Gjest Tyr Skrevet 27. februar 2007 #21 Del Skrevet 27. februar 2007 Eller at "nøgen kvinne med gips, bruker helvetes lang tid å kle på seg". ...tålmodighet er en dyd av nødvendighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 28. februar 2007 #22 Del Skrevet 28. februar 2007 Det er nå tiden er inne for kreative løsninger (....) De verste smertene gikk over i løpet av ei uke. Følg opp det de sa på sykehuset. 6 uker går relativt kjapt. Jeg syntes faktisk det var verre da gipsen ble tatt av. Da hadde jeg skikkelig vondt en stund og var svak. Gipsen gir faktisk god støtte. ← Jeg er heller ikke av dine nettvenninner, men jeg vil også skrive inn her! For jeg sitter nemlig med gips på venstre hånd jeg da, etter tur på glattisen.. 2 brudd her også! Kreative løsninger er tingen - og god hjelp (glad jeg ikke bor alene). Etter å hatt gips på i litt over en uke klarte jeg å skjære ost selv igjen - samboer har vel aldri sett meg så stolt og glad Jeg har snart hatt på gips i 4 uker, og skal på kontroll på sykehuset på mandag.. men etter hva Persille sa, så gleder jeg meg plutselig ikke såå mye lenger Jaja, dette ordner seg! Jeg kan trøste med at når du har hatt på gipsen en stund og blitt litt vane med den + ikke er så hoven og øm lenger, så blir alt mye lettere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg er heller ikke av dine nettvenninner, men jeg vil også skrive inn her! For jeg sitter nemlig med gips på venstre hånd jeg da, etter tur på glattisen.. 2 brudd her også! Kreative løsninger er tingen - og god hjelp (glad jeg ikke bor alene). Etter å hatt gips på i litt over en uke klarte jeg å skjære ost selv igjen - samboer har vel aldri sett meg så stolt og glad Jeg har snart hatt på gips i 4 uker, og skal på kontroll på sykehuset på mandag.. men etter hva Persille sa, så gleder jeg meg plutselig ikke såå mye lenger Jaja, dette ordner seg! Jeg kan trøste med at når du har hatt på gipsen en stund og blitt litt vane med den + ikke er så hoven og øm lenger, så blir alt mye lettere.. ← Hei MellonCollie! Ja da vet vi hvordan vi har det. Jeg klarer også å skjære ost... måtte le når du skrev det, ble stolt jeg også nemlig! Jeg har hatt gipsen nå i 11 dager. Har fortsatt endel vondt. Jeg skal på kontroll imorgen og er spent. Håper det gror riktig. Skal få ny gips imorgen og håper da at jeg skal klare å gripe litt. Det er tungvint dette, jeg er alene med to barn. De er flinke men leie innimellom, de også. Men alt går... har jo ikke noe valg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2007 #24 Del Skrevet 28. februar 2007 som du sier, alt går når man må. Og om hundre år er allting glemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 28. februar 2007 #25 Del Skrevet 28. februar 2007 Syns du er flink jeg, snuppa! Selv om jeg innrømmer at jeg fniste litt, bare litt da jeg så får meg datter som barberer mamma Jeg er på uke 2 av influensa. Men jeg klarer nå å gjøre dagligdagse gjøremål! Lykke til videre søta! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 28. februar 2007 Syns du er flink jeg, snuppa! Selv om jeg innrømmer at jeg fniste litt, bare litt da jeg så får meg datter som barberer mamma Jeg er på uke 2 av influensa. Men jeg klarer nå å gjøre dagligdagse gjøremål! Lykke til videre søta! Klem ← Hei Glammy. Jeg kan da ikke gå i 6 uker uten barbering! Det er for mye forlangt.. Æsj, influensa. Stakkars deg, det er ikke noe særlig! Ønsker deg god bedring og håper du blir frisk snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 28. februar 2007 #27 Del Skrevet 28. februar 2007 God bedring til armen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 28. februar 2007 #28 Del Skrevet 28. februar 2007 Følte meg truffet av tittelen på innlegget, og ønsker deg god bedring! Håper smertene er bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 28. februar 2007 Følte meg truffet av tittelen på innlegget, og ønsker deg god bedring! Håper smertene er bedre nå. ← Takk skal du ha Du hører absolutt til her forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 28. februar 2007 #30 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei Glammy. Jeg kan da ikke gå i 6 uker uten barbering! Det er for mye forlangt.. Æsj, influensa. Stakkars deg, det er ikke noe særlig! Ønsker deg god bedring og håper du blir frisk snart! ← Enig med du! Hadde det vært meg måtte jeg ha spurt en nabo Takk for god bedring ønsker Kjenner endelig at det går riktig vei nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg sitter nå forresten på nett-dagrommet på sykehuset. Skulle jo på kontroll idag, og få ny gips... Men dengang ei... bruddet har sklidd ut og er grodd helt skeivt. Så jeg ble innlagt med en gang for operasjon. Så her sitter jeg på fastende veeeldig sulten mage og venter, og venter, og venter. Fryktelig irriterende med dette bruddet da, ble litt deppa med en gang, men greitt å få det gjort så tidlig som mulig. Bare håper å slippe unna slikt stort "stativ" etter operasjonen. Nå er klokka 15.50 og jeg har vært her siden kl. 10.00!! Hvorfor tar alt så lang tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 1. mars 2007 #32 Del Skrevet 1. mars 2007 Kjære kjære deg, ikke rart du har hatt vondt! Skal tenke på deg. Stoooor godbedringklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. mars 2007 #33 Del Skrevet 1. mars 2007 Uffda det var leit å høre. Håper det blir operasjon snart og at det blir gjort rett denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #34 Del Skrevet 1. mars 2007 Kjære kjære deg, ikke rart du har hatt vondt! ← Ikke sant. Jeg har vel kanskje hatt en snikende mistanke om at ikke alt var som det skulle når smertene ikke ville gi seg. Irriterende!! Satser på at alt blir bedre etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2007 #35 Del Skrevet 1. mars 2007 Trøster og sender alle varme tanker jeg kan! Lykke til! Klemmer masse på den sida som ikke er vond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #36 Del Skrevet 1. mars 2007 Takk min kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. mars 2007 #37 Del Skrevet 1. mars 2007 Masse lykke til med operasjon - og håper at du slipper mer smerter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. mars 2007 #38 Del Skrevet 1. mars 2007 Huffda, men lykke til med operasjon. Det blir nok mye bedre etterpå når ting er blitt satt riktig sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mars 2007 #39 Del Skrevet 1. mars 2007 Lykke til med operasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 1. mars 2007 #40 Del Skrevet 1. mars 2007 Huff, stakkars deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå