Usikker Skrevet 29. september 2007 #141 Del Skrevet 29. september 2007 Ikke snakk.............jeg er mer sliten enn deg nemlig Kødder Lea - ha en fin søndag da hvertfall rai-rai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. september 2007 #142 Del Skrevet 29. september 2007 Det skjer rett og slett ikke så mye hos meg for tiden. Jobber, studerer litt og dagene går. Faktisk går dagene litt for fort, både jobb og fritid. Men søndagen blir fin tror jeg. Og så var det så godt at det enedelig kom litt regn *sterkt ironisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. september 2007 #143 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg er slitnesk.... *hiver seg med i konkurransen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. september 2007 #144 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg er enda mer sliteneristisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mie Skrevet 29. september 2007 #145 Del Skrevet 29. september 2007 Jaggu bra at det kom noen byger her i også i dag, jeg begynte å bli sår i gjellene etter et helt døgn med opphold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. oktober 2007 #146 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fortsatt går hverdagen uten de helt store begivenhetene. Stadig mye å gjøre på jobb, i tillegg til at jeg prøver å studere litt, få unna oppvask og klesvask hjemme. (For å si det sånn så fikser jeg jobb og studier bedre enn det som hoper seg opp hjemme). Akkurat i dag er en sånn dag da kaffekanna på jobben stadig inneholder bare en halv desiliter med sur trakterkaffe hver gang jeg prøver å drukne stresset i koffein. Det er onsdag, så humøret er stigende i kontorlandskapet. Resultat: en stor mengde med ironi og sarkasme fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. oktober 2007 #147 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hør her, Lea... termokanne er tingen. Da bevarer man koffeinet atskillig bedre. *formaner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. oktober 2007 #148 Del Skrevet 3. oktober 2007 Men kaffekanna ER jo en termokanne. Den er likevel tom om inneholder sur trakterkaffe. Forskjellen er at den er lunken i stedet for kald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. oktober 2007 #149 Del Skrevet 3. oktober 2007 Sender over en "m" til trøst. *knaske sjokolade* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. oktober 2007 #150 Del Skrevet 3. oktober 2007 *sette over kaffe på favorittpresskanna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. oktober 2007 #151 Del Skrevet 5. oktober 2007 Aarrrgghh! Det er den dagen i dag... Men snart er det helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. oktober 2007 #152 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tuddeluuuuu, I'm back on the øy. Men hvor er mottakelseskomiteen? Ser forøvrig det har skjedd et og annet på byggefronten i nabolagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. november 2007 #153 Del Skrevet 2. november 2007 Altså... Energien min brukes som regel opp i løpet av ca 18 timer og lades siden med noen timeres søvn. Men enkelte personer klarer på mirakuløst vis å tømme hele lageret helt i løpet av 5 minutter, til tross for at jeg var ferdigladet da jeg kom på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 2. november 2007 #154 Del Skrevet 2. november 2007 Jøss...finnes det slike kollegaer altså Ha ei fin helg da schnuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. november 2007 #155 Del Skrevet 2. november 2007 De finnes! Evt. får jeg vel se om jeg må kjøpe et nytt batteri. Ha en fin helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. november 2007 #156 Del Skrevet 13. november 2007 Litt sliten i hodet. Og litt sulten... sånt. Skjer mye for tiden og helst alt på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 13. november 2007 #157 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jøss - kom du på at du hadde dagboka nå a Endret 13. november 2007 av Usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. november 2007 #158 Del Skrevet 13. november 2007 Jepp... sånn hutselig plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. november 2007 #159 Del Skrevet 14. november 2007 Altså... Energien min brukes som regel opp i løpet av ca 18 timer og lades siden med noen timeres søvn. Men enkelte personer klarer på mirakuløst vis å tømme hele lageret helt i løpet av 5 minutter, til tross for at jeg var ferdigladet da jeg kom på jobb. Mistenker at du sendte de kolegaene til meg for å bli kvitt dem. *skjuler mistenksomt på Lea* Jeg er definitivt ikke takknemmelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. november 2007 #160 Del Skrevet 14. november 2007 Mistenker at du sendte de kolegaene til meg for å bli kvitt dem. *skjuler mistenksomt på Lea* Jeg er definitivt ikke takknemmelig. Jeg har nok fortsatt tømme-batteriene-kollega, men bare si i fra hvis du vil ha en av dem. Selges billig og pent brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå