Gå til innhold

Lealistisk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjerne borte over alt?

Hmfft.. jaja.

Men den vokser vel ut igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laster ned matvarer.

Nedlastingen var mislykket.

Du må nok dra i butikken selv.

Vennligst kontakt systemansvarlig.

Skrevet

Man føler seg litt betutta i dag. :( Eller kanskje bare litt sur og muggen?

Kjenner at jeg bør sette meg ned og tømme hodet helt i ettermiddag. Det er lettere sagt enn gjort som regel... Et salig kaos av jobb, skole og fritid som rører seg sammen til en suppe der inne. Kanskje jeg burde benytte sjansen til å ta en soltime? Det pleier å hjelpe litt. Ikke så mye annet å gjøre da, enn å ligge der.

Sortere tanker er ikke noen lett oppgave for slike som meg (eller sortering og rydding generelt). Her bedrives multitasking på høyt plan. Spise og lese, se på TV og flette hår osv. Gjør jo aldri mindre enn to ting om gangen (selv om de begge tingene kan være helt unyttige). Og SÅ stressa er jeg da ikke for tiden. Nok å gjøre, men absolutt ikke så mye stress som i januar.

Nå dukket det jammen opp et kjempeprosjekt her også. Pokker! Jeg regner med å bli fritatt pga andre deadlines, men... stress. I tillegg har visst folk bestemt seg for at det er greit å være syke akkurat nå. Turbohjernen min klarer knapt å holde styr på mine egne ting, så det passer dårlig å få andre sin jobb på toppen.

Jeg venter på en mail som enten får det til å surre seg mer i hodet mitt eller som får brikker til å falle på plass. Orker ikke å tenke på retningen, så det tar man når det kommer. Bare å krysse fingrene for at alt går i riktig retning.

Skrevet

*sinnasomenfurie*

*banne*

*banne*

*banne*

Putain de merde!

*banne litt på fransk også*

Skrevet

Du milde mail? (Eller for å si det på Catonsk/Leifisk: Du ilde ail..)

Skrevet

Nå har flyttet ut av tårn og kjøpt dyrtre klær i Grunge-land.

Vurderer en tur på kirkegården for å finne dyster-hunk med sære interesser.

Eh.. dette var jo ikke øytråd.

Skrevet

Det skulle liksom bli tidlig kveld på meg i går. Men fikk jeg sove?? Neeeida.

Likevel kom man seg opp av senga og kjenner at det svir godt i øynene. Heldigvis er det nok å holde på med i dag også, så man slipper å bli forsløvet.

Og det er FREDAG, så da har man jo noe å se frem mot også. Kvalden skal brukes sammen med bedre halvdel, god mat og TV. Det er nok ikke umulig at man legger RL til side også en stund og herjer litt i det enkle livet på Catonas Island.

Denne dagen begynte crappy egentlig, men jeg var flink og ryddet opp etter meg med det samme. Dvs. jeg har ligget flat og innrømmet en mulig feil. Ingen vits i å bortforklare eller skylde på andre heller liksom.

Jeg har gjort en feil, det var ikke med vilje og jeg skal ikke gjøre det igjen. Beklager. Punktum!

Om noen føler behov for å fortsette å gni det inn, så værsågod. Sjansen er stor for at jeg kan få et utbrudd av ett eller annet om noen bestemmer seg for å gå litt over streken, men det får bli dems problem. Jeg er ikke morsom når jeg blir forbanna eller fryktelig lei meg. Effektivt blir det i alle fall IKKE. Men det ser ut som alle lar meg være i fred. Utrolig!

Jeg fikk endelig mail fra dust i går også. Dust viser seg å ikke være helt dust likevel og hodet mitt hadde nok innstilt seg på at dust var kjempedust.. selv om han ikke er det. Fikk sendt noen mailer frem og tilbake med oppklaringer og sånt. Dermed var saken nesten ute av verden før man skulle prøve å sove i går. Må finne nytt navn på dust ettersom han ikke er det likevel. *tenke på saken* Det er jo ikke dermed sagt at han ikke har dustetendenser... for det VET jeg jo at han har. Mest sannsynlig mener vel han at jeg har dustetendenser også *ler* Og det har han vel kanskje rett i?

Nå skal få unna litt kaos før lunsj. Så få mat i mage og gå inn i fredagsmodus etterpå. Har litt praktisk arbeid som passer fint til sånt.

Skrevet

Hmm.. ingen som vil gni inn feilen min.

Jaja.. kan leve med det. *rydder opp i gammelt rot*

Om 3 timer kan man nesten begynne å pakke sammen denne uka (som skal skrives inn i kalender som den verste uka jeg kan huske). Lunsjen havnet i magen og overskuddet kom delvis tilbake. Litt lettere å tenke når man får i seg litt næring.

Lurer på om jeg skal bestille meg en frisørtime jeg?? Neste uke kanskje? Vil ha knallrøde stiper og ingen slitte tupper. *kaste hårstrikken* Og i helga skal jeg huske å ta en soltime eller to også. Meg er grå med gulskjær! Iiiik. Den store fordelen med å ha masse pigmenter i huden *grem*. Funker veldig fint om sommeren, men om vinteren...

Vurderer å investere i ørepropper for å få sovet skikkelig ut i helgen. Men det spørs nok om ikke det hjelper bedre å binde + kneble min bedre halvdel, for det er han som vekker meg til de mest ummensklige tider i helgene (akkurat som om jeg har kontroll på hvor sokkene hans er).

Skrevet

Ojda.. ny uke.

Helgen har vært litt sånn knotete. Dvs. det har vært knot med andre og ikke med meg (jeg er ikke å komplisert jeg). Man har utviklet et eller annet omsorgsgen tydeligvis og bekymret seg veldig for andre. Men det ser da ut til å ordne seg.

Mandag er ikke favorittdagen min. Likevel var det veldig lett å stå opp i dag og komme seg på jobb. Kan jo ikke ble verre enn forrige uke. Var flink og fikk unna dumme ting først.

Holder fortsatt på å maile med "dust" (i mangel på penere navn ettersom dust ikke er så dust lenger likevel). Jeg svarer på sekundet og irriterer meg over at det kan ta timer å få svar. *ler* Man følger med i tiden og forventer effektivitet.

Men OK.. fyren må jo få tid til å tenke seg om før han svarer da.

Har en mistanke om at jeg hadde en lengre samtale med meg selv i natt. Var ganske forvirra da jeg våknet og visste ikke helt hva som var virkelighet og fantasi. Måtte sjekke loggen på mobilen og se om jeg kanskje burde grave meg ned, men jeg hadde visst drømt det meste ser det ut som.

*hente mer sur trakterkaffe*

Ser ut som jeg blir gressenke store deler av uka også. Og det tror jeg kanskje ikke at er så dumt. Hode kaputt for tiden. En ting er å få påfyll så det renner ut av ørene på jobb, en annen ting er å fortsette informasjonsstrømmen når man kommer hjem.

Nå skal man fortsette og jobbe...

Skrevet

Sulten!

Matpakke? Neiiida.

Planlegging? Hva er det?

Gå ut i lunsjen? Ja takk!

Skrevet
Har en mistanke om at jeg hadde en lengre samtale med meg selv i natt. Var ganske forvirra da jeg våknet og visste ikke helt hva som var virkelighet og fantasi. Måtte sjekke loggen på mobilen og se om jeg kanskje burde grave meg ned, men jeg hadde visst drømt det meste ser det ut som.

*hente mer sur trakterkaffe*

På engelsk og med masse gestures?

Me So Cute Mews...

Skrevet

Jeg tror faktisk i at det går i engelsk og norsk og muuuligens littegranne fransk. *rødme* Gestures tror jeg faktisk at jeg bruker veldig lite av, selv om en lite prrrr alltids får plass innimellom. Har ikke mottatt noen rapport om at jeg har vært høylytt (og det pleier det da å gjøre). Om det gikk i fransk, så er det vel mulig at det var litt umulig å forstå.. og jeg kan bare de styggeste ordene. Griseprat på fransk høres riktig nok veldig flott ut.

Purrs and snuggles.

Hsssssss

Skrevet

*ekstremt-trøtt*

OK. Det finnes noen tusen ting her i verden som er mer fristende enn søvn. Og jeg har visst fått det for meg at det er lurt å gjøre minst 2 eller 3 av disse tingene i stedet for å legge meg. Derfor er man ikke halvveis i uka en gang før jeg er helt kaputt. Og det passer utrolig dårlig. Har masse som skal gjøres og lange dager resten av uka. I tillegg har visst kroppen min betemt seg for at det er greit å ha et kvinnelig handikapp dette uka (passer fortsatt utrolig dårlig). Stor fare for anfall av en eller annen art og jeg knasker Ibux for å glemme. Au.

Har en Valentines-date på torsdag (den samme gamle, men dog en date), så jeg får prøve å stable meg nesten på beina innen den tid. Noen trivelig "date" blir det sikkert ikke (ettersom jeg i tillegg må jobbe sent den dagen), men en grei avveksling.

Nå jobbe litt igjen.

Skrevet

Har en maratonjobbeuke. Det er tøft for hele kroppen kjenner jeg. Absolutt ikke det jeg trengte nå. Men man står vel på til man stuper og satser på at helgen blir rolig og veldig avslappet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...