Gjest Lea Skrevet 20. februar 2007 #1 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Og da erklæres ny dagbok for åpnet med :kaffe: , , <span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='font-family:Optima'><span style='font-family:Impact'>og</span></span></span> Endret 18. februar 2008 av Lea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 20. februar 2007 #2 Del Skrevet 20. februar 2007 Gratulerer med ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. februar 2007 #3 Del Skrevet 20. februar 2007 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 20. februar 2007 #4 Del Skrevet 20. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. februar 2007 #5 Del Skrevet 20. februar 2007 Viktig å sette pris på nye smilies Må nok innrømme at favoritten er :kaffe: ettersom jeg ikke er så veldig hard på flaska.. og slett ikke glad i rødvin. Men kaffe er alltid en fornøyelse (eller skal vi kanskje si at det er en nødvendighet?) Akkurat nå er det beina på bordet, laptop i fanget og Dansefeber på TV. Min bedre halvdel har allerede funnet senga si og husstandens firbeinte ligger som et slakt på gulvet. Jeg er vannvittig sugen på noe som er søtt og fett, men heldigvis er det ikke noe som frister i skuffer og skap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 20. februar 2007 #6 Del Skrevet 20. februar 2007 313 dager til nyttår :klø: Jøss, har*ru begynt å telle ned til det alt nå.............. Er du eller ? Grattis med dagbok forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. februar 2007 #7 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg er kanskje ikke så flink til å følge med, så da teller jeg ned til samme ting hele tiden lissom. Er ikke på noen som helst måte for det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2007 #8 Del Skrevet 20. februar 2007 *slenger seg nedpå* :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. februar 2007 #9 Del Skrevet 20. februar 2007 Kaffe nok til alle her. Hadde jo kanskje håpet at noen hadde tatt med seg kake eller noe sånt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2007 #10 Del Skrevet 20. februar 2007 Har dessverre ikke kake. Kan jeg friste med en gulrot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 20. februar 2007 #11 Del Skrevet 20. februar 2007 Grattis med ny dagbok! Jeg foretrekker også :kaffe: fremfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. februar 2007 #12 Del Skrevet 20. februar 2007 Har dessverre ikke kake. Kan jeg friste med en gulrot? ← Friste? Gulrot? *furte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2007 #13 Del Skrevet 20. februar 2007 *knise* Det ante meg. Vil ikke ha gulrot jeg heller, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. februar 2007 #14 Del Skrevet 20. februar 2007 Grattis med ny dagbok! Jeg foretrekker også :kaffe: fremfor ← SKÅL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattblomst Skrevet 20. februar 2007 #15 Del Skrevet 20. februar 2007 Må nok innrømme at favoritten er :kaffe: ← ...og den er til og med BLÅ! Akkurat som det skal være. Her skal jeg følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. februar 2007 #16 Del Skrevet 20. februar 2007 Blå keramikk-krus. Kaffekopper er for pyser. Jeg hater sånne små, skjøre kaffekopper som man ikke får fingeren gjennom hanken på. Kaffen blir jo kald med en gang. Her skal det være skikkelige, store krus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. februar 2007 #17 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg trøstespiser havregrøt. Med litt mer sukker enn det skulle vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2007 #18 Del Skrevet 20. februar 2007 Havregrøt er godt....men det er liksom ikke noen trøst i det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 20. februar 2007 #19 Del Skrevet 20. februar 2007 Koselig at du har fått deg dagbok. Jeg trøstespiser også om dagen, for å i det hele tatt komme meg igjennom den. Det går i boller og balholm eplejuice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 20. februar 2007 #20 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg er kanskje ikke så flink til å følge med, så da teller jeg ned til samme ting hele tiden lissom. Er ikke på noen som helst måte for det vel? ← Okei da - ikke , men kanskje ............... men uansett altså, :kaffe: er'kke noe godt - og heller ikke Da vil jeg heller ta en jeg da. Men nå skal jeg vaffal *lurer fortsatt på hva jeg skal telle ned til.............. åsså lurer jeg på hva slik trøstespise er for noe* Endret 20. februar 2007 av Usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå