Gå til innhold

Lealistisk


Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Det er de dagene det passer særdeles dårlig at det gjør best med en fridag :jepp:

Jeg kan planlegge en fridag i lang tid jeg............ og utsetter og utsetter og utsetter fordi det "kommer på" uventede arbeidsoppgaver (fordi andre er syke, eller - ja - de har tatt seg fri). Jeg må bli flinkere til å prioritere - jeg vet det. Og det tror jeg du må bli også Lea. Ikke tenk bare på andre - tenk på deg sjøl innimellom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaadaaa masa.

Jeg fant nemlig ut at det var lurt å forsove seg veldig i dag.

Ikke en time og får dårlig tid, men å forsove-forsove seg.

Ikke snærlig høy i flosshatten når jeg dukket opp. :ler:

Men nå er helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg ikke like mandag. :kjefte:

Men denne er ikke mer enn lysblå i alle fall.. i motsetning til forrige mandag (da var den på grensen til svart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en helt vanlig mandag er der fint å:

*Synge "Unintended" veldig høyt i bilen på vei til jobb (jeg sliter nok litt i høyden).

*Få utbeltalt overtid for i fjor :)

*Ha iPoden på lav styrke i det ene øret selv om jeg sitter mye i telefonen.

*Småflørte med kunder på telefonen ;)

*Drikke den sure kaffen fra den fiiiine koppen.

Jeg må virkelig ta meg sammen og tenke på alle de små og store positive tingene i hverdagen. Skjerpings! Mandager er slettes ikkes å verst (når man ser bort fra at jeg sliter enormt med å forlate myk, varm seng om morgenen).

Note to selv: Kjøpe en ny bråkete vekkerklokke som jeg ikke kan slumre til og som jeg ikke er immun mot. Og en som baaare er min, slik at min bedre halvdel ikke trekker ut kontakten eller hiver i veggen når han skal opp (en eller annen vegg kommer til å dø alvorlig en dag).

Og jeg bare MÅ ha ny tørketrommel snart. Det er ikke sånne fjell som vi har hjemme Norge er kjent for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny positiv ting:

*Mandager går over.

Meg ekstremt ukånsentrert i dag og har derfor tatt på meg eksremt kjedelig rutinearbeide som man nesten ikke kan gjøre feil. Likevel navnet til mottaker kommer eilveil og nedopp. Ække mulig det vel??

Nå skal bare sitte her og fikse litt til, så skal gå hjem til skittentøy og oppvask igjen.

Urk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn apropos mandager; da jeg kom hjem i dag lå det en bæsj like ved inngangsdøren. :spy:

Orket ikke gjøre noe med den, og har brukt ettermiddagen på å overtale (og true) mannen ut for å fjerne dritten og hva skjer? Jo, "bæsjen" viser seg å være en klump frossent løv!

*går for å si unnskyld til pus/bestille optikertime*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det gikk akkurat opp for meg at neste gang jeg finner en løvly klump like utenfor døren kommer jeg sikkert til å plukke den opp på direkten, helt uten å vurdere andre alternativer enn at det er løv.

Det gikk også opp for meg at det da garantert kommer til å være en blaut bommelom. Sannsynligvis kommer det til å være mandag også den dagen.

Endret av Mie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den løvvli :skravle: deres jenter klarte nesten å få meg munter her. :vinke:

Helt greit at det er mandag (bortsett fra det med varm dyne, seng og vekkeklokke) - fikk som vanlig ikke gjort det jeg skulle på jobb. Hvor må jeg "lide" når andre er syke. Altså, dvs - jeg måtte ta en annens jobb fordi han var syk. Og dermed ble det overtid på meg for å få gjort det jeg eeeegentlig skulle gjort. Ikke kom å fortell meg at jeg er blitt flinkere til å si NEI. Vaffal ikke idag..............klarte det ikke på torsdag heller. Drittjente. That's me.

:digge: Svake menn'sker, jeg sier, svake menn'sker. Hvorfor er du så svak........... :digge:

.......og da kan jeg egentlig gå ut av Lea sin dagbok da........og heller surve litt mer i min egen. Eller...........kanskje jeg ikke gidder. Får bare surve litt for meg sjøl........... *sinna på meg sjøl*

Endret av Usikker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hos meg er all surving tillatt.

Selv går jeg på tomgang for tiden. Det er noe dritt å være flink pike til vanlig, for ikke pokker om man er fornøyd med seg selv når man gjør jobben sin og ikke noe mer en gang i blant.

Tirsdag og bare 4 arbeidsdager igjen til helg igjen :)

(Bra bortsett i fra at jeg bor i et hus som snart gir etter for mengden av skrot og skitt). Og snart blir det vår og sommer igjen. Er ikke DET bra kanskje?

Og da må vi snart pakke beautybag-en og sette oss på et fly til øspøsplask-byen en tur. For det har vi jo lovet, ikke sant? Vi kan plukke løvklumper sammen med Mie for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fått meg en god natts :sove: og nå må jeg må straks :dusje: før jeg går på :hallo:

Dette var ikke så morsomt som jeg trodde... derfor gir jeg meg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt her med kaffekoppen min, for øvrig uten sving utover. Leste litt i boken din, lo litt og måtte lese litt mer. Så nå har jeg fått i meg to kaffekopper og kost meg med ikeaturer, sprettballfrøkner over fjellet og nattlige latterkramper :)

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. godt at skavleriene kommer til nytte.

Og det som er mest morsomt er de tingene som egentlig ikke var morsomme i det hele tatt når de skjedde (ref. IKEA f.eks), men det gjelder jo å finne humoren i det hele og minne seg selv på at man tross alt har det veldig bra... sånn egentlig.

Har kommet meg på plass på jobb og drikker kaffe uten å smake på den (og av feil kopp). Ikke spesielt god kaffe *pføy* Ubra! (Sitat Reven). Men i kveld får jeg god kaffe, så det er greit.

Døgnrytme fortsatt på bærtur langt til skogs. Må få satt opp en ferieuke så snart jeg ser at flokene på jobb løser seg opp (akkurat som det hjelper på døgnrytmen). Den dumme, lille juleuka gjorde ikke underverker og ble egentlig mer stress enn rekreasjon. Sånn er det når man blir sittende og tenke på hva man skulle ha gjort mht. jobb og er på pliktbesøk hos familien laaangt unna.

Men har ikke viljestyrke heller. Er så fort gjort å tusle rundt i badekåpe (sexy, onesize, frottesak) hele dagen og pludre ved PC. Men man lengter i alle fall etter å komme seg på jobb igjen til slutt... som regel.

Nei.. nå skal jeg jammen ta kalenderen for 2007 ned fra veggen. Har bomma aaaltfor mye på datoene de siste ukene fordi jeg er i feil år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt!!!!

Prøver å sprudle opp meg selv med Mika.

I could be brown, I could be blue.... :digge:

Må da finne happysang med LITT enklere tekst et sted?

Jaaa... Groove is in the heart. :digge: mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...