Gjest Lea Skrevet 7. januar 2008 #201 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei, hei, hei... ro dere ned litt da jenter. Jeg tar Caramel og Nougat Crispene jeg. Så kan dere slåss om resten. Og det ingen vil ha, det tar Leif. La oss håpe at han blir forgifta og rømmer landet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 7. januar 2008 #202 Del Skrevet 7. januar 2008 Man skal jo velge sine venner med omhu, og vi to kan være venner Lea. Vi kan kanskje bli litt uvenner ang. den caramellen (hvis det er det firkanten med nøtt inni), men jeg tror det går bra. Jeg tar marsipanen (den er jeg den eneste på kloden som liker), kokusen (den er det meg og en til på kloden som liker) og den seige, mørke sjokoladekaramellen som der innmari mange av (nei, jeg liker den ikke bare fordi det er mange av den, men det er jo praktisk da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. januar 2008 #203 Del Skrevet 7. januar 2008 Neida, det er ikke den med nøtta i. Det er den som har bare karamellting inni. Og dette ser jo ut til å gå riktig så fint. Jeg tar Caramel og Nougat Crisp, Usikker tar bananen, Cata tar Lakrisen og Mie tar resten. Og vips så er posen tom og alle er lykkelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 7. januar 2008 #204 Del Skrevet 7. januar 2008 Neida, det er ikke den med nøtta i. Det er den som har bare karamellting inni. Og dette ser jo ut til å gå riktig så fint. Jeg tar Caramel og Nougat Crisp, Usikker tar bananen, Cata tar Lakrisen og grådige Mie glupsker i seg resten. Og vips så er posen tom, alle er lykkelige bortsett fra Mie som har mageknip. Jaha ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 7. januar 2008 #205 Del Skrevet 7. januar 2008 Miiieeee daaaahhh................. du kunne jo forsempel latt meg få den med marsiapn da......... så hadde du sluppet dette magetrøbbelet Jaja, jeg får krype til sengs jeg............UTEN twist idag.. Natta :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. januar 2008 #206 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hvis Usikker får marsipan hos Mie så kan jeg får banan hos Usikker. Av hensyn til alles blodtrykk beholder jeg så klart lakrisen Endret 7. januar 2008 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. januar 2008 #207 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg kan også hjelpe til med marsipanen. Den går stort sett ned som nr 3. De som heter Pearl eller noe sånt er stort sett borte før jeg får kloa i dem, så de har ikke smakt. Kanskje Mie kan bytte bort marsipanen mot et eller annet mageregulerende da? Eller noe som hjelper for pingler. Mageknip du lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 8. januar 2008 #208 Del Skrevet 8. januar 2008 Enig med Lea...........mageknip av noen sånne småååå sjokkis - det er pinglete ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. januar 2008 #209 Del Skrevet 8. januar 2008 Tøffe damer får ikke mageknip av å spise stoooore sjokolader heller så.. eller stoooore poser med små sjololader. Sånn er det med den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 8. januar 2008 #210 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, det var bare et forsøk på å spille beskjeden og tilbakeholden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. januar 2008 #211 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi kjenner jo deg. Beskjeden er å overdrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 8. januar 2008 #212 Del Skrevet 8. januar 2008 Stille og forsagt er vel i grunnen en bedre beskrivelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. januar 2008 #213 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er en av de tingene vi har felles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 8. januar 2008 #214 Del Skrevet 8. januar 2008 Stille, forsagt, beskjeden bergenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. januar 2008 #215 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Det er noe feil med kroppen min!!! Ikke utvendig da.. der er den like perfekt som den pleier. Men inni... Wiiiiii Ikke syk eller vondt eller noe. Men jeg er skikkelig rastløs og må stadig sette meg ned og puste veeeldig dypt. Det er egentlig en ganske morsom feil... hihi, men den ødelegger konsentrasjon og tankevirksomhet. Det er akkurat som jeg gleder meg veldig til noe... og det gjør jeg jo ikke tror jeg. I så fall må feilen ha gjort at jeg har glemt hva jeg gleder meg til. Har 100 ting jeg skal gjøre på jobben og jammen sitter jeg her og skriver feilmeldinger i stedet. *tasegselvveldiginakken* Endret 14. januar 2008 av Lea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. januar 2008 #216 Del Skrevet 14. januar 2008 *sutreveldig* Jeg er helt ute av kontroll. Et eller annet hyperaktivt monster har tatt over kroppen min. Hva i svarte er dette for noe da? Er sikker på at det kommer grønne såpebobler ut av ørene mine og at det er en hel maurtue i hver overarm. Ikke bra så vidt jeg vet. Egentlig burde noen ha sperret meg inne på en glattcelle eller noe. Jeg må jo rett og slett være en plage for omgivelsene. latterkrampe bra hjemme og ikke bra på kontor. Ikke uten grunn i alle fall. Men selv kollegaer med elendig sans for humor får jo en positiv reaksjon på vitsene sine da. Hurra! Og egentlig bør jeg vel kanskje ikke drikke mer kaffe nå??? jeg ble litt hyperaktiv med doseringsskjea også tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. januar 2008 #217 Del Skrevet 14. januar 2008 Og dermed var det slutt på rastløsheten og jeg ramla ned på et litt for lavt nivå. Jaja.. jeg skjønner jo at det er helt normalt å få en liten nedoverbakke når kroppen og hodet har vært oppe på en topp med lite oksygen. Man er da ikke dum heller. Vi skal ha spaghetti til middag!!!! Da blir jeg sikkert glad igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 14. januar 2008 #218 Del Skrevet 14. januar 2008 Kanskje kroppen prøver å si at vi snart bør ta en tur til Bergen ELLER - at den ber deg ta det litt med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. januar 2008 #219 Del Skrevet 14. januar 2008 Hihi.. ikke umulig... noen av delene. Kropp veldig opp og ned i dag. Smådeppa til superhappy tar ca 3 sekunder og halve tiden den andre veien. Og jeg synes jo at det er litt morsomt selvsagt. Frøken Stabil har plutselig gått i vranglås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. januar 2008 #220 Del Skrevet 14. januar 2008 Frk. Sprettball har overtatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå