..." (Ganske lett)
Gjest Lea Skrevet 23. januar 2008 #262 Skrevet 23. januar 2008 Høres bra ut... men jeg har ikke albumet. Her kjører man nemlig aipådd og aitjuns. Men skal se om jeg finner gladsang i ettermiddag. Dessverre bytter iTunes automatisk og jeg endte opp med noen veldig lite oppmuntrende morgenviser. Blant annet en fransk sviske fra Patrick Bruel som jeg hat-elsker og hjerteskjærende ting som "My Immortal", "Hey there Delilah" og sånt. Ufrivillig og helt unødvedig hjertesorg for voksne jenter som ikke har noen hjertesorg i det hele tatt. *sukk* Halvveis nede i den første koppen med kaffe og stort sett veldig fornøyd med tilværelsen. Genseren er riktig i dag og jeg har fluffy hår (så lenge det måtte vare). Men jeg er sulten.. og har ikke sååå innmari lyst på Rett-i-fletta-suppe til frokost. Vurdere knekkebrød?? I dag skal man være glad fordi: *Det er akkurat passe hvitt på bakken. *Jeg kan høre på musikk og punshe tall det meste av dagen. *Har ingen planer for kvelden. *Trang bukse er ikke lenger trang (kan være at den har gått ut og ikke jeg inn). Livet er herlig dere... (umåtelig og en smule overdrevet positiv).
Gjest Lea Skrevet 23. januar 2008 #263 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er sååå ukonsentrert. Får lissom ikke gjort det jeg skal uten at det haster veldig i dag. *skjerpesegveldig* Har lyst til å dra til byen og drikke kaffe på kafe.. og spise kake. Gjerne en kake som består av 50% sukker og 50% fett. Dermed bukse bli trang igjen fort. Og hvor er hårstikken min hen? Fluffyhår har blitt "kileiansiktethår". *lete etter gummistrikk i rekvisitaskap*
Cata Skrevet 23. januar 2008 #264 Skrevet 23. januar 2008 Har lyst til å dra til byen og drikke kaffe på kafe.. og spise kake. Gjerne en kake som består av 50% sukker og 50% fett. Dermed bukse bli trang igjen fort. Meg bli med, men justere kake til 50% sukker og 25% fett. (Dermed veldig lett kake som gi 25% minuskalori....)
Gjest Lea Skrevet 23. januar 2008 #265 Skrevet 23. januar 2008 Ja, bli med. Spise masse minuskalorier.
Cata Skrevet 23. januar 2008 #266 Skrevet 23. januar 2008 Lurer på om jeg burde gi meg selv en ny tittel? F.eks. "Dronningen av prosentregning"?
Gjest Lea Skrevet 25. januar 2008 #267 Skrevet 25. januar 2008 NÅ er jeg forbanna nå. Det ryker av hodet mitt tror jeg. Jeg hadda da for pokker ikke tenkt å sitte her på en fredag og jobbe overtid fordi det er en eller annen dust som aldri får bestemt seg!!!!
Gjest Lea Skrevet 25. januar 2008 #268 Skrevet 25. januar 2008 Fortsatt bare LITT forbanna. Men har kommet meg hjem i alle fall. Trenger desperat sjokolade! Og kaffe! *puste ut*
Cata Skrevet 25. januar 2008 #269 Skrevet 25. januar 2008 Meg også overtidsforbanna. *nettopp kommet hjem*
Mie Skrevet 25. januar 2008 #278 Skrevet 25. januar 2008 Jotakk, bare bra (det var muligens ikke meg du spurte, men jeg føler meg så hjemme her i Leas bok. ) God helg til alle.
Usikker Skrevet 25. januar 2008 #279 Skrevet 25. januar 2008 ÅÅÅÅÅÅÅ - Miiieeee daaahhh Okei Mie - god helg til deg også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå