hjertesukka Skrevet 20. februar 2007 #1 Del Skrevet 20. februar 2007 Siden dette ligger på skråblikk så er det vel lov å ta alle under en kam? Kan noen vennligst fortelle dem at i Norge så har vi noe som heter trafikkregler. Og at det å holde AVSTAND kan bety forskjellen på død og liv? Så vidt jeg vet får man bot for å ligge for nær bilen foran. Men hvor er polti når man trenger dem? Fyttikatta, er helt skjelven enda. De legger seg med ca 10 cm avstand til småbiler på motorveien, og det virker som om de kjører ekstra nær hvis de oppdager en kvinnelig sjåfør. (jeg vet hvordan man skal oppføre seg på en motorvei etter x antall år). Men hør nå her: Motorveien er ingen lekeplass og en trailer er ikke noe leketøy!- Kan dere få det inn i nøttehjernene deres!! Tenker dere noen gang på at bilen foran plutselig kan bremse opp? Og har dere hørt om ordet BREMSELENGDE? Prøver å roe meg ned med en :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 20. februar 2007 #2 Del Skrevet 20. februar 2007 Tru'kke dem er på Kvinneguiden og leser, jeg... Jeg for min del har et litt anstrengt forhold til bussjåfører fra ikke-vestlige land.. De kjører så hakkete og rykkete... gasser på og bråstopper i et evig kav.. ubehagelig er det, og jeg lurer på hvorfor. De har vel busslappen sin fra her i landet de også, så de har jo lært det..? De er sikkert ikke her og leser de heller, men kanskje noen kjenner noen som kjenner noen som..kjenner noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2007 Tror neppe de leser dette, for de kan vel ikke lese heller Siden jeg var 10 cm fra å bli dead meat igår, så syns jeg at jeg har lov å være litt stygg tilbake. Og fint med en lufteluke på KG, i det minste. Men hvis man skal kjøre på motorveien med hjertet i halsen hver gang pga uvettige sjåfører, norske Audi-sjåfører såvel som østeuropeiske trailersjåfører, så syns jeg at det begynner å bli ville tilstander. Dessuten syns jeg at man kan anlegge EN motorvei for trailere og vogntog, og en annen for oss skikkelige og ansvarlige bilister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mata Skrevet 21. februar 2007 #4 Del Skrevet 21. februar 2007 Vær glad du ikke er på veiene i Polen da... Det finnes jo ikke trafikkregler nærmest og nesten ikke veiskilt engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå