Gå til innhold

Lealistisk

Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje kroppen prøver å si at vi snart bør ta en tur til Bergen :sjenert:

ELLER - at den ber deg ta det litt med ro :sprettoy:

Ta sats - sprett over fjellet. :velkommen::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere være så snille å ikke gi meg latterkrampe??

Det gjør vondt langt inni sjela.

(Og ikke spør hvorfor jeg er her klokka midt på natta er dere snille).

Sove litt kanskje?

For mye kan det ikke bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grrr... fortsatt ikke normal.

Jeg føler meg som er nyforelsket 14 åring med eksamensnerver :ler:

(for øyeblikket stemmer ingen av delene, men stryker man eksamensnervene, så hadde ikke tilstanden vært så ille kanskje?)

Faktisk fant jeg ut at kanskje ikke var normal før og at jeg plutselig har fått helt normale humørsvingninger. Det er bare det at de skjer litt for fort. Kanskje på tide å ta ut litt avspasering på jobben snart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig bestemte jeg meg for at dette var en skikkelig drittdag. Det var mest sannsynlig ikke så lurt, men sånn ble det nå i alle fall. Drukner i telefoner og e-post, har på meg feil genser og har mest lyst til å ta heisen ned i bomberommet på jobben for å bli der til dagen er over.

Det er skikkelig godt å kjenne at man har det vondt! :)

Selvpiner in action.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en sånn stor sandsekk til neste jul. Helst en litt liten en som jeg kan slå på og som faktisk taper (uten at jeg får vondt noe sted). Blir liksom ikke det samme å banke en pute.

Men OK... genseren min er ikke sååå feil lenger, det går litt lenger tid mellom telefoner og mailer og drittdag er blitt til supersippesinnadrittogmøkkadag. Minst! Meg vil sååååve!!! Eller spise? Tror at jeg må holde meg unna krydder i maten i dag. Risikerer flammer ut av nesa og evt. kviseutbrudd som gjøre med enda sinnaere.

Men innerst inne er jeg jo bare blid og fornøyd. Helt sant!

Jeg er sulten. Somebody feed me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i dag er det ikke drittdag. :)

Jeg er blid som ei lerke i dag, til tross for at jeg slet veldig med å sove i natt. Selvsagt KAN det gå over og utvikle seg i feil retning, men utgangspunktet er bra.

Jeg vet at arbeidsdagen blir både lang og vanskelig av diverse grunner. Men det er greit så lenge man er forberedt på det. Får heller satse på en time på sofaen etter jobb i dag også. Det er nesten litt utrolig at jeg ikke blir trøtt noen gang.. annet enn akkurat ved 19-20-tiden på kvelden. Får ta det igjen til helgen og starte neste uke med å legge meg i måtelig tid... igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en sånn stor sandsekk til neste jul. Helst en litt liten en som jeg kan slå på og som faktisk taper (uten at jeg får vondt noe sted). Blir liksom ikke det samme å banke en pute.

OK.. dumt å ønske seg STOR sandsekk som er LITT LITEN. Jeg vet det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy for en dag! Også er alle sååå blide. Utrolig! Og smittsomt.

Med andre ord: Meg glad og fornøyd og har spist lunsj to ganger. Måtte ta meg selv i nakken etter et særdeles crappy inntak av mat i går. Ikke rart at det ble satt på kalenderen som Verdens Drittdag. Ikke spist og ikke sovet lizzom.

Ikke det at jeg har sovet så godt i natt heller, men det ble da noen små timer. Og jeg er jo ikke trøttesen heller. Hjerne har giret ned et hakk og kroppen er stabil. Mest sannsynlig var dette slutten på helvetesuka 2008. Greit å være ferdig med det. Det positive er jo at buksa mi slett ikke henger på. Men ikke bra for mage å ikke få nok mat. Fy på seg!

Om et drøyt døgn er det helg! Sånn hvis noen ikke visste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan muntre deg opp! Heeeelt sikkert.

For jeg er så superhappy og tullete at jeg snart tilter her.

Beeerg-og-daaaalbaaaanen er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har klikka tror jeg. :ler:

Jeg tok meg helt ufrivillig fri i dag tidlig. Trøtt som en dupp etter 4 uker med micro-søvn. Og det passet særdeles dårlig å feriere akkurat i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...